به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۲۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

نمازی: صنعت نفت فوتبال زیبایی بازی می‌کند

نمازی: صنعت نفت فوتبال زیبایی بازی می‌کند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی حساسی برای ماست به این دلیل که پس از 2 شکست متوالی در لیگ به دنبال جبران نتایج هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، امید نمازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان درباره این دیدار اظهار داشت: بازی حساسی برای ماست به این دلیل که پس از 2 شکست متوالی در لیگ به دنبال جبران نتایج هستیم تا با پیروزی خوب به تعطیلات برویم.

وی افزود: از تیم صنعت نفت آن چیزی که آنالیز کردیم این است که تیمی زهردار بوده و 2 بازیکن دارند که در فاز تهاجمی می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌ساز شوند، ما هم برنامه خودمان را داریم و با تاکتیکی برای این بازی انتخاب کرده‌ایم به پیروزی خوبی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره داوری و اینکه آیا نگران داوری در این دیدار هم هستند، خاطرنشان کرد: نگران داوری هستیم اما صحبتها را کرده‌ایم و هر جور بوده بنده به طور شخصی و به همراه باشگاه سعی کردیم این مسئله را نشان دهیم چون در حقمان بی‌عدالتی شده اما بیشتر ادامه دادن به این بحث ذهن خودمان را خراب می‌کند، باید سعی کنیم با ایجاد موقعیت بیشتر کار را دست داور ندهیم.

نمازی تصریح کرد: ما هر روز روی مسائل روحی و روانی کار می‌کنیم، ما حداقل وقتی شکست خوردیم فوتبال قابل قبولی را ارائه کرده‌ایم و بازیکنان از این موضوع که فوتبال خوب بازی کرده‌ایم روحیه بالایی دارند و همانطور که همه می‌دانند 3 الی 4 بازیکن در فاز تهاجمی از دست داده‌ایم و خوشبختانه این هفته زهیوی را اضافه کرده‌ایم که می‌تواند به ما کمک کند و بازیکنان دیگر هم با تلاش و تمرین بیشتر که انجام داده‌ایم گل بزنند.

وی درباره اینکه کارت زهیوی صادر می‌شود و آیا مصدوم و یا محروم دارند، بیان کرد: زهیوی برای بازی فردا می‌تواند بازی کند و مصدوم هم وحید محمدزاده است که هنوز مصدومیتش برطرف نشده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره دیدار  حذفی و تغییرات بسیاری در ترکیب  گفت: تیمی که نتایجش سینوسی باشد شما باید به عنوان مربی دنبال این باشید که ترکیبی را پیدا کنید بتواند نتایج خوب رقم بزند، به ترکیب اصلی رسیده‌ایم و سعی کرده‌ایم نقطه ضعف‌ها را پر کنیم و بهتر شویم، از بازی نخست برابر پدیده تاکنون تغییرات چندانی نداشته و این تغییرات برای این است که نتایج سینوسی بوده و بازی هفته گذشته برابر استقلال خوزستان با اینکه همه بازی در اختیار ما بود در یک اشتباه پنالتی دادیم تبدیل به گل شد و به غیر از آن حداقل 10 فرصت گل داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم، متاسفانه روزهایی است که این موقعیتها گل نمی‌شود، نباید اشتباه کنیم و حداقل باید یک امتیاز می گرفتیم.

نمازی درباره وضعیت هرناندز و اینکه در دیدارهای گذشته فیکس نبوده اظهار داشت: مصدومیت خاصی ندارد و مصدومیت کوچکی برابر استقلال خوزستان پیدا کرد، انتظار ما از هرناندز بالاتر است و چیزی که دنبال آن هستیم تحرک بالاست، در تمرینات دیده‌ایم با تحرک سبب بازی روان‌تر می شوید و این سبب شد یک بازی امتحان کردیم و هرناندز به تلاشش ادامه می‌دهد.

وی درباره اینکه آیا ذوب‌آهن به کورس باز می گردد، افزود: 4 یا 5 تیم هستند که نشان دادند که می‌توانند مدعی قهرمانی باشند و توانستند در صدر هم قرار بگیرند، تیمی مانند پدیده با اینکه ستاره‌ای ندارد تیم منسجمی است و بازی خوبی را انجام می‌دهد، حتی استقلال هم می‌تواند به این جمع اضافه شود و خود ما نیز با یک پیروزی که فردا رخ می‌دهد می‌توانیم به بالای جدول برسیم، سعی می‌کنیم مشکل گلزنی را با تمرینان و بازیکن جدید رفع کنیم تا بتوانیم نتیجه را به سود خودمان به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره اینکه آیا از خریدهای خود راضی بوده، خاطرنشان کرد: فوتبال ما خوب بوده و شاید برخی بازیکنان باشند که انتظارات بیشتری داشته باشیم و به طور قطع آنها هم جایگاه خود باز می‌گردند.

نمازی درباره مهار کرار بازیکن صنعت نفت در دیدار فردا تصریح کرد: جاسم کرار نشان داده بازیکن با کیفیتی است و در دو پست می تواند بازی کند و خلاقیت بالایی دارد و با حرکات انفرادی تیم مقابل را به هم بریزد و زوم خاصی روی این بازیکن داریم، صنعت نفت فوتبال زیبایی بازی می‌کند و فردا بازی تماشاگرپسندی را داریم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها