به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

کلانتری: استقلال خوزستان به سقوط فکر نمی‌کند

کلانتری: اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و هدف‌مان این است که در جدول یک جایگاه آبرومندانه را به دست بیاوریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایوب کلانتری در گفت‌وگو با تسنیم درباره پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: این برد شاید برای برخی قابل پیش‌بینی نبود، ولی خوشبختانه در اهواز سه امتیاز مهم گرفتیم. زور ما زیاد به ذوب‌آهن نمی‌رسید به همین دلیل دنبال استفاده از تک موقعیت‌ها بودیم که خوشبختانه از ضربه پنالتی نهایت استفاده را بردیم.

وی در واکنش به اینکه برخی استقلال خوزستان را جزو گزینه‌های سقوط می‌دانند، عنوان کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و شرایط یک تیم ممکن است با دو برد یا دو باخت تغییر کند و همه چیز عوض شود. ما تلاش می‌کنیم تا خوب امتیاز بگیریم و اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم. هدف‌مان این است که در جدول یک جایگاه آبرومندانه را به دست بیاوریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر تراکتورسازی در هفته هشتم لیگ برتر تصریح کرد: تفاوت ما و تراکتورسازی زمین تا آسمان است. آنها واقعاً تیم خوبی دارند و هزینه‌های تراکتورسازی با ما قابل قیاس نیست. با این حال تلاش ما این است که از تبریز با امتیاز برگردیم و فکر می‌کنم می‌توانیم از تراکتورسازی امتیاز بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
آقاي كلانتري عزيز شايد قبل از شروع ليگ همه با در نظر گرفتن آن اوضاع و بي پولي ها فكر ميكردن كه تيم نتيجه نخواهد گرفت و شايد يكي از تيمهاي پائين جدول خواهد شد ولي الان با بازيهاي قشنگ و غيرتي شما بازيكنان باغيرت استقلال خوزستان وجداناً انتظارات خيلي بالا رفته و همه اميدوارند كه استقلال خوزستان با اين حداقل هزينه نسبت به ساير تيمهاي حاضر در ليگ برتر شگفت ساز خواهند شد و انشاء الله بتوانند يكي از تيمهاي مدعي سهميه شوند .
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
باسلام باید بگم که انتخاب اقای یزدی بسیار انتخاب به جاوصحیحی بوده فکر نمیکنم کس دیگری بود میتونست تیمو جمع وجور کنه دیگران خراب کاری کردن ورفتند اونائی که خودشون سرمایه استان میدونن پا به فرار گذاشتند ورفتند اقای یزدی کار بزرگی داره میکنه دیگران خراب کاری کردند ایشون داره یکم یکم میسازه ارزوی موفقیت برای ایشون داریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها