به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

پایان رکورد منفی فولاد در شب پراشتباه مدافعان

شکستن طلسم فولاد در شب پراشتباه مدافعان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان در شب پراشتباه خط دفاعی‌اش به طلسم هشت ماهه گل نزدن در بیرون از اهواز پایان داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سرخ‌پوشان فولاد خوزستان در مقابله با تیم بدون باخت سپاهان، برخلاف دیدارهای گذشته دست به بازی سراسر دفاعی نزدند و ضمن ارائه یک فوتبال تهاجمی، طلسم هشت ماهه گل نزدن در خارج از اهواز را شکستند.

فولادی‌ها که پس از بازی هفته بیست‌ویکم فصل گذشته لیگ برتر در تاریخ 6 بهمن 96 مقابل هیچ تیمی در خارج از اهواز موفق به گلزنی نشده بودند، شب گذشته در ورزشگاه نقش جهان به این رکورد منفی پایان دادند. سرخ‌پوشان فولاد یک گل به سپاهان زدند و چند فرصت خطرناک را هم روی دروازه حریف ایجاد کردند و در یک صحنه بحث‌برانگیز هم پنالتی مسلم فولاد از سوی داور میدان نادیده گرفته شد.

نمایش تهاجمی فولاد خوزستان برابر تیم بدون باخت سپاهان و گلزنی در خارج از خانه پس از انتظاری که 238 روز به‌طول انجامید، نکته مثبت نمایش فولادمردان جنوبی در بازی جمعه شب ورزشگاه نقش جهان بود. فولاد اما در زمینه کارهای تدافعی همچون بازی‌های قبلی پراشتباه نشان داد و در شبی که چند بازیکن را هم در اختیار نداشت، سه گل از گلزن‌ترین تیم لیگ دریافت کرد.

سپاهان که قبل از بازی با فولاد دارای بیشترین گل زده در لیگ هجدهم بود، مقابل حریف خوزستانی نیز در امر گلزنی موفق نشان داد و سه گل به ثمر رساند. گل‌هایی که اغلب با استفاده از اشتباهات فردی بازیکنان تیم میهمان وارد دروازه فولاد شدند و نمایش خوب فولاد در بخش تهاجمی را تحت‌الشعاع قرار دادند.

ایلی استن مربی رومانیایی فولاد خوزستان که در مسابقه برابر سپاهان به‌دلیل کمبود بازیکن ناچار به استفاده از برخی بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی شده بود، در کنفرانس خبری پایان بازی به اشتباهات فردی شاگردانش در بخش دفاعی اذعان کرد. وی همچنین تصریح داشت که فوتبال هجومی و بازی مالکانه را در دستور کار فولاد قرار داده است و همین امر باعث شده برابر سپاهان ارائه‌گر بازی تهاجمی همراه با خلق موقعیت‌های گلزنی باشند.

فولاد خوزستان در بازی بعدی میزبان تیم متحول شده‌ی ماشین سازی تبریز است و در کنار تداوم فوتبال تهاجمی‌ باید راهکارهایی برای برطرف کردن نقاط ضعف خط دفاعی‌اش اتخاذ کند تا ضمن کسب سه امتیاز این بازی خانگی از نیمه پایین جدول به نیمه بالای جدول صعود کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
2
بیشترین ضعف فولاد دیروز دقاع چپ، دروازهبان، مدافع برزیلی و سینا مریدی بودن. سه گل خودمون تقدیم سپاهان کردیم. از اشتباهات داور هم غافل نباشید غیراز پنالتی که نگرفت در تمام صحنه ها بسود سپاهان سوت زد . خط حمله خوب کار کرد و مالکیت توپ پیشرفت داشتیم بعضی صحنه ها حدود ده پاس ردوبدل میشد قبلا چهار پاس متوالی از فولاد نمی دیدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
2
دقیقه 45 حیف توپ بیت سعید گل نشد یا نیمه دوم پنالتی رو اگه داور میگرفت حداقل مساوی میشد . خوب بازی کردیم ولی نتیجه بد بود. امان از این خط دفاع و گلر بیخیال
فولاد
|
Germany
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
2
متاسفانه سروش به فولاد خیانت کرد و وسط زمین بازی سازی وجود ندارد.
مشکل دوم فاجعه دروازه بان و دفاع فولاد است
گویا یک تیم باید اخراج شود
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
1
اگر ایلی استن موقتا بمونه یا اگر باشگاه سرمربی قطعی انتخاب کنه مجبوریم تا نقل‌وانتقالات نیم فصل با همین وضعیت بسازیم.
فولاد بعضی از پستها کمبود بازیکن داره. تعجب میکنم چرا پول زیادی خرج شد واسه اوردن بازیکنان خارجی بی کیفیت و چند بازیکن مصدوم و قرضی.
اقای پورموسوی باید جوابگوی این مسائل باشه...
مگه میشه تیم از هفته سوم دفاع چپ نداره. شیرزادی مصدوم بود از پارسال براچی باش تمدید کردن. سروش رفیعی براچی اوردن کجاست این دوبازی چرا رفیعی غایب بود. دفاع برزیلی شماره 5 فولاد از دفاعهای نوجوانان فولاد ضعیفتره چطوری هلش دادن داخل فولاد. رضا میرزایی قرضی از سپاهان اومده بازیکن کاملا مبتدی و فوق العاده ضعیف.
حساب کنید قراردادهای همین چند بازیکن مصدوم یا بی مصرف چقد میشه ؟؟؟ با پول قرارداد همین چندنفر آیا نمی تونیم دوتا بازیکن باکیفیت خارجی بگیریم؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها