به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱

یزدی: استقلال مظلوم واقع شده است

داریوش یزدی از کم لطفی فدراسیون فوتبال در حق استقلال اهواز گلایه کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز ابراز امیدواری کرد که این تیم در پایاین فصل جاری لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند.

داریوش یزدی در گفت و گو با خبرنگار سایت ورزش خوزستان پیرامون نتیجه تساوی مقابل نیروی زمینی تهران گفت: «با وجود غیبت شش بازیکن اصلی، بازی خوبی ارائه کردیم و اگر توپ هایمان به هدف می نشست، تیم صدرنشین را شکست می دادیم. در مجموع از نتیجه راضی نبودم اما باید شرایط خاص تیم استقلال اهواز را هم در نظر داشته باشیم.»

یزدی با اشاره به محرومیت چندین بازیکن اصلی این تیم گفت: «یک روز کمیته انضباطی می آید دو بازیکن و دو مربی استقلال اهواز را محروم می کند و روز بعد از آن نوبت به داستان معافیت های سربازی می رسد که چند بازیکن ما محروم می شوند. من نمی دانم چه دست هایی در کار است که دوست ندارند استقلال اهواز نتیجه بگیرد.»

سرمربی استقلال اهواز که با وجود همه کمبودهای تیمش عملکرد خوبی داشته و این تیم را در جمع مدعیان صعود نگه داشته، ادامه داد: «افشین کمایی چه گناهی کرده که باید شش ماه محروم شود؟ در سایر بازی ها می بینید که برخی مربیان چه کارهایی انجام می دهند اما آقایان روی آن حرکات سرپئوش می گذارند و فقط استقلال اهواز را هدف می گیرند. به نظر من استقلال اهواز در فدراسیون فوتبال مظلوم واقع شده و نباید چنین برخوردی با تیم ما شود.»

داریوش یزدی در خصوص وضعیت مالی باشگاه گفت: «مشکلات مالی پابرجاست و بازیکنان پولی نگرفته اند اما جهانداری مدیرعامل استقلال اهواز تلاش می کند تا با کمک مسئولان استان به وضعیت مالی استقلال اهواز سامان ببخشد و امیدوارم که برادران شفیع زاده نیز همانند گذشته از این تیم حمایت مالی داشته باشند.»

وی در پایان با اشاره به بازی حساس هفته آینده تیمش مقابل تربیت نوین یزد گفت: «بازی مقابل تربیت نوین یزد بازی دشواری است و پیروزی در آن بازی برای ما جنبه حیاتی خواهد داشت. انشالله بتوانیم با دست پر از یزد بازگردیم و هواداران متعصب استقلال اهواز را خوشحال کنیم.»


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها