به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

نتایج هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال ایران

نتایج هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال ایران

خوزستان اسپورت- دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست حاصل کار تیم‌های خوزستانی در هفته نخست از فصل جدید لیگ دسته دوم بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران فصل 97-98 که از روز گذشته آغاز شده بود، بعدازظهر امروز با انجام سایر دیدارهای هفته اول پیگیری شد و تیم‌های استقلال رامشیر و نفت امیدیه برابر حریفان به میدان رفتند.

استقلال رامشیر در یک بازی خانگی با نتیجه 3 بر صفر تیم شهرداری بندرعباس را مغلوب کرد. امین حمیداوی (پنالتی)، علی کاکه و مهران مستاجران در این مسابقه برای آبی‌پوشان رامشیری گل زدند.

تیم نفت امیدیه هم امروز در بازی خارج از خانه مقابل نفت و گاز گچساران به میدان رفت و در این مسابقه با حساب 2 بر صفر مغلوب شد تا تنها تیم خوزستانی بازنده در هفته نخست باشد.

اما روز گذشته هم دو تیم اهوازی فولادنوین و استقلال اهواز به دیدار حریفان رفته بودند که فولادنوین اهواز با تک گل حکیم حزباوی‌پور موفق به کسب پیروزی برابر خوشه طلایی ساوه شد و استقلال اهواز در ورزشگاه خاتم الانبیاء بوکان با گلزنی سجاد فیض‌اللهی مقابل تیم سردار بوکان به تساوی یک – یک دست یافت.

این دوره از مسابقات لیگ دسته دوم با شرکت 28 تیم در دو گروه 14 تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های استقلال اهواز، نفت امیدیه، فولادنوین اهواز و استقلال رامشیر نمایندگان خوزستان هستند که با سایر حریفان برای کسب 3 سهمیه صعود به لیگ دسته اول رقابت می‌کنند

شایان ذکر است، چند مسابقه از هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم به‌دلیل عدم حضور برخی از تیم‌ها برگزار نشد. نتایج بازی‌های هفته اول به شرح زیر است:

گروه اول
* سردار بوکان 1 – استقلال اهواز 1
* فولادنوین اهواز 1 – خوشه طلایی ساوه 0
* چوکا تالش 1 – شهرداری همدان 0
* مس نوین کرمان 0 – کاسپین قزوین 2
* اتحاد کامیاران 2 – شهرداری بم 0
* ایرانجوان بوشهر 0 – داماش گیلان 0

گروه دوم
* استقلال رامشیر 3 – شهرداری بندرعباس 0
* نفت وگازگچساران 2 – نفت امیدیه 0
* آرمان گهر سیرجان 3 – شهداء بابلسر 0
* پاس همدان 0 – بعثت کرمانشاه 0
* خیبر خرم آباد 0 – نیروی زمینی تهران 1
* شهرداری فومن 0 – پرسپولیس گناوه 3 (عدم تکمیل مدارک تیم شهرداری)

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
برد مقتدرانه ی تیم محبوبم استقلال رامشیرراب تک تک بازیکنا وکادرفنی، مدیرعامل بزرگوارجناب حاج مهدی نوذری، تماشاگرای فوتبال فهم و یار دوازدهم استقلال تبریک میگویم. ب امید رسیدن ب هدف وشعار اصلی صعودب لیگ یک انشاءاله... برد با فوتبال کوبنده چقد لذت بخش است. با فوتبالی ک امروز استقلال رامشیر انجام داد ب والله پرسپولیس واستقلال هم مجبور بودن سر تعظیم کنن.. این است فوتبال ناب خوزستان. کاش صداوسیما یکبار از این تیم ضبط کند تا ثابت شود گفته های این حقیر را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
زنده باد رامشیر زنده باد مشراگه که چند بازیکن عالی به کشور معرفی کردن استقلال رامشیر اگه می خواد این روندو ادامه بده یعنی از بازیکنای بومی اسفاده کنه مطمعن باشید به لیگ برتر هم میاد
اسماعیل مهرنواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
تبریک به همه رامشیر یهای عزیز
خدا قوت به استقلال رامشیر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها