به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حیدری: انصراف استقلال از لیگ 2 صحت ندارد

حیدری: انصراف استقلال از لیگ 2 صحت ندارد

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تاکید بر این که تلاش ما حفظ نمایندگان استان در لیگ های مختلف ورزشی و رشته فوتبال است، گفت: انصراف استقلال رامشیر از لیگ دسته دو فوتبال کشور صحت ندارد و این تیم انصراف نمی‌دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، افشین حیدری درخصوص مطرح شدن صحبت هایی مبنی بر انصراف استقلال رامشیر از لیگ دسته دو فوتبال کشور که نگرانی ورزش دوستان این شهرستان را در برداشته است، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و تنها شایعه است. استقلال رامشیر با قدرت در این مسابقات شرکت می کند.

وی بیان کرد: همچنین با دستور استاندار قرار است به این تیم نیز کمک کنیم تا آقای نوذری مالک باشگاه که از چهره های ورزشی است نیز همچون گذشته به صورت موفق تیم داری کند. ضمن این که آقای محمدیان نماینده شهرستان در مجلس و فرماندار رامشیر نیز پیگیر حل مشکلات مربوطه هستند. اداره کل ورزش و جوانان استان هم  حمایت می کند تا این تیم بدون دغدغه در لیگ دو شرکت می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد: تمام تلاش ما حفظ نمایندگان استان در لیگ های ورزشی و رشته فوتبال است و نمی گذاریم که سهمیه های استان هدر روند. هر جا که تیم های خوزستانی دچار مشکل شده اند ما نیز برای حل مشکلات ورود کرده ایم و در حد توان کمک هایی داشته ایم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
1
خداوکیلی ترسیدم. حدسم براین بود مشکلی واسه استقلال اهواز بوجود اومده. هرچند بی تقصیر نیستیم که اکثرا خبرهای بد میشنویم
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
1
ب کاربران و طرفداران باتعصب فوتبال خوزستان تبریک میگم تیمی ک خواست انصراف بدهد استقلال رامشیر است ن استقلال اهواز.... اما ذات ما رامشیری ها ازنوع تعصب واقعی ب تمام تیمهای استان، رنگ ونام مهم نیست. نام خوزستان برامون افتخاره.. ضمنا بدانید این تیم بافوتبال پاک ب اینجارسید.. قهرمان استان.. قهرمان دور اول دسته۳.. وقهرمان دورنهایی شد وامسال ب دسته۲ اومد.. آنهم باهزینه ی شخصی مردی ازجنس واقعی فوتبال واستقلال رامشیر.... حاج مهدی نوذری
رامشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
1
جناب حیدری
میشه بفرمایید
چند بازیکن رامشیری تو تیم هست؟؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها