به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۲۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

عکس/بازیکنان خوزستانی علیه تیم‌های خوزستانی

عکس/بازیکنان خوزستانی علیه تیم‌های خوزستانی

خوزستان اسپورت- نمایندگان فوتبال خوزستان با گل‌های بازیکنان خوزستانی مغلوب تیم‌های پایتخت شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی وارد هفته ششم شد که تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان برابر تیم‌های سایپا و پیکان تهران شکست خوردند و نفت آبادان هم مقابل سپیدرود رشت به تساوی بدون گل رضایت داد.

نکته قابل توجه در بازی‌های شب گذشته، درخشش و گلزنی بازیکنان خوزستانی برابر تیم‌های استان زادگاهشان بود که باعث شد 6 امتیاز از جیب تیم‌های جنوبی خارج و به حساب تیم‌های تهرانی اضافه شود.

عیسی آل‌کثیر مهاجم اهل دزفول در بازی پیکان و استقلال خوزستان زننده‌ی تک گل 3 امتیازی این مسابقه بود که باعث برتری پیکان تهران برابر آبی‌پوشان جنوبی شد.

عبدالله ناصری بازیکن اهوازی تیم سایپا نیز در جریان بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان یک پاس گل داد و یک گل به ثمر رساند تا 3 امتیاز این مسابقه نصیب شاگردان دایی شود.

این 6 امتیاز مهم در حالی با گلزنی دو بازیکن خوزستانی نصیب تیم‌های تهرانی شد که عبدالله ناصری و عیسی آل‌کثیر مایل به بازی در تیم‌های زادگاهشان بودند اما دست اندرکاران تیم‌های خوزستانی رغبتی برای حفظ این بازیکنان نشان ندادند.

تصویر بالا واکنش عبدالله ناصری پس از گشودن دروازه فولاد خوزستان و تصویر پایین واکنش عیسی آل‌کثیر پس از گلزنی مقابل استقلال خوزستان را نشان می‌دهد.

عکس/بازیکنان خوزستانی علیه تیم‌های خوزستانی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
1
در مورد عبداله ناصری حرفتون کاملا درسته ولی در مورد عیسی به هیچ وجه درست نیست و خودش نخواست تو خوزستان باشه چون نفت ابادان بهش پیشنهاد داده بود و اعلام کرده بود حاضر نیست تو خوزستان بازی کنه و اولویتش تیمهای تهرانه
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
1
راما سلام عیسی الکثیر دوماه پیش رفت دفتر باشگاه فولاد پورموسوی جواب سربالا بهش داد بعد رفت پیکان
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
1
عبدالله ناصری رو بیرون کردید از فولاد که بجاش بازیکن سفارشی رضا میرزایی قرضی از اسپاهان بیارید لعنت به این فوتبال مافیایی که حق بچه های خوزستان رو ضایع میکنید همه کارها شده باند بازی و دلالی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها