به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

اسکوچیچ: فولاد مهاجمان خطرناکی دارد

اسکوچیچ: فولاد مهاجمان خطرناکی دارد

سرمربی تیم فولاد خوزستان اعتقاد دارد که تیمش دارای مهاجمانی است که می توانند نتیجه هر بازی را عوض کنند.
به گزارش خوزستان اسپورت، دراگان اسکوچیچ در کنفرانس خبری قبل از بازی با لوکوموتیو ازبکستان نظرش درباره دلیل باخت لوکوموتیو به الهلال را برای خبرنگاران توضیح داد و با امیدواری در خصوص بازی فردا حرف زد.
صحبت های دراگان اسکوچیچ را مرور کنید.

همه تیم ها مدعی هستند
ابتدا باید بگویم تیم فولاد در گروهی قرار گرفته که همه تیم های آن مدعی صعود هستند. هر چهار تیم حاضر در گروه C لیگ قهرمانان آسیا توانایی صعود به دور بعدی را دارند و همین باعث می شود که بازی آسانی در این گروه وجود نداشته باشد.

تمرکز لوکوموتیو بهم خورد
فیلم بازی اول لوکوموتیو را چند بار دیدم. بازیکنان لوکوموتیو در دقایق ابتدایی بازی مقابل الهلال تمرکز لازم را در میدان نداشتند و به همین دلیل دو گل زودهنگام خوردند. این دو گل باعث شکست لوکوموتیو شد. باید بگویم که پس از گل دوم الهلال روند بازی تغییر کرد و بازیکنان لوکوموتیو توانستند بازی زیبایی را ارائه کنند.

بازی سختی داریم
همانطور که گفتم هیچ بازی آسانی در این گروه وجود ندارد. لوکوموتیو در اولین دیدار خانگی به دنبال پیروزی است و فولاد خوزستان نیز همین هدف را دنبال می کند. تیم ما در بازی اول امتیاز از دست داده و طبیعی است که به هیچ عنوان نمی خواهیم بازنده بازی با لوکوموتیو باشیم.

سه بازی اخیر را نبرده ایم
قبول دارم که در هفته های اخیر نتایج تیم ما خوب نبوده است. با وجودی که دو باخت و یک تساوی در سه بازی آخر داشته ایم، باید بگویم که این مسائل در فوتبال اتفاق می افتد. ما سه بازی را نبرده ایم ولی در بازی فردا با هدف پیروز شدن بازی می کنیم.

مهاجمان خطرناکی داریم
خوشبختانه در تیمم مهاجمان خوبی دارم که می توانند در هنگامی که تیم نتایج خوبی نمی گیرد روند موجود را تغییر دهند. مهاجمانم سرعت بالایی دارند و هر خط دفاعی را جا می گذارند. آن ها در خلق موقعیت های خطرناک هم خوب عمل می کنند. کافیست که در بازی فردا بتوانیم ضربات نهایی را با دقت بزنیم تا پیروز میدان شویم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها