به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

بابادی: مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم

بابادی: مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان از فعال شدن سامانه پیامکی 3050 ایرانسل برای حمایت مردم خوزستان از این تیم خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، کیوان بابادی ضمن اشاره به فعال شدن سامانه پیامکی 3050 ایرانسل برای حمایت مردم خوزستان از این تیم، اظهار کرد: باشگاه نفت‌ مسجدسلیمان از حمایت‌های دولتی بهره‌مند نیست و اسپانسری هم سمت ما نمی‌آید و از آن‌جا که تیمی با طرفداران بسیار هستیم و در تمام کشور نیز هوادار داریم، پس از پیگیری‌های لازم در نهایت سامانه پیامکی 3050 ایرانسل برای حمایت مردم از تیم ما فعال شد.

وی بیان کرد: امیدوارم طرفداران نفت‌ مسجدسلیمان استقبال خوبی از این موضوع داشته باشند و از ما حمایت کنند، چرا که کمک‌های آن‌ها می‌تواند در کم شدن مشکلات ما تاثیرگذار باشد. هواداران همیشه حامی ما بوده‌اند و با این کار نیز می‌توانند به قدرتمندتر شدن تیم نفت کمک کنند.

مدیرعامل باشگاه نفت‌ مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به شرایط تیم، گفت: تمام تلاش ما این است که بازیکنان و کادرفنی بدون دغدغه و مشکل به کار خود بپردازند. در حال حاضر شرایط روحی روانی تیم خوب است و همه با انگیزه برای دیدار این هفته برابر پرسپولیس تمرین می‌کنند.

وی افزود: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و اگرچه ما مشکلاتی داریم ولی به هیچ عنوان برابر این تیم دست و پا بسته نیستیم و می خواهیم فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش بگذاریم. امیدوارم نتیجه به صورتی رقم بخورد که در پایان شادی مردم خوزستان و مسجدسلیمان را در برداشته باشد.

بابادی بیان کرد: هرچه ساختار باشگاه بیشتر شکل بگیرد، می‌توان به آینده امیدوار بود. در حال حاضر نیز تمام تلاش مسوولان استان و اعضای هیات‌مدیره باشگاه این است که با شکل‌گیری ساختار باشگاه، راه در ادامه مسیر هموار تر شود و با حداقل مشکلات برابر حریفان ظاهر شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
1
پورموسوی بیسواد ابروی استان برد یکجا!!!
اس خوزستان پرسپولیس رو زیر فشار قرار داد و امتیاز گرفت
نفت هم فوتبالش رو ب پورموسوی بیسواد اثبات کرد
مدیرعامل جدید چرا حرف نمی زنی؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها