به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

مهابادی: لیگ یک امسال دیدنی و جذاب است

مهابادی: لیگ یک امسال دیدنی و جذاب است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: لیگ دسته اول کشور امسال جذاب و دیدنی خواهد بود و تا آخرین هفته تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر نبرد جانانه دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت، داود مهابادی در گفت‌وگو با فارس در مورد آخرین وضعیت شهرداری ماهشهر جهت حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور در فصل جدید گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و تا حدودی توانستیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم و در این مدت تمرینات خوبی را برگزار کردیم. روز گذشته هم ایمان رئیسی بازیکن خوزستانی و فصل قبل آلومینیوم اراک را جذب کردیم.

وی در ادامه گفت: طبق هماهنگی‌هایی که از طرف باشگاه و فدراسیون فوتبال شده بود، امروز صبح وارد تهران شدیم و قرار است چهار روز در تهران باشیم که دو روز آن را در ایفمارک قرار است بازیکنان تست‌های پزشکی خود را بدهند و دو روز دیگر هم در تهران ادامه تمرینات خود را خواهیم داشت و بعد از آن خود را برای بازی با مس آماده می‌کنیم.

سرمربی شهرداری ماهشهر همچنین در مورد شروع فصل لیگ جدید فوتبال دسته اول گفت: مطمئنم امسال بازی‌های لیگ دسته اول جذاب و دیدنی خواهد بود، به این دلیل که 10 الی 12 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند و من فکر می‌کنم تا هفته پایانی تکلیف تیم صعودکننده مشخص نباشد و تا آخرین لحظه تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر نبرد جانانه دارند.

وی در پایان گفت: جا دارد از تمامی کادر فنی و بازیکنانم که با هر سختی که وجود داشت تلاش کردند تمرینات خود را به نحو هرچه بهتر برگزار کنند و همچنین از هیأت مدیره باشگاه، شهردار و فرماندار ماهشهر که شرایط را برای هرچه بهتر کردن این تیم انجام دادند، تشکر و قدردانی می‌کنم .

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها