به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷

تارتار: هجومی بازی می‌کنیم تا پیروز شویم

تارتار: هجومی بازی می‌کنیم تا پیروز شویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی اعتقاد دارد، در لیگ برتر هیچ مسابقه‌ای آسان نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در خدمت شما دوستان (خبرنگاران) هستم. تشکر می‌کنم از اصحاب رسانه در شهرستان و استان که در این مدتی که اینجا بودم برای تیم حاشیه درست نکردند و همیشه هدف‌شان موفقیت تیم بوده است. تشکر می‌کنم از مدیررسانه‌ای سال قبل‌مان، آقای علوی که ایشان به دلیل گرفتاری نتوانست پیش ما بماند. جایگزین ایشان هم تمام تلاش‌شان را کردند که تمام اخبار تیم را پوشش بدهد. طبیعتاً در لیگ بازی آسان نداریم. بازی‌ها همه سخت است و با توجه به اینکه در هفته گذشته نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم، بچه‌ها مصمم هستند که این هفته پیروز شوند.

وی ادامه داد: ما کاملاً هجومی بازی خواهیم کرد تا به هدف‌مان که پیروزی است، دست پیدا کنیم. تیم نفت مسجدسلیمان هفته گذشته مقابل تراکتورسازی بازی خوبی ارائه کرد و کار سختی مقابل آنها داریم. امیدوارم که بتوانیم با حمایت هواداران پرشور و دوست‌داشتنی‌مان سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. از همین جا درخواست می‌کنم که فردا با توجه به اینکه اولین بازی خانگی‌مان است ورزشگاه را پر کنند تا برای مسابقات بعدی حساب کار دست بقیه تیم‌ها بیاید. من هیچ وقت بازی اول در لیگ برتر سال گذشته فراموش نمی‌کنم که ما توانستیم در 30 دقیقه اول 3 گل به پیکان بزنیم، امیدوارم فردا هم همین اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در پاسخ  به سؤالی مبنی بر اینکه «در بازار نقل‌وانتقالات توانستید به خواسته‌های‌تان برسید؟»، عنوان کرد: ما آن بازیکنانی را که می‌خواستیم، به دلیل اینکه توان رقابت با بعضی از تیم‌ها را نداشتیم نتوانستیم به خدمت بگیریم، ولی با توجه به بودجه‌ای که داشتیم توانستیم نفرات خوب و باکیفیتی را جذب کنیم و  باشگاه تا آنجایی که امکان داشت بازیکنان‌مان مدنظر ما را جذب کرد و من از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم.

تارتار در پاسخ به این سؤال که «شما سال گذشته هدف‌تان ماندن در لیگ برتر بود، امسال چه هدفی دارید؟»، گفت: با توجه به اینکه بودجه ما تغییری نکرده، فقط می‌توانیم سهمیه استان را در لیگ برتر در یک جایگاه خوب حفظ کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه  «خط دفاعی پارس جنوبی در لیگ گذشته نقط قوت این تیم بود، اما در نخستین هفته این فصل مقابل فولاد عملکرد ضعیفی داشت، آیا این شرایط تغییر خواهد کرد؟»، تصریح کرد: تا آنجا که من یادم می‌آید، در نیم‌فصل اول سال گذشته در خط دفاعی چند جوان داشتیم که خوب کار کردند. امسال از نظر مصدومیت مشکلاتی داریم و به طور مثال مسیح زاهدی مصدوم است و تکلیف او مشخص نیست. ما دنبال دفاع هستیم تا مشکل‌مان را حل کنیم و باید یک فکری بکنیم و اگر یک بازیکن باکیفیت پیدا کنیم، جذب خواهیم کرد. الان همه بچه‌های سال گذشته هستند که در تیم کنار هم بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی  درباره این موضوع که در فصل گذشته تیمش از لحاظ داشتن مهاجم آماده و گلزن با مشکل مواجه بود و در فصل جدید هم بازیکنان موقعیت‌های زیادی را در بازی نخست از دست دادند، گفت: این برمی‌گردد به کم‌تجربگی تیم. ما باید کار و تلاش کنیم تا تمام معایب‌مان را برطرف کنیم. بعضی از بازیکنان فصل گذشته ما امسال در تیم‌های‌شان موفق هستند و گلزنی می‌کنند. خدا را شکر می‌کنیم که بچه‌های ما پیشرفت کردند و در تیم‌های دیگر خوب کار می‌کنند.

وی درباره شایعه بازگشت میثم تیموری و  فرشاد محمدی‌مهر به تیم پارس جنوبی، گفت: ما باید همه جوانب را در نظر بگیریم. از نظر تعداد بازیکن به یک سطحی رسیدیم که شاید در بعضی از پست‌ها نتوانیم بازیکن بگیریم. باید شرایط را بررسی کنیم که ببینیم چنین شایعه‌ای هست یا نه.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها