به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶

کعبی: امیدوارم محرومیت هواداران بخشیده شود

کعبی: امیدوارم محرومیت هواداران بخشیده شود

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با فوتبالی منطقی اجازه خلق موقعیت به سپاهان را ندادیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه نفت آبادان، عقیل کعبی بعد از عبور از نخستین هفته لیگ برتر هجدهم اظهار داشت: بازی آسانی نداشتیم ولی خط دفاع صنعت نفت به خوبی مقابل فشار مهاجمان سپاهان عمل کرد و فرصت چندانی برای خلق موقعیت به این تیم نداد.

وی اضافه کرد: بعد از بازی با سپاهان باید نقاط ضعف و قوت مان را بررسی کنیم که قطعا مربی باهوشی مثل سرجیو به صورت جدی این موضوع را دنبال می‌کند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از تمرینات مدرن سرمربی این تیم گفت و افزود: کار کردن با مربی که در باشگاه‌های اروپا روی نیمکت نشسته لذت‌بخش است و همه بازیکنان باید از این فرصت استفاده کنند.

وی از دیدار بعدی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز گفت و خاطرنشان کرد: گسترش اسکلت سال قبل خود را حفظ کرده و تیم هماهنگی است.

کعبی بیان کرد: تمام نیروی خود را می‌گذاریم تا در اولین بازی خانگی خود برنده میدان باشیم.

وی عنوان کرد: بازی کردن برای تیم پرهوادار صنعت نفت آرزوی هر بازیکنی است ولی متاسفم که نخستین بازی خانگی ما بدون تماشاگر است.

این بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه باشگاه صنعت نفت درخواست رسمی برای بخشش محرومیت را ارسال کرده است امیدوارم این درخواست مورد قبول واقع شود به این خاطر که ما انگیزه اصلی مان را از هواداران می‌گیریم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها