به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۲۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

برزای: کی‌روش به من فحاشی کرد

برزای: کی‌روش به من فحاشی کرد

خوزستان اسپورت- بازیکن صنعت نفت آبادان گفت: تیم جوانی داریم و صددرصد چند بازیکن دیگر هم به ترکیب تیم اضافه می‌شوند اما با وجود چندین موقعیتی که داشتیم به نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهنام برزای پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان در هفته نخست لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه نقش جهان، اظهار کرد: تیم‌ها پس از یک دوره بدنسازی سخت به مسابقات آمدند ولی ما با وجود چندین موقعیتی که داشتیم به نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم.

وی با بیان اینکه چمن ورزشگاه نقش جهان مثل سال گذشته نبود، ادامه داد: تیم جوانی داریم و صددرصد چند بازیکن دیگر هم به ترکیب تیم اضافه می‌شوند. سرگرمی مردم آبادان فوتبال است و خواسته‌ای که مردم آبادان از این تیم دارند را برآورده می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: داور می‌توانست کمی بهتر سوت بزند اما بازی را خوب تقسیم کرد. اما در صحنه‌ای که به من کارت داد، کی‌روش بازیکن خارجی سپاهان به من فحش داد و داور متوجه شد اما به کیانی کاپیتان تیم تذکر داد.

برای اضافه کرد: من به داور اعتراض کردم که چرا وقتی شنیده‌ای بازیکن حریف به من فحش می‌دهد به کاپیتان تیمشان تذکر می‌دهی؟ به همین دلیل داور به من کارت زرد داد ولی اگر قضاوت‌ها متعادل‌تر باشد بهتر است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
1
هميشه همين جور بوده حالا در اين بازي جاي شكرش باقيست كه داور به غير از اين صحنه و دو سه تا صحنه متشابه آن ، صحنه هاي پنجاه پنجاه را به نفع سپاهان سوت زد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها