به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

یزدی: در نقل و انتقالات خوب عمل نکردیم

یزدی: به یونس دلفی نیاز داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: شرایط تیم نسبتا خوب است اما ایده آل نیست چرا که تنها ده روز قبل از شروع مسابقات تمرینات خود را شروع کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش یزدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات خوب عمل نکردیم و باشگاه به رغم تلاش‌های فراوان نتوانست لیست بازیکنان دلخواه ما را جذب کند اما با این وجود ما ناامید نیستیم و دست از تلاش بر نمی‌داریم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان نبود زمان کافی برای تمرینات تیم را از دیگر مشکلات مهم استقلال خوزستان دانست و گفت: با توجه به این که تیم ما دیر بسته شد زمان باقی مانده برای آماده سازی بازیکنان بسیار کم بود ولی مطمئن باشید آینده از آن بازیکنان جوان ما خواهد بود.

وی با بیان این که حدود 20 درصد از لیست بازیکنان اولیه که به باشگاه ارائه دادم را جذب کردیم افزود: در کنار هشت بازیکنی که از فصل قبل با تیم هستند رضا درویشی، احمد آل نعمه، محمد شریفی، میثم کریمی، فرزین گروسیان دروازه بان فصل قبل تراکتورسازی و سه بازیکن جوان دیگر به ترکیب تیم اضافه شدند همچنین به دنبال جذب پنج بازیکن دیگر هستیم.

یزدی گفت: هادی حبیبی در لیست اولیه ما نیست و به تیم اضافه نشده، اما این احتمال وجود دارد که این بازیکن به جمع ما بپیوندد، ایمان مبعلی دیگر بازیکنی که مد نظرمان است فعلا در دو راهی بازی کردن و یا خداحافظی از دنیای فوتبال قرار دارد ولی اگر قصد بازی کردن داشته باشد قطعا برای استقلال خوزستان به میدان می‌رود.

وی به وضعیت یونس دلفی که به تازگی از سوی باشگاه آیندهون درخواست داشته است افزود: دلفی فعلا با تیم ملی در حال اردو است ولی بی شک به او نیاز داریم، ما آینده این بازیکن را در نظر می‌گیریم و آن چه به مصلحت هر دو طرف است انجام می شود.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که در لیگ امسال نسبت به سایر تیم ها شرایط سخت‌تری داریم گفت: در کل شرایط تیم ما خیلی خوب نیست ولی تلاش می‌کنیم شرایط را به سود خود تغییر دهیم و با ارائه یک بازی تماشاگرپسند به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم.

وی در خصوص بازی آینده تیمش مقابل تیم گسترش فولاد تبریز گفت: تیم گسترش بر خلاف ما که تمرینات خود را 10 تا 12 روز آغاز کردیم بیش از یک ماه و نیم با همان ترکیب پارسال در حال تمرین است اما با تلاش و همتی که از بازیکنان تیمم سراغ دارم نتیجه گرفتن دور از دسترس نیست. تمرینات ما بسیار با نشاط برگزار می شود و بچه ها انگیزه خوبی برای بازی با گسترش فولاد دارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
1
خدا خیرت بده حرف ناامید کننده نزدی همین که امید داری خودش عالیه
آقای یزدی از جوانان با استعداد خوزستانی دقت کنید که استعداد پیشرفت داشته باشن که اگه نیم فصل خوب نتیجه نگرفتید نیم فصل دوم به دادتون برسن
به نظر من اگه جوانان خوزستانی با استعداد داشته باشید میتونید جز ۶تیم بالای جدول هم باشید شاید خنده دار باشه
ولی اس‌خوزستان وقتی قهرمان شد کی بازیکناش میشناخت ولی بازیکنهاش هم استعداد داشتن.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
1
چقدر تلخ، مسئولین هم همه همینجور حرف می زنند در حالی که هم خودشون هم مردم مشکلات رو می دونند الکی وعده وعید می دهند، کدوم آینده آقای یزدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
من به استقلال خوزستان اميدوارم فقط بشرطي كه يزدي به جوانان خوزستاني اعتماد كند و به آنها ميدان دهد همانگونه كه ويسي با اعتماد به آنها ميدان داد و قهرمان ليگ برتر شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها