به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

یزدی: نمی‌دانیم با کدام تیم تبریزی بازی داریم

یزدی: نمی‌دانیم با کدام تیم تبریزی بازی داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: قطعا بین ما و فدراسیون صحبت‌هایی رد و بدل شد که اگر دروغ بوده باشد خیلی بد است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، داریوش یزدی در مورد اینکه چه زمانی به تبریز می‌روند، تصریح کرد: فردا برای دیدار ابتدایی لیگ برتر عازم تبریز می‌شویم.

وی در مورد اینکه آیا توانستند قرارداد ببندند و برای بازی اول تیمشان به حد نصاب می‌رسد، تصریح کرد: چرا این اتفاق نیفتد. ما 20 بازیکن داریم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه سازمان لیگ اعلام کرده این تیم هنوز قرارداد خود را ثبت نکرده است، اظهار داشت: قرارداد بازیکنان طی دیروز و امروز تنظیم شده و ما الان 20 بازیکن داریم. چند بازیکن هم مصدوم هستند که به بازی اول نمی‌رسند. نفرات ما مشخص است و فردا عازم تبریز می‌شویم.

یزدی در مورد اینکه آیا قرار است با گسترش فولاد بازی کنند یا ماشین سازی، خاطرنشان کرد: خودمان هم هنوز این مسئله را نمی‌دانیم. ما می‌دانیم با همان تیم گسترش فولاد با همان اکیپ و تشکیلات بازی و فقط احتمالا نامش تغییر کرده است.

وی در مورد اینکه در شرایطی که استقلال یونس دلفی را در اختیار تیم امید قرار داده برخی باشگاه‌ها از همکاری با تیم امید سر باز زدند، اظهار داشت: قطعا بین ما و فدراسیون صحبت‌هایی رد و بدل شد که اگر دروغ بوده باشد خیلی بد است. ما به خاطر خود بازیکن و منافع ملی بازیکن را در اختیار تیم امید قرار دادیم. آقایان گفتند هر بازیکنی در تمرینات و اردوی تیم امید شرکت نکند در سه بازی اول تیمش محروم خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. اگر این حرف دروغ بوده باشد دیگر نمی‌توانیم روی هیچ صحبتی حساب کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه عدالت برای همه تیم‌های باید به صورت یکسان اجرا شود و اگر قرار است به تیم امید بازیکن داده شود همه باید این کار را انجام دهند، عنوان کرد: بله همینطور است. شرایط ما بسیار حساس بود. تک بازیکن‌مان که از نفرات خوب و تاثیر گذارمان است را در اختیار تیم امید قراردادیم. اعتقاد داریم که باید عدالت به صورت یکسان انجام شود و اگر قرار بر این باشد که همه همکاری نکنند ما هم دیگر همکاری نخواهیم کرد.

وی در پایان، گفت: تیم ما آماده است و فقط از دو منظر نگران هستیم. اول اینکه امیدواریم بازیکنان مدنظرمان جذب شوند و موضوع دوم هم عدم زمان کافی برای آماده سازی تیم است که شاید این دو موضوع کارمان را با سختی بیشتری رو به رو کند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها