به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

ورزشگاه تختی آبادان آماده میزبانی از لیگ

ورزشگاه تختی آبادان آماده میزبانی از لیگ

خوزستان اسپورت- ورزشگاه تختی آبادان برای میزبانی دیدارهای تیم فوتبال نفت در لیگ برتر کشور آماده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، ناجی مظفری مسوول ورزشگاه تختی آبادان اظهار کرد: عملیات احداث این ورزشگاه در سال 1330 آغاز و در سال 1335 به بهره‌برداری رسید. در تمامی این سال‌ها تلاش شده است که ورزشگاه به خوبی از دیدارهای تیم لیگ برتری میزبانی کند.

وی بیان کرد: نماینده سازمان لیگ و نماینده AFC نیز اخیرا بازدیدهایی از این ورزشگاه داشتند و رفع نواقصی از جمله مشکل جایگاه خبرنگاران را خواستار شدند که خدا را شکر این نواقص در حال برطرف شدن هستند. در هر صورت ما برای انجام دیدارهای نفت در لیگ هجدهم مشکلی نخواهیم داشت.

مسوول ورزشگاه تختی آبادان گفت: چمن ورزشگاه و جایگاه تماشاگران ورزشگاه نیز هیچ مشکلی ندارد، فقط ضلغ غربی ورزشگاه تعدادی صندلی کم دارد که تا آغاز لیگ برتر اضافه خواهد شد.

وی با بیان این که ظرفیت ورزشگاه هشت هزار و 950 نفر است، خاطر نشان کرد: نور ورزشگاه نیز هیچ مشکلی ندارد و مورد تایید AFC است. این ورزشگاه موفق به کسب درجه ملی شده است و ان‌شاءالله اگر تیم به باشگاه‌های آسیا صعود کند، برای کسب درجه آسیایی باید اقدامات دیگری نیز در ورزشگاه انجام شود.

مظفری عنوان کرد: این ورزشگاه همچنین دارای سه گیشه بلیط‌فروشی است و هواداران برای ورود و خروج و استفاده از آب آشامیدنی و سرویس‌های بهداشتی مشکلی ندارند. سنگین‌ترین بازی‌های ما میزبانی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس است که طی فصل‌های گذشته به خوبی برگزار شده اند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها