به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

مکوندی: غیبت ویسی به خاطر جلسه بود

مکوندی: غیبت ویسی به خاطر جلسه بود

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، جلسه با مدیران این باشگاه را دلیل اصلی غیبت سرمربی نفتی‌ها در تمرین این تیم دانست.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهروز مکوندی در گفت‌وگو با تسنیم درباره شرایط تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بعد از اردوی هشت روزه کرج، بازیکنان دو روز به استراحت پرداختند و امروز (یکشنبه) دومین جلسه تمرین تیم پس از اردو خواهد بود.

وی ادامه داد: شرایط خوبی داریم، اما وضعیت ما می‌توانست بهتر از این باشد. متأسفانه کار خود را دیر شروع کردیم. امیدوارم کمبودهای فنی و بدنی اعضای تیم برطرف شود تا تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت ممدو سیدیبه، مهاجم اهل کشور مالی و مدنظر ویسی گفت: قرار بود این بازیکن در ایران حضور یابد و در تمرینات تیم شرکت کند، اما این اتفاق به دلیل مشکل ویزای او هنوز رخ نداده است. باشگاه وضعیت سیدیبه را پیگیری می‌کند تا به ایران بیاید.

مکوندی درباره غیبت ویسی در تمرینات روز گذشته تیم نفت مسجدسلیمان و اینکه گفته شد این غیبت به خاطر تهدید برخی دلالان برای پیشنهاد بازیکنان مورد نظرشان به کادر فنی تیم بود، تصریح کرد: غیبت ویسی در تمرینات ارتباطی به این موضوع ندارد و او در تمرینات امروز تیم شرکت می‌کند. ویسی روز گذشته با بابادی و اعضای هیئت مدیره باشگاه جلسه داشت و به همین علت به تمرین نیامد. شاید در فوتبال ایران چنین اتفاقاتی بیفتد، اما اگر ما را تهدید یا به ما فحاشی کنند، به کار خود ادامه می‌دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
تاراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
2
بهرووووز محبوب
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها