به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۲۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۸ نظر

عکس/حضور برزیلی‌های فولاد در بازار اهواز

عکس/مثلث برزیلی فولاد در بازار اهواز

خوزستان اسپورت- بازیکنان برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان شنبه شب از بازار مرکزی اهواز دیدن کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در کنار لوسیانو پریرا که پیش از این هم سابقه بازی در اهواز را داشته است، دو بازیکن برزیلی دیگر به اسامی وینیسیوس لوپز و وینیسیوس سوارز را برای لیگ هجدهم به خدمت گرفته است.

بازیکنان جدید برزیلی تیم فولاد شنبه شب برای اولین بار از بازار مرکزی اهواز دیدن کردند و همراه با لوسیانو پریرا به فروشگاه یوسف اسپورت مرکز عرضه‌ی جدیدترین کفش‌های ورزشی خارجی رفتند که تصاویر آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان وعده‌ی قهرمانی در لیگ هجدهم را به هواداران داده است و بازیکنان برزیلی‌ باید همراه با بازیکنان ایرانی فولاد بندهای کفش‌هایشان را برای آغاز لیگ محکم کنند تا به سمت فتح سومین جام قهرمانی فولاد در لیگ برتر ایران خیز بردارند.

در تصویر فوق، لوسیانو پریرا، وینیسیوس لوپز و وینیسیوس سوارز، سه بازیکن برزیلی فولاد خوزستان، در کنار یوسف بن‌محسن بازیکن اسبق فوتبال خوزستان دیده می‌شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
3
0
شریف وعده قهرمانی داد پورموسوی گفته بهتر از قبل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست. پورموسوی برنامه کتبی داد برا قهرمانی سایت رسمی باشگاه فولاد خبرشو منتشر کرد. پورموسوی با همین تضمین کتبی قهرمانی هیات مدیره رو خام کرد و ابقا شد. امسال فقط قهرمانی وگرنه باید بساطتون رو جمع کنید
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
اقای باتعصب هنوز لیگ شروع نشده پور موسوی بهتون گفت تقصیراتو بندازید گردن شریف؟ بابا بذارید لیگ شروع بشه بعدا شروع کنید بهانه گرفتن. خود پور موسوی مصاحبه هاش هست دیروز ایسنا هفته قبل فارس صحبت از قهرمانی و وعده های دروغ مثل همیشه. پ چرا از الان ناامید هستید صبر کنید شاید تیم چندتا نتیجه خوب گرفت .
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
3
انشالا پا قدمشون برای فولاد خیر باشه و در اهواز خوش بدرخشند. ای کاش یه سرمربی خوب خارجی هم بالای سر فولاد باشه تا زحمات باشگاه هدر نره
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
2
خدا کند که این فصل فولاد قهرمان بشه اما قهرمانی سه شرط داره ۱- کادر مدیریتی خوب ۲- مربی و کادر فنی خوب ۳- بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار . اگر مقایسه کنیم شرط دوم را که مهم است با بقیه تیم های مدعی قهرمانی ؛ واضح است که از بعضی از اونها ضعیف تریم و چون فوتبال مثل بازی شطرنج می ماند بنابر این نتایج حداقل روی کاغذ از پیش معلوم است برای مثال برانکو مربی تیم قهرمان را مقایسه کوچکی می کنیم با موسوی : برانکو سرمربی سابق تیم ملی با استفاده از بازیکنان خوزستانی در بازیهای بوسان کره جنوبی بسیار خوش درخشید و همین برانکو زمانی که پرسپولیس را تحویل گرفت تیمی بود ضعیف که حتی احتمال سقوطش هم بود و بعد هم که دیدید که چه تحول بزرگی در این تیم بوجود آورد که نتیجش دو فصل قهرمانی پی در پی بوده ( نا گفته نماند که تمام امکانات یک کشور پشت سرش بوده ) اکنون برانکو تیم را برده کرواسی و بعد از ۳ مسابقه در یکی از بازی ها ۵-۱ باخته و گفته به هر شکل ممکن بیرانوند را نگه دارید چون دروازه بان کروات نمره قبولی نگرفته حال آنکه اکنون بیرانوند ۳ میلیون یورو مشتری داره ؛ و اما موسوی دستیار ویسی بوده و در بازیهای آسیایی نتایجش متوسط بود فصل قبل هم در فولاد نتیجه ای بهتر از مکان هفتم نداشت با این اوصاف طبیعی است که کلاس و دانش مربیگری برانکو بالاتر از موسوی هست و امکان قهرمانی دوباره پرسپولیس بیشتر ؛ چاره ای نیست جز اینکه که جهت قهرمانی فولاد یا باید سرمربی با کلاس بالاتر انتخاب بشه و آقا سید بشه مربی و یا حداقل کمک مربی خارجی تاثیر گذار استخدام بشه جهت کمک به تیم ؛ ضمن اینکه مربی بدن ساز نیز در هر تیمی خیلی مهم است .
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
2
چهار نفرشون شبیه هم هستند اهوازی از برزیلی قابل تشخیص نیست :):):)
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
3
با نظر دوست عزیزمون درمورد شروط قهرمانی کاملا موافقم.
فولاد مهمترین شرط قهرمانی که سرمربی خوب هست رو نداره.
بازیکنان خارجی، مربی خارجی، بدنساز خارجی، بازیکن قرضی، بازیکن بومی، بازیکن غیربومی، امکانات سخت افزاری، اردوهای عالی، پرداخت بموقع قراردادها ووووو باشگاه تمام اینها رو برای قهرمانی فراهم کرده . اما مهمترین شرط قهرمانی که سرمربی بادانش هست در فولاد وجود نداره .
کاش مدیریت و هیئت مدیره فولاد باید تا وقت هست فکری برای حل این معضل بکنند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
1
باسلام خوزستان اسپورت ورزشگاه فولاد اره نا اخرش کی افتتاح میشه هرروز یه چیزی میشنویم
مدیر پایگاه
سلام
تاریخ دقیقی برای افتتاح آن اعلام نشده است. احداث پارکینگ روبروی ورزشگاه و برطرف کردن برخی از نواقص درون ورزشگاه هنوز انجام نشده است.
 
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها