به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

انتقاد شدید نعیم سعداوی از مجید جلالی

مربی تیم فولاد خوزستان از سرمربی سابق این تیم به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، نعیم سعداوی مربی فولاد خوزستان به شدت از مجید جلالی سرمربی سابق فولاد خوزستان و سرمربی فعلی سایپا انتقاد و او را متهم به عوام فریبی کرد.

سعداوی در گفت و گو با ایسنا، درباره صحبت‌های مجید جلالی در برنامه نود که بازیکنانی از جمله بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی، یوسف وکیا، احمد عبدالله‌زاده و ساسان انصاری توسط وی به لیگ برتر معرفی شدند، توضیح داد: به نظرم نباید عوام‌فریبی کنیم؛ پیش از بازی با السد قطر با مطرح شدن چنین اظهاراتی، ما کاملا متعجب شدیم. به هر حال در افکار عمومی این طور انعکاس داده شد که وی این کارها را انجام داده است ولی شما می‌توانید با خود این بازیکنان صحبت کنید که چه کسی این کار را انجام داده است. به هر حال کار اصلی توسط تیم‌های پایه و مربیان زحمتکش این قسمت صورت گرفته است.

وی افزود: هنر نیست که به طور مثال یک جوان را 20 تا 60 دقیقه در طول یک فصل از مسابقات بازی دهیم و بعد به این صورت در افکار عمومی جا بیندازیم که ما این بازیکنان را به فوتبال معرفی کرده‌ایم؛ البته خوشبختانه مردم استان و اهالی فوتبال‌مان می‌دانند که این بازیکنان از چه طریقی و از چه کانالی به فوتبال ملی و باشگاهی معرفی شدند.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: ما در فوتبال حرفه‌ای به دنبال چه هستیم؟ آیا دنبال این هستیم که یک جوان به فوتبال‌مان معرفی کنیم یا دنبال یک فوتبال پویا و نتیجه‌ای هستیم؟ اشتباه برداشت نشود کاری که باید در جهت استعدادیابی و پرورش جوانان انجام شود، وظیفه آکادمی باشگاه‌ها و تیم‌های پایه ملی‌مان است، نه لیگ برتر. به هر حال با هزینه‌هایی که می‌شود، باشگاه‌ها به دنبال این هستند که در وهله اول فوتبال پویایی را به نمایش بگذارند و در کنار آن هم تلاش کنند تا نتیجه خوبی حاصل شود و طرفداران بیشتری جذب و درآمدزایی و اعتبار بیشتری برای باشگاه کسب کنند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
6
3
خب راستشو گفت مگه غیر از اینه آقای سعداوی ؟؟؟؟
پاسخ ها
کارون
| Seychelles |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
بله ناشناس محترم کاملا" غیر از اینه . این محید آقا این روزها با تمام احترامی که ما خوزستانیها برای او قائلیم خیلی داره من من میکند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
0
كلا جلالي عوام فريب است شك نكنيد اگر مصاحبه هاي او را طي يك فصل رصد كنيد به أين مورد پي ميبريد در فولاد كه بود اول فصل گفت بازيكنان خوب در أين شرائط اب و هوائي به خوزستان نمي أيد در ميانه فصل ١٢روز با هزينه فولاد برأي جذب بازيكن به برزیل رفت و در بين چهل بازيكن بازيكني را تأييد نكرد در پايان فصل وقتي فولاد ان قدر أوضاعش خراب شد كه نزديك بود به ليگ يك سقوط كنه جلالي أقدام به بازي دادن به جوانان كرد تا علت سقوط رو بهادادن به جوانان أعلام كند در صورتي كه اگر جلالي به جوانان اعتقاد داشت نه اول فصل اعلام ميكرد بازيكن خوب به خوزستان نمياد نه به برزيل ميرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها