به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

زمان آغاز لیگ‌های فوتبال خوزستان اعلام شد

زمان آغاز لیگ‌های فوتبال خوزستان اعلام شد

خوزستان اسپورت- چهاردهم شهريور 97 با برگزاری مسابقات فوتبال ليگ برتر نوجوانان خوزستان، زنگ آغاز فصل فوتبالی در خوزستان به صدا در خواهد آمد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی هيات فوتبال خوزستان، فصل داغ فوتبالی در خوزستان در شهريورماه سال جاری آغاز خواهد شد.

طبق برنامه ريزی انجام شده و از نكات حائز اهميت در اين مسابقات، می‎توان به نامگذاری ليگ‌ها به‌نام پيشكسوتان و زنده یادان اين رشته پرطرفدار و برنامه های متنوع فرهنگی در خلال برگزاری اين بازي‌ها اشاره كرد.

همچنين تعطيلی مسابقات فوتبال در ايام امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها از ديگر تمهیدات واحد مسابقات ااست كه نشان از اهميت تحصيل در كنار ورزش خواهد داشت.

واحد مسابقات فوتبال خوزستان با اضافه كردن ليگ هاي بزرگسالان زيرگروه استان، ليگ دسته اول اميد، ليگ دسته اول نوجوانان و ليگ زير 17 سال در تقويم فوتبالی فصل 98-97 تعداد ليگ هاي خود را به عدد 13 رسانده و در نوع خود با برگزاری 13 ليگ فوتبالی در رده‌های مختلف سنی در كشور ركورددار می‌باشد.

البته از نكات بسيار مهم، اهتمام تيم‌های شركت كننده نسبت به تحويل مدارك در زمان مقرر می‌باشد تا وقفه‌ای در زمان‌بندی برگزاری به وجود نيايد.

زمان آغاز لیگ‌های فوتبال خوزستان اعلام شد

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها