به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

جهانی: به خاطر هواداران در صنعت‌ نفت ماندم

جهانی: به خاطر هواداران در صنعت‌ نفت ماندم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان گفت: چند پیشنهاد داشتم اما به‌خاطر هواداران در این تیم ماندم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، میلاد جهانی در خصوص تمدید قرارداد با صنعت‌نفت گفت: چند پیشنهاد دارم، اما اسمی از آنها نمی‌برم. با توجه به اینکه فصل قبل در صنعت‌نفت بودم، این تیم را در اولویت قرار دادم. با اینکه دوری از خانواده برایم سخت است اما به خاطر هواداران صنعت‌نفت قراردادم را تمدید کردم تا فصل بعد هم برای این تیم بازی کنم. با اینکه مبلغ قراردادم کمی اضافه شد اما در مجموع راضی هستم.

وی با اشاره به فعالیت تیمش در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: بازیکنان خوبی جذب کردیم و طبیعتا باشگاه و کادر فنی دنبال این هستند که چند بازیکن دیگر هم جذب کنند. امیدوارم که در فصل جدید تیم بهتر و قوی‌تری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم. انتظار هواداران هم این است که نسبت به فصل قبل در جایگاه بهتری قرار بگیریم.

جهانی در خصوص حضور پائولو سرجیو در صنعت نفت گفت: سرجیو مربی کارنامه‌داری است و امیدوارم نتایج خوبی با این مربی در لیگ برتر بگیریم. کار کردن برای مربیان خارجی در فوتبال ایران سخت است ولی همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ما نتایج بسیار خوبی بگیرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
2
میلاد جان خواهشا سرمون منت نذارید پارسال که کمالوند شما را نخواست هرتیمی رفتی تست فنی دادید خط خوردی مثل فولاد خوزستان و آخرش با خواهش هوادارا از کمالوند برگشتی نفت . خواهشا قدر این موقعیت رو بدون و خدا را شکر کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
2
کلا همه بازیکنای ایرانی عادت کردن میگن پیشنهادات بسیار زیادی از همه تیمها داریم ولی بعشق طرفداران می مانیم!!!
حامد ناصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
1
ی جوری میگه چند تا پیشنهاد دارم و به خاطر هوادارا موندم انگار بازیکن ملی پوشه و از استقلال و پرسپولیس و تراکتور و سپاهان و ذوب آهن و چند تا تیم اروپایی پیشنهاد داشته و به ما لطف کرده مونده صنعت!
برادر من فصل قبل رفتی فولاد تست داری نخواستن تو رو!
فصل قبل زلیکانی و پورمحمد هم میگفتن چندتا پیشنهاد داریم ولی زلیکانی با رابطه رفت فولاد اونجا همش نیمکت نشین بود و الانم تو لیست مازاد فولاده پورمحمدم هیچ تیم لیگ برتری نخواستش رفت لیگ یک!
آقای جهانی سعی کن مردم آبادان و هوارارو رو ساده لوح فرض نکنی و خدارو شکر کنی که با رابطه موندی تو صنعت و گرنه اگر صنعت نمیخواستت باید میرفتی لیگ یک و به جای 600 ملیون 100 ملیون میگرفتی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
این حرفا چیه میزنید . همه میدونن بازیکن خیلی خوبیه والله اگه مافیای فوتبال در ایران نبود با توجه به تکنیک بالاش حتما به تیم ملی میرسید . همه هوادارای واقعی صنعت دوسش دارن و ممنونیم ازش که کنار ما موند . عده ای هم که منفی میدن یا هوادار صنعت نیستن یا از حرفاش اشتباه برداش کردن . میلاد جان با بازیهای خوب و قوی جواب اندک منتقیدنتون بده . عزیزی
محمد اورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
0
ممنون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها