به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

امضای قرارداد 24 بازیکن لیگ برتری در خوزستان

امضای قرارداد 24 بازیکن لیگ برتری در خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم‌های خوزستانی تا پایان روز هشتم از دوره نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر 24  قرارداد با بازیکنان مختلف به امضا رسانده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، دوره رسمی نقل و انتقالات پیش فصل لیگ هجدهم که از ابتدای روز سه‌شنبه 23 خردادماه جاری آغاز شده بود، هشتمین روز خود را پشت سر گذاشت و طی این مدت نمایندگان فوتبال خوزستان با 24 بازیکن قرارداد به امضا رساندند.

صنعت نفت آبادان 10، نفت مسجدسلیمان 8 و فولاد خوزستان 6 قرارداد به امضا رساندند، اما استقلال خوزستان بدون ثبت هیچ قراردادی کم‌کارترین تیم لیگ برتری در این زمینه محسوب می‌شود.

صنعت نفت آبادان
وفا هخامنش، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، احمد عبدالله‌زاده و اکبر ایمانی به‌عنوان 5 بازیکن جدید به تیم صنعت نفت آبادان پیوسته‌اند.
ضمن اینکه قراردادهای حسین بغلانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، حامد پاکدل و حسین ساکی 5 بازیکن فصل گذشته تیم نفت آبادان هم تمدید شد.
همچنین کرار جاسم که در پایان فصل گذشته قرارداد داخلی‌اش با صنعتی‌ها را به امضا رسانده بود، پس از ورود به ایران آن را به ثبت رسمی خواهد رساند.

نفت مسجدسلیمان
باشگاه نفت مسجدسلیمان رسما از به خدمت گرفتن 4 بازیکن جدید به اسامی میثم آقایی، میلاد فراهانی، علیرضا علیزاده و محمود قائدرحمتی خبر داده است.
نفتی‌ها همچنین قراردادهای 4 بازیکن به اسامی مجید ایوبی، میلاد خدایی‌اصل، امیرحسین موسی‌زاده و مجتبی بیژن را تمدید کرده‌اند.
نفتی‌ها البته از ادامه حضور سعید غلامعلی بیگی در این تیم خبر داده‌اند و مدت قرارداد قبلی این بازیکن تا سال آینده معتبر است.

فولاد خوزستان
باشگاه فولاد خوزستان تا چهارشنبه شب امضای قرارداد با 5 بازیکن جدید شامل میثم دورقی، لوسیانو پریرا، شاهین شفیعی، میلاد شیخی سلیمانی و رضا میرزایی (بازیکن قرضی) را رسما به اطلاع هواداران فولاد رسانده است.
فولادی‌ها همچنین خبر تمدید قرارداد با پیمان شیرزادی را رسما اعلام کردند، اما سایت رسمی باشگاه فولاد هنوز خبری مبنی بر تمدید قراردادهای عبدالله کرمی و ایوب والی منتشر نکرده و باید منتظر اطلاع رسانی در این زمینه ماند.

استقلال خوزستان
باشگاه استقلال خوزستان نیز تنها تیم خوزستانی است که هیچ بازیکن جدیدی به خدمت نگرفته و قرارداد هیچ بازیکنی را تمدید نکرده است.
این تیم خوزستانی از فصل گذشته با چند بازیکن جوان قرارداد رسمی دارد، اما قراردادهای اکثر بازیکنان سهمیه بزرگسالان استقلال خوزستان به پایان رسیده است.
استقلالی‌ها منتظر تعیین وضعیت مالکیت باشگاه و معرفی سرمربی جدید هستند تا بتوانند با نظر سرمربی جدیدشان اقدام به یارگیری کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های خوزستانی که دیرتر از نمایندگان سایر استان‌ها گام به بازار نقل و انتقالات پیش فصل گذاشته‌اند، کماکان مشغول رایزنی با بازیکنان مختلف و امضای قراردادهای دیگری در روزهای آینده هستند تا اسکلت بندی این تیم‌ها رفته رفته برای فصل جدید شکل بگیرد.

این گزارش با انجام نقل وانتقالات جدید در تیم‌های خوزستانی به روز رسانی خواهد شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها