به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

استقلال خوزستان در انتظار تصمیمات سیاسیون

استقلال خوزستان در انتظار تصمیمات سیاسیون

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان کماکان از نظر مالکیت در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با سپری شدن یک هفته دیگر از وعده‌های مسئولان برای تعیین تکلیف تیم استقلال خوزستان، این تیم آبی‌پوش جنوبی در شرایطی نزدیک به نفت مسجدسلیمان، با آینده‌ای مبهم برای حضور در لیگ هجدهم روبروست.

مالک باشگاه استقلال خوزستان نه توانایی پرداخت بدهی‌های معوقه و هزینه‌های پیش رو در فصل جدید را دارد، نه رسماً حاضر به واگذاری باشگاه شده است تا مالک جدیدی آن را اداره کند.

مسئولان ورزش استان هم که بارها وعده‌ی پیگیری و تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه را داده‌اند، تاکنون موفق به برداشتن قدم‌های مثبتی برای نجات استقلال خوزستان نشده‌اند. اخباری هم مبنی بر احتمال واگذاری باشگاه به یک مالک جدید از بخش خصوصی شنیده می‌شود که هنوز تأیید یا تکذیب نشده است.

واگذاری استقلال خوزستان به یک مالک جدید از بخش خصوصی بدین معنی است که این باشگاه با نزدیک به بیست میلیارد تومان بدهی تحویل فرد دیگری می‌شود که معلوم نیست آیا توانایی مالی پرداخت بدهی‌های معوقه‌ و هزینه‌های فصل جدید را خواهد داشت یا همانند سایر مدیران بخش خصوصی که تیم‌های مطرح برخی از شهرهای مختلف ایران را به ورطه‌ی نابودی کشانده‌اند، نام استقلال خوزستان را به لیست تیم‌های نابود شده اضافه می‌کند؟

تجربه‌های تلخ قبلی در فوتبال ایران نشان داده است که انجام چنین ریسک بزرگی تداعی‌گر مثال از چاله به چاه افتادن بوده و باشگاه را به مسیری خطرناک سوق خواهد داد که انتهای آن به پرتگاه سقوط ختم می‌شود. خصوصاً که خبرهایی مبنی بر دخالت برخی نمایندگان مجلس برای انجام نقل‌وانتقال امتیاز این باشگاه به افراد جدید به گوش می‌رسد تا از این طریق برخی اهداف انتخاباتی را برای دوره‌ی بعدی انتخابات مجلس دنبال کنند.

این اتفاقات در حالیست که جامعه‌ی ورزش استان امیدوارند مسئولان ورزش خوزستان و مدیران ارشد استان با استفاده از ظرفیت‌های عظیم موجود در این خطه مقدمات واگذاری باشگاه استقلال خوزستان به یکی از کارخانجات بزرگ استان را فراهم سازند تا بدین شکل از انحراف قهرمان لیگ پانزدهم به جاده‌ی سقوط جلوگیری کنند.

بدون شک تصمیماتی که در روزهای قریب پیش رو برای استقلال خوزستان اتخاذ خواهد شد، در حافظه‌ی تاریخی جامعه‌ی ورزش این استان به ثبت می‌رسد و گذر زمان درست یا غلط بودن این تصمیمات و زوایای پنهان آن‌ها را روشن خواهد ساخت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
2
0
اصولا سیاست تشکیل و تاسیس استقلال خوزستان اشتباه بوده پس پیشنهاد میشود تا قبل از وخیم تر شدن اوضاع این باشگاه را منحل کنید تا نسبت به افزایش بدهی ها جلوگیری شود این پیشنهاد بهتر از آن است که امسال این تیم با بازیکنان گم نام و نشان که یه روز تمرین میکنند و دو روز اعتصاب
کعبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
1
بنظر می رسد تاریک ترین روزهای مدیریت ورزش خوزستان در حال رقم خوردن است . حیدری مدیر کل و شریعتی استاندار از ساماندهی یک باشگاه و تیم ورزشی هم عاجز و ناتوان نشان داده اند . حالا این سئوال پیش می آید برای هر خوزستانی که اینگونه مدیران ناتوان چگونه صلاحیت مدیریت در سطح یک استان استراتژیک را دارند ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها