به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰

بازگشت دو بازیکن سرباز به فولاد خوزستان

شهاب کرمی و سروش سعیدی در تمرین امروز فولاد خوزستان شرکت کردند.
دو بازیکن از جمع چهار بازیکن فولاد خوزستان که در فهرست اخیر فوتبالیست های دارای مشکل سربازی قرار گرفته بودند، به تمرینات این تیم بازگشتند.

به گزارش سایت ورزش خوزستان، تمرین تیم فولاد پس از وقفه ای یک روزه بار دیگر از سر گرفته شد. با توجه به بارندگی شدید امروز در اهواز، دراگان اسکوچیچ ناچار شد بازیکنانش را به سالن بدنسازی ببرد و کار با وزنه انجام دهد. فولادی ها پس از یک ساعت تمرین با وزنه، به محوطه چمن کنار سالن بدنسازی رفتند و زیر نظر مربی بدنساز تیم به مدت نیم ساعت کارهای هوازی انجام دادند.

نکته جالب توجه در تمرین فولاد خوزستان، بازگشت شهاب کرمی و سروش سعیدی بود که نام آن ها در فهرست اخیر بازیکنان محروم قرار داشت. کرمی و سعیدی با ارائه مدارکی به سازمان نظام وظیفه کشور پیگیر رفع مشکل خدمت سربازی و ادامه حضور در تیم قرمزپوش اهواز هستند. این دو بازیکن به حل مشکل پیش آمده امیدوارند اما سروش رفیعی و احمد عبدالله زاده در تمرین امروز فولادی ها شرکت نداشتند.

دراگان اسکوچیچ در تمرین عصر سه شنبه فولاد، یک مهمان ویژه داشت. یک شهروند کروات که از دوستان اسکوچیچ است و سرمربی فولاد که این روزها حال و روز خوبی ندارد، از دیدن او حسابی خوشحال شد.

بازگشت بازیکنان سرباز به فولاد خوزستان

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها