به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

فولاد – صنعت‌نفت؛ جام قهرمانی و سهمیه آسیایی

فولاد – صنعت‌نفت؛ جام قهرمانی و سهمیه آسیایی

خوزستان اسپورت- تیم‌های پرطرفدار اهواز و آبادان هدف‌های بزرگی را در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران نشانه گرفته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شرایطی که تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان به‌دلیل وضعیت خاص مالکیت و بودجه، قرار گرفتن در رده‌های میانی جدول لیگ هجدهم را رضایت‌بخش می‌دانند، باشگاه‌های فولاد خوزستان و نفت آبادان هدف‌هایی بزرگ برای فصل جدید لیگ ترسیم کرده‌اند.

باشگاه‌های فولاد و نفت آبادان برخلاف دیگر نمایندگان فوتبال استان مشکلی در زمینه‌ی مالکیت و بودجه احساس نمی‌کنند و پس از مشخص شدن ترکیب هیئت مدیره‌ی این دو باشگاه هدف‌گذاری آن‌ها در هجدهمین دوره لیگ برتر هم مشخص شده است.

باشگاه نفت آبادان با سپری کردن یک فصل موفق به رهبری فراز کمالوند و کسب بهترین رتبه طی هفت دوره حضور در لیگ برتر فوتبال ایران، دست به تغییر کادر فنی زده و ضمن بررسی چندین گزینه داخلی و خارجی نظیر عبدالله ویسی، یحیی گل‌محمدی، حمید درخشان و پائولو سرجیو سرانجام هدایت زردپوشان آبادانی را به گزینه پرتغالی سپرد.

پائولو سرجیو که آخرین بار در لیگ امارات مربیگری کرده است، طی 2-3 روز آینده به آبادان سفر می‌کند تا این بار مربیگری در لیگ ایران را تجربه کند. تجربه‌ای کاملا متفاوت از آن‌چه در امارات با آن روبرو بوده است، در تیمی به‌نام صنعت‌نفت با هزاران طرفدار متعصب که تیم‌شان را در هیچ ورزشگاهی تنها نمی‌گذارند و در لیگ هجدهم چشم به تحقق هدف گذاری اعلام شده از سوی مدیریت باشگاه دوخته‌اند.

علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در آخرین مصاحبه تلویزیونی‌اش که چندی پیش انجام شد، از هدف‌گذاری تیم صنعت‌نفت برای کسب سهمیه‌ی آسیایی در لیگ هجدهم خبر داد. هدفی که اگر تحقق پیدا کند، پائولو سرجیو پرتغالی را در بین هواداران آبادانی به اوج محبوبیت خواهد رساند و مدیرعامل باشگاه را نیز از گزند انتقادات طرفداران صنعت‌نفت دور نگه می‌دارد.

اما در تیم فولاد خوزستان، تیمی با 2 عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال، کسب سومین قهرمانی برای فصل جدید هدف گذاری شده است؛ هدفی که تحقق آن می‌تواند خاطرات تلخ سه فصل پراسترس را از ذهن هواداران تیم سرخ‌پوش جنوب پاک کند.

اوایل هفته گذشته، اعلام خبر ادامه همکاری با سیروس پورموسوی از سوی باشگاه فولاد خوزستان، ساعاتی پس از آن‌که تعدادی از سایت‌های ورزشی خبر انتخاب حسین فرکی به‌عنوان سرمربی جدید فولاد را منتشر کردند، موج گسترده‌ای از انتقادات هواداران این تیم را در پی داشت و آن‌ها خواستار توضیحات باشگاه در رابطه با این اتفاقات و سردرگمی خبری بودند. طی 3-4 روز گذشته نیز خبرهای ضدونقیض دیگری در خصوص نقل و انتقالات تیم فولاد منتشر شد که هیچ‌کدام منبع رسمی نداشت.

در عین حال، خبرهای تأیید شده‌ی تیم سرخ‌پوش جنوبی حکایت از آن دارد که حضور مربیان خارجی در کادر فنی فولاد خوزستان، همچنین جذب بازیکنان باکیفیت خارجی در پست‌هایی که سرمربی تیم اعلام نیاز کند، از نظر باشگاه فولاد بلامانع است.

اما در کنار خریداری بازیکنان جدید، حفظ نفرات اصلی فصل گذشته نیز نکته مهمی است که در دستور کار تیم فولاد خوزستان قرار گرفته و هرکدام از بازیکنان فصل گذشته‌ی فولاد که مورد تأیید کادر فنی قرار بگیرند، قطعاً در این تیم حفظ خواهند شد. بازیکنانی هم که در دوره نقل و انتقالات از جمع سرخ‌پوشان جدا می‌شوند، نفراتی خواهند بود که در سیستم موردنظر پورموسوی برای لیگ هجدهم جایی نداشته باشند.

حفظ بازیکنان تأیید شده از فصل گذشته، جذب بازیکنان جدید با نظر سرمربی، اضافه شدن مربیان خارجی به کادر فنی، خریداری بازیکنان خارجی در پست‌هایی که سرمربی اعلام نیاز کند، همراه با برپایی اردوهای آماده‌سازی پیش فصل، موضوعات مهمی هستند که برای تحقق هدف‌گذاری فولاد در لیگ هجدهم باید مورد توجه مدیران این باشگاه قرار گیرد.

سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان در خبر مربوط به تمدید قرارداد سیروس پورموسوی، هدف گذاری این باشگاه برای کسب عنوان قهرمانی در فصل آتی لیگ برتر را به اطلاع هواداران فولاد رساند و رسما اعلام شد که برنامه ارائه شده از سوی پورموسوی به هیئت مدیره‌ی باشگاه با رویکرد قهرمانی تیم فولاد خوزستان تدوین شده است.

هدف‌گذاری فولاد برای مقام قهرمانی و صنعت نفت برای کسب سهمیه آسیایی، می‌تواند خبری خوشحال کننده برای تمام لیگ باشد، چرا که حضور پرقدرت نمایندگان فوتبال خوزستان در مقابل تیم‌های مدعی تهران، اصفهان و آذربایجان، جذابیت فصل آینده‌ی لیگ ایران را افزایش داده و رقابت در نیمه بالای جدول را دوچندان خواهد کرد.

همچنین فوتبالدوستان پرشمار خوزستانی می‌توانند از این نکته خرسند باشند که این بار هدف‌گذاری تیم‌های محبوب‌شان به‌صورت کاملا شفاف و رسمی اطلاع رسانی شده و جای حرف و حدیث را برای آینده باقی نگذاشته است.

فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران حدود 50 روز دیگر آغاز خواهد شد و نتایج رقم خورده در لیگ هجدهم مشخص خواهد ساخت که نمایندگان فوتبال دیار کارون تا چه میزان در تحقق اهداف ترسیم شده موفق عمل می‌کنند؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
3
آرزو دارم فولاد یا هر تیمی از خوزستان قهرمان شه اما چشمم آب نمیخوره پورموسوی بتونه تیمو قهرمان کنه. بازیکن خارجی هم بگیرن تا سرمربی خوب نباشه قهرمان نمیشیم
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
3
اگر آقا فراز و بازیکنان برزیلی تمدید میکردند و چند بازیکن به تیم اضافه میشد امسال مدعی سهمیه بودیم.
مدیریت این وعده رو داد که جو هواداران آروم بشه.
به نظرم امسال هم خبری از سهمیه آسیایی نیست.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
3
از قدیم گفتند: سنگ بزرگ نشانه نزدن است!!!
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
3
دانش مربیگری به اضافه شجاعت
جسارت زیاد که در پور موسوی کمتر به چشم دیدیم
اگر بهترین بازیکنان را هم جمع کنند ولی مربی به روزی نباشی نمیتونی موفق بشی
مربی به روزی باشی بازیکنان تاثیرگذاری رو میگیری نه بازیکنان اسم و رسم دار
در مورد مربی صنعت نفت هم زمان همه
چیز رو مشخص میکنه
---------
خوزستان اسپورت وضعیت استقلال رو خبر میدید چه شد بالاخره ؛ خبری نیست!! نه از مدیر و نه از سرمربی
اگر خبری دارید لطفا منعکس کنید
با تشکر از شما
مدیر پایگاه
با سلام
متأسفانه استقلال خوزستان به دلیل نامشخص بودن وضعیت مالکیت شرکت گروه ملی کماکان بلاتکلیف است.

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
3
تفاوت سپاهان، تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال با تیمهای خوزستانی چیه که اونها حق دارند بهترین مربیان رو با پول دولتی استخدام کنند ولی ما باید به کمترین ها قناعت کنیم؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
3
بله حتما فولاد قهرمان لیگ ایران و آسیا و جام جهانی میشه با این سرمربی!
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
2
مسی و رونالدو رو بیارید چه فایده وقتی تیم برنامه تاکتیکی نداره و نود دقیقه زیر توپ میزنه چطور نامه کتبی برای قهرمانی داده آقای پورموسوی؟ یعنی فکر می کنید روی حرفش می ایسته؟ یادتون رفت پارسال چقد بهانه میگرفت؟ مطمئنم چندوقت دیگه شروع میکنه بهانه گرفتن و تقصیر گردن باشگاه و هوادار و جراید و داور و فدراسیون و غیره میندازه. مطمئن باشید برنامه و امضای خودش رو هم انکار می کنه.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
3
پورموسوی فهم ، سواد، اخلاق و منش مربیگری ندارد حتی در لیگ 2 .یک مربی دروغگو و ترسو، هیات مدیره فولاد دقیقا مثل پورموسوی هستند ،تنها چیزی که برای هیات مدیره فولاد مهم نیست آبروی باشگاه و هواداران هستند.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
2
دوستان تیمی می تونه قهرمان بشه که تو یکی دو سال قبلش این مسیر رو طی کرده باشه، مثلا استقلال امسال گزینه اصلی قهرمانیه، ذوب آهن اگه قلعه نوعی می موند، سایپا اگه بازیکنای اصلیش می موندن و یا حتی پیکان، حالا خدا وکیلی فولاد چیش به قهرمانی می خوره که می گن ما هدفمون قهرمانیه؟ یعنی سال قبل چند تا جوون باکیفیت رو از آکادمی آوردن و با تجربه شدن برای امسال؟ چند تا خرید خوب داشتن که با تیم هماهنگ نبودن و امسال هماهنگ می شن؟ آخه همین جور با شعار و بیانیه که نمی شه قهرمان شد، اینکه روی سایت باشگاه نوشتید ما هدفمون قهرمانیه قهرمان می شین؟ بخدا یا نمی فهمن یا فکر می کنن ما نمی فهمیم ولی امسال هم دوستان بنظرم باید خودمون رو برای نیافتادن آماده کنیم تنها دلخوشی من اینه که سال بعد قطعا دو تیم تو لیگ برتر داریم حالا 3 تا و 4 تاش رو نمی دونم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
3
قهرمانی فولاد با پور موسوی خخخخخخخخخخخحح واقعا جوک با حالب بود فولاد ... پورموسوی.... باقری نیا...... مساوی با سقوط
تعصب ابادان
|
United States of America
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
3
کوکا با این برنامه ریزی ما به هیچ جایی نمیرسیم نه فولاد نه صنعت ونه اون دوتا تیم دیگه ما باید فقط فکر نیافتدان باشیم
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
3
اینا فقط بلدن حرف بزنن اگه هدف عیسی زاده قهرمانی یا سهمیه بود بازیکنای عالی رو جریمه و فراری نمیدادن الان مگه چند تا دفاع چپ خوب یا دفاع وسط تو سطح ابراهیم زاده و عبداله زاده هست که این بازیکنا رو از صنعت فراری داد.عیسی زاده و هیات مدیره تا نابودی صنعت نفت و فرستادنش به لیگ یک از هیچ تلاشی دریغ نمیکنن اگه شما فریبش رو میخورین ما دیگه این ادم رو از باباش بیشتر میشناسیم
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
1
هدف گذاری با رویکرد قهرمانی با سرمربی گری سیروس پوموسوی یعنی کامیون پر از دلار رو یکجا توی چاه لجبازی و کم سوادی خالی کردن است
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
1
فولاد با پورموسوی سهمیه هم نمی گیره قهرمانی پیشکش
فولادشهراهواز
|
United States of America
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
داود کاربر محترم. نظرتون بسیار منطقیه. تیمهای مدعی قهرمان معمولا یکی دوسال قبل درمسیر قهرمانی وشخصیت مدعی پیدا میکنند . فولاد شخصیت سهمیه رو هم نداره. حتی گرفتن سهمیه هم از نظر اینجانب شبیه جوک هستش. واقعا مانده ام که این هیئت مدیره از سرنادانی این حرفا رو میزند یا چیزی حالیشون نیست. و نکته جالب توجه در مورد نظرات هواداران هستش که فهم وشعور و درک هواداران بسیار جلوتر از هیئت مدیره و کادرفنی هستش. دوستان وهواداران خودتون رو برای این کادر مزخرف فولاد حتی در هفته اول آماده کنید. درصورت انجام بازی بزن زیرش همانند سال پیش ،بایستی سریع السیر تغییرات اساسی انجام بگیرد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها