به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

مکوندی: اگر تیم را نمی‌خواهند به مردم بگویند

کریم عزیزنژاد
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که مسئولان وزارت نفت باید هر چه زودتر موضع رسمی خود در قبال تیم نفت مسجدسلیمان را مشخص کنند.
بهروز مکوندی در گفت و گو با خوزستان اسپورت از مشکلات تیمش صحبت کرد و از مسئولان وزارت نفت خواست تا نظر قطعی خود را درباره تیم نفت مسجدسلیمان بیان کنند.
مصاحبه مکوندی با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

تمرینات تعطیل است
چند روز است که تمرینات تیم ما تعطیل شده و بازیکنان به شهرهای مختلف رفته اند. تا امروز خبری از رفع مشکلات مالی نشده و کماکان بلاتکلیف هستیم.

تکلیف بازی با استقلال نامشخص است
واقعاً نمی دانم بازیکنان برای بازی مقابل استقلال تهران دور هم جمع شوند یا خیر. مسئولان باشگاه دارند تلاش می کنند تا نشستی با بازیکنان داشته باشند. اگر بچه ها در تمرینات حاضر شوند، مقابل استقلال تهران یه میدان خواهیم رفت.

بگویند تیم می خواهند یا نه
نظر شخصی من اینست که مسئولین وزارت نفت باید شفاف سازی کنند. وزارت نفت باید به صراحت اعلام کند که تمایل به تیمداری دارد یا خیر. اگر وزارت نفت تمایل به تیم داری داشته باشد، باید مشخص کند که در چه سطح از مسابقات می خواهد تیمداری کند و چه میزان بودجه هزینه می کند. اکر هم تیم نمی خواهد، این را به صراحت اعلام کند.

مردم مظلوم واقع شده اند
با توجه به اتقاقاتی که دیده ام، فکر می کنم مسئولان مرکزنشین تمایلی به وجود تیمی در مسجدسلیمان نداشته باشند.
من فکر می کنم که مردم مسجدسلیمان مظلوم واقع شده اند. این مردم همه مشکلات روزمره خود را فراموش کرده و مرتب پیگیر مشکلات تیم نفت می شوند. مسئولان باید به این موضوع مهم توجه کنند و به خواسته های این مردم که سرمایه های ما هستند احترام بگذارند.

از استاندار ممنونیم
من از استاندار خوزستان ممنونم که حقایق را می گوید و از تیم نفت مسجدسلیمان حمایت می کند. استاندار خوزستان مجوز یک میلیارد تومان وام از منطقه آزاد اروند برای تیم نفت مسجدسلیمان گرفت. ما از ایشان ممنون هستیم ولی باید مسئولان وزارت نفت برای نجات این تیم اقدامات اساسی انجام دهند چون ادامه فعالیت بدین شکل ممکن نیست.

تکلیف تیم نامعلوم است
باز هم تکرار می کنم که واقعاً نمی دانم چه سرنوشتی در انتظار تیم نفت خواهد بود. فقط امیدوار هستم مسئولات وزارت نفت هر چه زودتر تکلیف این تیم را روشن کنند.

مکوندی: اگر تیم نمی‌خواهند بگویند


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
0
7
تا تیم جعلی نفت تهران هست چرا نفت مسجدسلیمان?
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
0
1
چون تیم نفت بدون یک قطره نفت تهران به حضرات بالا بالای نزدیکتره و بخور بخور توش راحتره از نفت نداشته تهران حمایت میشه مثل روز روشن هست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها