به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱

شرط حضور نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال

کریم عزیزنژاد
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: در صورتی می توانیم برای بازی مقابل استقلال عازم تهران شویم که بازیکنان در تمرینات تیم حاضر شوند.

مسعود رضائیان در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص آخرین وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان و اعتصاب بازیکنان این تیم گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می کنم اتفاق جدیدی در باشگاه نفت رخ نداده و کماکان تمرینات تیم ما تعطیل است.

وی ادامه داد: چند روز است که تمرینات تیم نفت به دلیل اعتصاب بازیکنان تعطیل شده است و بچه ها اعلام کرده اند تا زمانی که مطالبات آن ها پرداخت نشود از حضور در تمرین خودداری می کنند.

رضائیان در خصوص تعیین تکلیف بازی هفته آینده استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان با توجه به اعتصاب بازیکنان تیم نفت توضیح داد: طبق برنامه باید روز پانزدهم اسفند با استقلال بازی کنیم ولی تا امروز که بازیکنان تیم ما در تمرینات حاضر نشده و اعلام کرده اند تا زمانی که پول پرداخت نشود، درتمرین شرکت نمی کنند. در صورتی می توانیم برای بازی برابر استقلال عازم تهران شویم که پول بازیکنان پرداخت شود و آن ها در تمرینات شرکت کنند.

مدیرعامل باشگاه نفت در خصوص اظهار نظر استاندار خوزستان مبنی بر اینکه اعتصاب بازیکنان تیم نفت کار درستی بوده و از طرف مسئولان مرکزنشین وزارت نفت در حق این بازیکنان اجحاف شده است، چنین گفت: من شناخت خوبی از استاندار خوزستان دارم. ایشان فردی ورزشی است و ورزش را به شکل حرفه ای دنبال می کند. آقای استاندار مرتب پیگیر رفع مشکلات تیم ما بوده و از هیچ کمکی دریغ نکرده است.

مسعود رضائیان در پاسخ به این سئوال که تکلیف باشگاه نفت در نهایت به کجا خواهد انجامید، عنوان کرد: من به آینده خوشبین هستم. به هر حال ما باید امیدوار باشیم و برای رفع مشکلات تلاش کنیم. انشاءالله که تلاش ما نتیجه خواهد داد.

شرط حضور نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها