به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
تعداد نظرات: ۹ نظر

بدرلو: داور اعصاب ما را خراب کرد

مهدی بدرلو می گوید: تمرکزم را به دلیل قضاوت ضعیف داور از دست داده بودم.
هافبک میانی فولاد خوزستان اعتقاد دارد که قضاوت ضعیف داور اهل کره جنوبی یکی از عوامل بهم خوردن تمرکز بازیکنان فولاد در بازی با السد بوده است.
مهدی بدرلو یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان فصل جاری فولاد که در بازی دیروز به خوبی توانسته بود خلفان ابراهیم ستاره السد را مهار کند، در اواسط نیمه دوم با کارت قرمز داور اخراج شد.
بدرلو در مصاحبه با خوزستان اسپورت درباره بازی مقابل السد، قضاوت داور و آینده تیم فولاد صحبت کرد.
مصاحبه بدرلو با خوزستان اسپورت را بخوانید.

السد بازی را بسته بود
در طول هفته روی بازی با السد تمرکز کرده بودیم. بازیکنان و مربیان با فراموش کردن دو باخت به سپاهان و سایپا برای شکست دادن السد انگیزه زیادی داشتند. در نیمه اول برتر از حریف بودیم و فشار زیادی به آن ها وارد کردیم. در نیمه دوم تیم السد بازی را بست و بازیکنان این تیم در زمین خود تجمع کرده بودند تا بازی را با مساوی به پایان برسانند.
در مجموع باید بگویم که السد از نظر حفظ توپ بهتر از ما کار کرد ولی موقعیت های گل فولاد به مراتب بیشتر بود.

داور اعصاب همه را بهم ریخت
داور از همان ابتدا بد قضاوت کرد. مدافع السد ضربه ای به صورت اسماعیل شریفات زد که لب شریفات سه بخیه خورد ولی داور این صحنه را خطا هم اعلام نکرد. قضاوت داور به جای آنکه عادلانه و 50-50 باشد 70 به 30 به سود السد بود.
داور طوری اعصاب ما را خراب کرد که در بین دو نیمه مربیان تیم به بازیکنان هشدار دادند که با توجه به قضاوت ضعیف داور ممکن است در نیمه دوم اخراجی بدهیم و باید مواظب باشیم.

اخطار دوم درست بود
فکر می کنم داور در دادن اخطار دوم به من درست عمل کرد، چون پای بازیکن حریف را زدم. تمرکزم را به دلیل قضاوت ضعیف داور از دست داده بودم. اخطار اول را به اشتباه گرفته بودم و داور در تمامی صحنه ها بد سوت می زد. من عادت ندارم خیلی درباره داوری صحبت کنم اما این بار واقعاً داوری ضعیف بود.

بدرلو: داور اعصاب ما را خراب کرد

این بار حریف سرما می شویم
در این سه سالی که در فولاد حضور داشته ام، تیم ما معمولاً در سرمای خارج از خوزستان خوب کار نکرده ولی امیدوارم این بار چنین نباشد. بازی با لوکوموتیو ازبکستان در فصل سرمای ازبکستان واقعاً سخت است ولی با روحیه ای که از بچه ها سراغ دارم مطمئن هستم که این بار فولاد حریف سرمای هوا می شود و در تاشکند نتیجه می گیرد.

شک نکنید صعود می کنیم
درست است که برابر السد پیروز نشدیم ولی بچه ها واقعاً تلاش کردند و سنگ تمام گذاشتند. اگر در همه بازی ها به همین شکل دونده بازی کنیم، شک نکنید که تیم ما از گروه خود صعود خواهد کرد. دیروز خیلی خوب کار کردیم اما برای گل زدن شانس نداشتیم.

شرمنده مردم خوزستان شدیم
از همین جا از تمامی هواداران فولاد و مردم خوزستان که دیروز به استادیوم آمدند و از تیم ما حمایت کردند تشکر می کنم. واقعاً شرمنده این مردم هستیم که نتوانستیم سه امتیاز را از السد بگیریم. انشاءالله با کمک کادر فنی و تلاش بازیکنان در بازی های بعدی نتایج بهتری خواهیم گرفت تا خوزستانی ها را شادمان کنیم.

بدرلو: داور اعصاب ما را خراب کرد


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
0
4
واقعا اگر نونگ دقت بیشتری می کرد حداقل یه گل می زد.
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
0
3
عیبی نداره باید ادامه بدیم.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
0
3
اقای بدرلو از زحماتت متشکریم اشکالی نداره انشالا بازیهای بعدی جبران کنید
jafar
|
Switzerland
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
0
2
ناداوری سر فولاد را برید ولی این روز بد گذشت بچه ها و مردم باید این بازی را فراموش کرده و از نظر اعصاب و روحی و روانی تجدید قوا کنند . واقعیت این است که برای بازی بعد بدرلو نیست و نیمکت ذخیره نه چندان غنی از یک طرف و خشن بودن ازبک ها از طرف دیگر باید مسئولین را قانع کند که سروش و شهاب کرمی به تیم ملحق شوند . نکته بعدی سبک بازی ازبک ها بر گرفته از بلوک شرق و روسیه است که اسکوچیچ با ان اشنا است یعنی گل زدن از طریق ارسال از جناحین و انواع ضربات کاشته . لطفا به اسکوچیچ گفته شود که روی ان کار شود
کارون
|
Latvia
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
0
4
بچه ها خیلی متشکریم واقعا سنگ تمام گذاشتید این مساوی شما بخصوص در نیمه دوم با توجه به قضاوت بسیار ضعیف داور و اینکه شما ده نفره شدید و آن تعویضهای بسیار حرفه ای و خطرناک حسین عموته میتواند یک پیروزی بزرگ به حساب آید در ضمن هیچ قانونی در فیفا وجود ندارد که جتما میزبان باید برنده شود کاشکی پنچاه درصد از بازی دیروزتان را در مقابل سپاهان یا سایپا به نمایش میگذاشتید الان با اختلاف زیاد در صدر جدول لیگ برتر بودید .
jafar
|
Switzerland
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
0
2
در ادامه عرایضم : مسئله اینجاست که نقطه قوت ازبک ها که همانا ارسال از جناحین و یا ضربات کاشته جهت گل زدن با سر است درست مقابل نقطه ضعف ما در دفاع قرار می گیرد که البته انها شوت زن هم هستند که باید مانع شد نتیجه اینکه اگر در دفاع نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و نگذاریم سر بزنند پیروزی از ان فولاد است ولی اگر خدا نکرده دفاع غفلت کند بلايی که سر نفت و تراکتور رفت منتظرمان است . سلیمی هم باید در خروج از دروازه دقت کند.
سید محسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
0
0
شرایط خیلی سخته یکشنبه باید با پیکان بازی کنه فولاد بعد پرواز کنه به سمت ازبکستان که چهارشنبه بازی کنه با 11 بازیکن شرایط واقع سخته نیمکت خالی داوری ناعادلانه مدیریت ضعیف همش قولهای الکی تیم رو تقویت میکنم تقویم میکنیم هیچ خبری نشد
مدیر پایگاه با سلام

بازی فولاد و پیکان 17 اسفند برگزار می شود.
فولاد خورشيد جنوب
|
Germany
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
0
3
بدرلو يكي از ستونهاي فولاد است خوشحالم كه دراگان دوباره او را به پست اصليش برگرداند در مورد بازي با السد هم بايد بگويم كه داور براي تيم قطري همه كار كرد ما از بچه ها كمال تشكر را داريم چون با تمام وجود بازي كردند
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
0
1
این بازیکنهای فولاد چقدر مصاحبه میکنن با سایتعای مختلف ورزشی از جمله ورزش 3 بنظرم اگه ممنوع المصاحبه بشن بهتره چون حاشیه ها کمتر میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها