به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
تعداد نظرات: ۲۹ نظر
سال قبل بحث عدم جذب بازیکن خارجی وجود نداشت

شریف: هدف فولاد در فصل قبل سهمیه آسیایی بود

شریف: هدف فولاد در فصل گذشته سهمیه آسیایی بود

خوزستان اسپورت- سرپرست باشگاه فولاد خوزستان، گفت: به هیچ وجه در بحث بودجه و هدف‌گذاری دغدغه نداریم. هدف گذاری ما رسیدن به قهرمانی است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، هیأت مدیره جدید باشگاه فولاد خوزستان روز گذشته به طور رسمی معرفی شد. علیرضا اژدری‌زاده بعد از سه سال از مدیریت باشگاه فولاد خوزستان کنار رفت و محمدرضا شریف رییس پیشین هیأت مدیره فولاد به عنوان سرپرست جدید باشگاه و عضو هیات مدیره معرفی شد.

شریف در مورد شرایط این تیم صحبت‌های زیر را انجام داد.

هدف ما کسب قهرمانی است
وی در مورد مطرح شدن شایعه کم شدن بودجه باشگاه فولاد، گفت: به هیچ وجه در بحث بودجه و هدف‌گذاری دغدغه نداریم. هدف گذاری ما رسیدن به قهرمانی است و از لحاظ بودجه‌ هم با توجه به سیاست‌هایی که در شرکت فولاد خوزستان اخذ شد بر مبنای هدف مشخص شده بودجه را بررسی می‌کنیم و بر این اساس بودجه باشگاه مشخص خواهد شد.

باید کادرفنی‌ در عیار رسیدن به هدف قهرمانی داشته باشیم
شریف در مورد وضعیت سیروس پورموسوی، تصریح کرد: وقتی هدف گذاری برای رسیدن به قهرمانی است باید تمام مولفه‌هایی که در راه رسیدن به این هدف تاثیرگذار هستند در عیار این هدف در نظر گرفته شود. موضوع پورموسوی هم در همین راستا است. سرمربی جدا از کادرفنی نیست. کادرفنی مدنظر ما باید همگام با این هدف پا به پا حرکت کند و قابلیت رسیدن به این هدف را داشته باشد. پورموسوی با فولاد قرارداد دو ساله دارد و با توجه به مبانی حقوقی و قراردادی که هست او یکی از نزدیک ترین گزینه ها برای حضور در این امر است. گزینه‌های دیگر هم مطرح هستند. گزینه‌ها باید هیأت مدیره را در قالب یک کادرفنی نه شخص قانع کنند که صلاحیت تصدی این پست را برای رسیدن به هدف قهرمانی دارند. روی اسامی حساسیت خاصی نیست و مجموعه کادرفنی مدنظرمان است.

هدف ما فصل قبل کسب سهمیه بود
وی افزود: سال قبل هدف ما کسب سهمیه بود. در این راستا مصاحبه‌های پیرامونی را مشاهده کردیم که استدلال این بوده که ما به دنبال کسب جایگاهی بالاتر نسبت به لیگ شانزدهم بودیم. در سکوت و بدور از هیاهو مربی دوران پر افتخار تیم ملی رومانی را آوردیم و در کادرفنی از او استفاده کردیم. تیم ما تا هفته 22 در حال کسب نتیجه بود. در هفته 22 مسائلی به وجود آمد که عمدتا غیر فنی بود و باعث شد فولاد نتواند به سهمیه برسد. اگر آن روند را ادامه می‌دادیم امروز همه در خوزستان از کسب سهمیه خوشحال بودند. کادرفنی ما از دستیار آنخل یوردانسکو در تیم ملی رومانی استفاده می‌کرد. بدون پرداختن به حواشی از او استفاده کردیم و نتیجه حضور این مربی رومانیایی را دیدیم. در فولاد خوزستان هدف همیشه کسب بهترین نتیجه بوده است. امسال هم برای ایجاد سیستم یک پارچه مدیریتی این تغییر و تحولات در هیأت مدیره ایجاد شد. امسال باید این یکپارچگی به کادرفنی هم تسری پیدا کند و سپس این مسئله به تیم و بازیکنان منتقل شود همانطور که تا هفته بیست و دوم فصل گذشته چنین شد و قطعا نبایدتجارب تلخ هشت هفته پایانی تکرار شود.

دغدغه‌ای از لحاظ بودجه نداریم
سرپرست باشگاه فولاد خوزستان، یادآور شد: باز هم می‌گویم هدف قهرمانی است و از لحاظ بودجه بر اساس سیاست شرکت فولاد خوزستان احساس نگرانی نمی‌کنم. باید ورزشگاه بسیار زیبا و مدرن فولاد خوزستان میزبان تیم‌های آسیایی باشد. حداقل برنامه ما این است که مردم خوزستان میزبان حریفان آسیایی در ورزشگاه فولاد آره‌نا باشند. باز هم می‌گویم کادرفنی باید هیأت مدیره را قانع کند که می‌توانند در رسیدن به این هدف موفق عمل کنند. طی چند روز آینده این مسئله تعیین تکلیف خواهد شد.

سال قبل هم بحث عدم جذب بازیکن خارجی وجود نداشت
شریف در مورد اینکه آیا گزینه خارجی به عنوان مربی و یا بازیکن مدنظر فولاد است و مشکلات قبلی در این راستا برطرف شده است، اظهار داشت: برای این موضوعات باید آئین نامه داشته باشیم. جذب بازیکن ایرانی و خارجی باید بر اساس اصول مشخص باشد نه سلیقه‌ای. بر اساس دستورالعمل ما برای جذب بازیکن خارجی نباید همتای ایرانی وجود داشته باشد. سال قبل هم جذب بازیکن خارجی منتفی نشده بود. ما کسی که مولفه‌های مدنظرمان را داشته باشد پیدا نکردیم. باید قصه جذب بازیکنان به صورت سلیقه‌ای یا به خاطر ارتباط با مدیران برنامه‌ها برچیده شود. باید بازیکنان خارجی از فیلترهای مدنظر گذر کنند. فوتبال ایران با توجه به ظرفیت جذبی که دارد بازیکنان امتحان پس داده را نمی‌تواند جذب کند.

وی افزود: نگاه‌هایی به طور سنتی در مورد بازیکنان برزیلی، اروپای شرقی، آسیای میانه و ... در فوتبال ایران به وجود آمده است. در گذشته کم نبودند بازیکنانی که جذب باشگاه‌های ایرانی شدند و هیچ عایدی جز پرونده مشکل‌دار بین المللی و از بین رفتن بیت‌المال نداشتند. اگر کسی بتواند از غربال آئین نامه ما عبور کند او را جذب خواهیم کرد. دو سال قبل در مقطعی مصوبه‌ای وجود داشت که اجازه جذب بازیکن خارجی را تا زمان مشخص کردن روش و دستورالعمل مشخص برای انجام این کار لغو کرده بود که این تصمیم درست بود. فقدان چنین رویکردی باشگاه را دچار پرونده ارنست انفور کرده بود. در حال حاضر شاخص‌های مشخصی وجود دارد و به کادرفنی ابلاغ خواهد شد. در صورتی که گزینه‌ای در حد این معیارها مدنظر کادرفنی وجود داشت می‌توانند برای تائید به باشگاه معرفی کنند. تمام باشگاه‌ها باید این کار را انجام دهند. با این اتفاق از حجم پرونده‌های حقارت آمیزی که علیه فوتبال ایران در عرصه بین‌المللی وجود دارد کم خواهد شد.

باید ساختار اصلی را در کوتاه مدت بازسازی و احیا کنیم
سرپرست باشگاه فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا حضورش در این سمت موقتی است، گفت: در حال حاضر به عنوان سرپرست در خدمت باشگاه فولاد خوزستان هستم و کارها را پیش می‌برم. مثل هر انتخاب دیگری تابع شرایط موجود به تعهدات سازمانی می‌کنم. تا زمانی که به این نتیجه برسیم که می‌توانیم همکاران دیگری را جذب کنیم و تقسیم وظایف صورت بگیرد این کار انجام خواهد شد. مهم این است که ما در کوتاه مدت ساختار اصلی را بازسازی و احیا و تیم را برای هدف قهرمانی آماده کنیم، ریل گذاری شود و واگن را روی ریل قرار دهیم وقتی این اتفاق افتاد دیگر در بحث اجرایی دغدغه‌ای نیست که افراد دیگر بیایند و تقسیم وظایف صورت بگیرد.

از دانش روز جهان در فولاد استفاده می‌کنیم
شریف در پاسخ به این سوال که چه زمانی جلسات با کادرفنی برای مشخص شدن احراز صلاحیت جهت رساندن تیم به مقام قهرمانی و جذب بازیکنان آغاز خواهد شد، گفت: استارت این کار را مدت‌ها قبل زدیم. در هیأت مدیره قدیم تبادلات صورت گرفته و هیأت مدیره جدید هم این کار را ادامه می‌دهد و تصمیم گیری می‌کنند. به فرد و اشخاص کاری نداریم. باشگاه حق خود را در زمینه کادرفنی و مخصوصا در امر دانش بین‌المللی برای تقویت بنیه فنی و علمی محفوظ می‌داند. از دانش روز جهان استفاده خواهیم کرد. سال قبل مربی تیم ملی رومانی را جذب کردیم و امسال شرایط از این کمتر نخواهد بود.

پورموسوی و کادرش تا قبل از دخالت عوامل بیرونی خوب کار کرده بودند
وی در مورد اینکه از صحبت‌های او اینطور برداشت می‌شود که به نظر می‌رسد سیروس پورموسوی مدنظر آنها قرار ندارد، گفت: این برداشت صحیح نیست. پورموسوی با فولاد خوزستان قرارداد دارد. پورموسوی و کادرفنی او در هفته بیست و دوم با یک بازی کمتر تیم را در رده دوم جدول قرار دادند. تا زمانی که عوامل بیرونی دخالت نکرده بودند تیم در حال کسب نتیجه بود و این مسئله آسیب شناسی شده است. او و کادرفنی تقویت شده‌ای که در اختیارش گذاشته بودیم تا هفته بیست و دوم نتایج مناسبی گرفته بودند. او به عنوان راس هرم کادرفنی شاخص‌های اخلاقی را کاملا رعایت کرده بود اما از هفته بیست و دوم به بعد عوامل غیر فنی مخرب وارد جریان فوتبال شد و این مسئله را از کنترل خارج کرد. فرصت بی نظیری که خود کادرفنی و هواداران اصیل و مردم علاقمند به وجود آورده بودند از دست رفت. ترکیب همسو شده تیم، مدیریت و هواداران در حال رقم زدن یک حماسه بودند اما عواملی آمدند و این جریان را دچار خدشه کردند. همه بایستی این جریان را مدیریت میکردیم از جمله آقای پورموسوی، مدیریت باشگاه و جریان هواداران اصیل و بدون چشمداشتی که سرمایه استان هستند. معتقدم برای چندمین سال متوالی این اتفاقات مشابه قربانی خود را گرفت و وقت آن رسیده که تدبیر و شجاعت خاتمه دادن به این جریانات را مردم خوزستان در عمل ببینند.

شریف یادآور شد: اگر بخواهیم کادرفنی و پورموسوی را ارزیابی کنیم باید کل فصل را در نظر بگیریم. باید تا هفته بیست و دوم عملکرد تیم را علت شناسی کنیم و از آن به بعد را آسیب شناسی کنیم. چطور می‌شود که تیم تا هفته بیست و دوم در رده دوم جدول بود اما از آن به بعد دچار سقوط آزاد شد و به رده هفتم نزول کرد. عملکرد پورموسوی را نمی‌توان نقطه به نقطه بررسی کرد این عملکرد منحنی دارد که باید بر همان اساس مورد ارزیابی قرار بگیرد. این حرف علم روز مدیریت دنیا است. در بحث سنجش و ارزیابی یک فصل قطور در کتب و متون مدیریتی داریم و اگر می‌خواهیم این اشتباهات تکرار نشود باید اینطور عمل کنیم. بر اساس منحنی فراز و فرود فصل گذشته نباید تنها کادرفنی را بررسی کنیم بلکه مدیریت و خودمان را هم باید ارزیابی کنیم. شرکت فولاد خوزستان ابتدا ارزیابی بخش مدیریتی را آغاز کرده که شاهد این تغییرات هستیم. در گام بعدی کادرفنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این کار را یک شخص نمی‌کند و به صورت جمعی از سوی هیأت مدیره صورت می‌گیرد. این ارزیابی وجوه مختلفی دارد که خروجی آن را خواهید دید.همانطور که بعد از ارزیابی و سنجشی که در بیش از یک ماه اخیر انجام شد نتیجه تغییرات و تحولاتی بود که در سطح مدیریتی رخ داد. این تغییرات یک شبه نیست و بررسی‌های زیادی پشت سر آن بود. در مورد کادرفنی این ارزیابی‌ها هم هست و نتیجه این خواهد شد که چه مجموعه‌ای برای گرفتن سکان هدایت تیم در بعد فنی معرفی شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۹
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
1
9
اگر مربی رومانیایی نبود فولاد سقوط کرده بود ،باند اژدری و پورموسوی برای اخراج مربی رومانیایی هرکاری کردند،پورموسوی و باندش باید از فولاد اخراج شوند ،فولاد نیاز به مربی با دانش و با کارنامه بین المللی دارد،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
9
اقای شریف من بلد نیستم خیلی مثل شما قشنگ حرف بزنم به زبون ساده بهتون میگم اگه خداوکیلی دنبال پیشرفت فولادی یه سرمربی خوب بیار تیمو نجات بده اما اگه مثل اژدری دنبال منافع شخصی خودت هستی پورموسوی رو بذار سرمربی ولسلام
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
10
با احترام به جناب شریف عزیز
سال گذشته همین موقع توی مصاحبه هاتون رویا پردازی می کردید ولی رفتید سراغ یک مربی که نه از نظر فنی نه از نظر انضباطی در سطح فولاد نبود.
شما واقعا نمی دونید فولاد بخاطر افت تیمهای ذوب آهن و استقلال و ... موقتی بالای جدول بود؟ زمانیکه این تیمها از بحران خارج شدند فولاد رفت به همون رده ای که باید باشه.
امسال هم از مصاحبه تون مشخص هست که حرف شما با عمل تون یکی نیست. از یکطرف میگید فوتبال روز دنیا از اونطرف سرمربی بیسواد میذارید بالای سر تیم و میگید مربی اروپایی گذاشتیم دستیار که دانش روز دنیا رو تزریق کنه!!!
واقعا شما نمی دونید کمک مربی اگر مورینیو یا گواردیولا باشه هیچ سودی برای تیم نداره زمانیکه سرمربی از نظر فنی چیزی نداشته باشه؟؟؟
جدای از انتقاداتی که کردم باید ازشما تشکری هم کنم بخاطر صداقتی که در گفتن واقعیتها داشتید اینکه هدف گذاری فولاد کسب سهمیه آسیایی بود و سایر مسائل.
متاسفانه اقای اژدری تا همین دیروز در مصاحبه هاش دروغ میگفت که به هدف اصلی که هفتم شدن بود رسیدیم.
ادمین بچاپ لطفا
هلالات
|
Oman
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
9
همونطوری که انتظار میرفت شریف در لفافه وخلط مبحث قصد تبرئه و حمایت ازپورموسوی رو دارد. آگر بعد از یک فصل و مشاهده 30 بازی لیگ به اضافه مسابقات جام حدفی هنوز شناخت از عدم دانش و توانایی مربی نداره هرکونه ارزیابی و اسیب شناسی پوششی است برای نگهداری مربی ناتوان فولاد. در کلمات وارزیابی شریف صداقت و شفاقیت لازمه دیده نمیشود.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
9
فولاد هواداران بیشماری داره و باید هرفصل برای مقام های بالا بجنگه برای این امر نیاز به جذب یک سرمربی خوب و کاربلد داریم و البته مهیا کردن شرایط برای رسیدن به این مهم. در دوفصل قبل دیدیم که با انتخاب مربیان ضعیف نتوانستیم به چیزی که لایقش بودیم برسیم با اینکه هزینه های زیادی کردیم و بازیکنان خوبی جذب کردیم. پس وجود یک مربی بزرگ در راس کادر فنی لازم و حیاتی است
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
7
سلام حرف های آقای شریف بعنوان سرپرست قشنگ است و مهم عمل کردن است ولی درسته که فولاد تا هفته 22 خوب نتیجه گرفت ولی در کل هر تیم پرطرفداری حاشیه دارد و پورموسوی آدم ترسویست و بار علمیش در حد قهرمان کردن فولاد نیست.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
7
احسنت دکتر شریف درود به شرفت امسال تیم قوی ببند زودتر سرمربی انتخاب کن الان چندتا مربی خوب بیرون هستن حسین فرکی گلمحمدی عبدالله ویسی یا مربی خوب خارجی در حد برانکو و شفر بیارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
6
3
تعجب می کنم از هواداران ساده ای که گول لفاظی این آقا رو می خورند. این بابا دستش با پورموسوی توی یک کاسه ست . صبر کنید تا به حرفم برسید
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
خواهش میکنم زود قضاوت نکنید
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
8
نظر هواداران در مورد کاپلو قلابی کاملا شفاف و روشنه اقای دکتر عوامل بیرونی نه سیستم چیدن تو زمین نه ارنج کدوم تیم رو سراغ داری که مورد نقد هوادار نشده باشه شخصیت سرمربی تو مهار این عوامل کاملا تاثیر گذاره گرچه مصاحبه شما دو پهلو و محافظه کارانه بود اما توجه به خواست هوادار امری لازم برای ادامه راه شماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
1
6
درود بر شريف
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
7
درود به شرف آقای شریف با اینکه خوزستانی نیست ولی دنبال قهرمانی فولاده . بچه ها خواهشا حمایت کنید خداروشکر از شر اژدری راحت شدیم یه مدیر باسواد اومد بالای سر باشگاه. انشالله سرمربی و بازیکنهای خوبی هم جذب بشند
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
9
جناب دکتر شریف ؛
عرض ادب و درود فراوان .
در وهله اول خسته نباشید بابت مرارت وسختیهای سال قبل و تبریک بخاطر برکناری اژدری .
جناب دکتر،انتقادات ،پیشنهادات،در مورد فولاد سال قبل و فولاد آینده بسیار زیادست. اگر بخواهیم گریزی مختصر به سال قبل بزنیم، خود شما نیک میدانید که پورموسوی چه بلایی با حمایت اژدری خائن بر سر فولاد آورد. شاید بتوان گفت اولین قدم انحراف فولاد ازطرف این نامربی بیسواد، تشکیل مجموعه ای از دوستان و هم پیمانان و همنشینان بوده ،گویی این فرد میخواست به مانند دوران ملوک الطوایفی قبیله ای تشکیل دهد که تا کسی انگشت اتهام و کم کاری به ایشان نشان داد یک قبیله برای حمایت وپشتیبانی به حالت آماده باش درآیند واین رفتار انسانهاییست که از سواد و قدرت درونی تهی میباشند.
دوم: عدم بکارگیری نیروهای جوان و آکادمیک چون ایشان جرات در تعویض نیروهای قبیله اش و بازیکنان پیشکسوت را نداشت .
سوم: کاملا آگاهید که ایشان چرا تا هفته 22 نتیجه گرفته وبعداز آن سقوط آزاد کرده، میتوان مهمترین دلالیش را عدم مدعی بودن سپاهان وتراکتور و تضعیف استقلال تهران وذوب آهن را در نیم فصل اول دانست.
چهارم: در لابه لای صحبتهای شما کاملا واضح است که نقش مربی رومانیایی را از بعد فنی تا هفته 22 کاملا مثبت وتاثیرگذارتر از کادرفنی ایرانی میدانید.
جناب دکتر شریف بزرگوار! سوالی داشتم، فولاد بزرگتر است یا نیروهای درون سازمانی فولاد؟ برای شما پورموسوی وکادر بیسواد وبداخلاق ونامدیر وقلدرش مهم تراست یا فولادبزرگ؟ یقینا جوابش ازطرف شما فولادست. پس چرا با توجه به نقاط ضعف بیشمار پورموسوی ایشان رو از کار عزل ننمودید و سکان هدایت را به همان مربی رومانیایی نسپردید؟
جناب دکتر، چرا شما یکسال تمام با کادری بی دانش و نالایق که کاملا در صحبتهاتون هم آگاهی شما از موضوع مبرهن بود ،مدارا کردید؟
جناب دکتر، فولاد و خوزستان از تراکتور بی رزومه چه کم دارد که آنها حتی نیم فصل نشده، مربی میگیرند درحالیکه مربیشان ،مربی بزرگی مانند گلمحمدی بوده؟ فولادبزرگ از اصفهان وسپاهان چه کمتردارد که هرچه بخواهند در راستای تقویت تیم انجام میگیرد؟
جناب دکترشریف بزرگوار! هیئت مدیره درسال قبل وحتی زمان سعداوی واسکوچیچ مارا تحقیر کردید، خوزستان بزرگ را تحقیر کردید، هواداران فهیم که دل در گرو تیمهای سرزمین مادریشان بستند ،تحقیر کردید. در دوران اوج وآقایی فولاد بنده کاملا میدیدم که نوجوانانی به سمت فولاد گرایش میکردند ولی بعدازاین 3سال سیاه اخیر وتبدیل کردن فولاد به تیمی کاملا معمولی تمامیه ان نوجوانان باز به سرخابیهای تهران پیوستند! فولاد با آن همه عظمت وبزرگی را که کم کم داشت تک قطب فوتبال ایران میشد و فکرش فقط آسیا بود را به یکباره با برنامه ها ،حمایتها وانتخابهای نامعقول از ریل منطق علم خارج کردید وهنوز برای روسیاه ترنشدن کادرفنی سال قبل از آنها حمایت وبرایشان دلیل میتراشید. شما نماینده وسرپرست فولادی هستید که تیمهای تا بیخ دندان مسلح تهرانی واصفهانی وآذربایجان رو با پرورش نیروهای آکادمی به زانو درمیاوردید پس نباید هیچ شخص و فردی بالاتراز نام فولادبزرگ باشد. یکسال مدارا با فردی بیسواد برای چه؟ برای انکه نیروی بومی وجوان و..... بود؟
جناب دکترشریف بزرگوار، ما هواداران از حکم جدید شما به عنوان سرپرست موقت تا زمانی حمایت خواهیم کرد که فولاد را باقدرت به مسیراصلی خود برگردانید. انتخاب سرمربی کاربلد، بادانش روزدنیا و با رزومه اولین واساسی ترین قدم شما بعداز نشستن بر روی صندلی سرپستی فولادبزرگ است. و دومین قدم ،شفافیت در تمامیه ابعاد سازمانی ست.
جناب دکترشریف بزرگوار، خواهش میکنیم در راستای بازگرداندن ستاره های فراری داده شده فولاد قدم محکم بردارید البته آنهایی که قلبشان با فولاد وخوزستان است، خواهش میکنیم در قرارداد بستن بانیروهای ملی پوش وجوان خوزستانی در بعد مالی خساست نشان ندهید.
خواهش میکنیم در بعد پاکسازی کانون هواداران خصوصا لیدرهای بداخلاق و بدرفتار وپولکی وخصوصا لیدر معروف کاربیشتر کنید. خواهش میکنیم با قدرت، مساله نیروهای جوان سرباز رو برطرف کنید. از آن روزی میترسم که پرسپولیس و استقلال بدون آکادمی، سرباز بگیرند و فولاد بااینهمه پرورش بازیکن نتواند سرباز بگیرد!
خواهش میکنیم با ما هواداران عاشق مهدفوتبال ایران صادقانه وشفاف صحبت کنید. هواداران همه چیز رو میبینند ومیفهمند واگر دارید با گزینه های مربی بزرگ صحبت میکنید با هوادارانتان درمیان بگذارید و امید را به اردوی 3ساله ناامیدی برگردانید.
جناب دکترشریف عزیز! خواهش میکنیم از موقعیتی که خداوند به شما عنایت فرموده نهایت استفاده را برای شادی مردم مظلوم خوزستان بکارگیرید ، صندلی مدیریت وسرپرستی فولاد حتی موقتش افتخاریست برای خدمت به مردمی که فوتبال در ذات و خون آنهاست.
امیدوارم با انتخابهای جدید ،فولادی بسازید که جشن قهرمانی را در فولاد آره نا برپا کنیم .
درپایان انتخاب شما را به سرپرستی فولادبزرگ تبریک وشادباش میگویم.
کاربری دلسوخته ،کرج"
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
6
1
تبریک میگم به هواداران فولاد بابته اخراج اژدری انشاالاه فولاد با مدیریت جدید موفق باشه. ولی برام جالبه که دکترشریف میفرمایند :دغدغه ای بابت بودجه ومسایل مالی نداریم وبازیکن خارجی خوب بادلاری هفت هزارتومان میخریم!! چطوریه که ازمنابع دولتی هرچی دلشون بخواد به فولاد کمک میکنن که من هم موافقم ونوشه جونشون باشه ولی دولت به نفت مسجدسلیمانی که هواداراش اگه چندبرابره فولاد نباشه کمتر هم نیست به بهانه اینکه وزارت نفت به تیمهای حرفه ای کمک نمیکنه هزینه نمیکنه!!؟؟؟؟؟؟ چرا استانداری خوزستان به این تیم کمک نمیکنه؟؟ چرا مارو حمایت نمیکنن؟؟ چراچراچراااااااا
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
6
سلام و تبریک مجدد بخاطر اخراج اژدری بی لیاقت.
امیدوارم دکتر شریف منشأ خدمت در باشگاه فولاد شود و فولاد محبوب را به جایگاه واقعی برگرداند.
لطفا تعیین سرمربی جدید با دقت و کارشناسی انجام شود تا به یاری خداوند در فصل آتی شاهد فولادی قدرتمند باشیم.
زیدون اسپورت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
6
سلام لطفا به خواسته هوادار عمل کنید و پورموسوی را برکنار کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
4
ایشالله خیر ببینی دکتر دوست دارم محبوب فولادها بشی خیلی وقت نشنیدم یکی بگه برای قهرمانی می بندیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
5
بااخراج پورموسوی فولاد قهرمان معنی پیدا میکند.آقای شریف بقایای باند اژدری را از باشگاه فولاد بیرون کنید تا هواداران از امسال نگرانی نداشته باشند.حتی حاضریم سهمیه نگیریم ولی اینها نباشند. اگر این کار انجام ندی همان اش وهمان کاسه. درود بر شربف
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
5
اقای شریف قهرمانی نیاز به مربی باسواد و بازیکنان خوب دارد
پورموسوی که کارنامه بدی داشت و سواد لازم برای اهداف شما ندارد
اخراج پورموسوی اولین گام در جهت اثبات حرف های شما است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
3
1
مشکل اینه سیاستای باشگاه یک عده غیر بومی تو شرکت فولاد. تعیین می کنن وفقط به فکر جیب خودشونن کم خرج کردن هستن فصل بعدم مثل فصل قبل دلتونو خوش نکنید ادمین بچاپ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
6
ما مربی و بازیکن تاپ میخوایم، کار رو زودتر شروع کنین
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
5
بخدا اگ ویسی اومد هدف قهرمانی باشه،،صدرصد قهرمانیم،، ویسی همیشه از هدف یک قدم جلوتره همیشه
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
3
...درحرف شاهد تفکر جدیدی هستیم که اژدری زاده کلا با این فکر هم مخالف وهم بیگانه بود وبه همین دلیل بخود نمره 20 میداد هرچند معیار نمره راهم نمی شناخت....بهرحال آفتاب آمد دلیل آفتاب ...حضور حداقل 2یا3 بازیکن خارجی خوب میتواند حرفهای آقای شریف را تصدیق کند...اگر نه. حرف است وبس..
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
3
آقای شریف در وهله اول یک سرمربی در قواره قهرمان لیگ جذب کنید که به تیم شخصیت بدهد نه پورموسوی بی لیاقت که در حد بازیکنهایی مثل زلیکانی،لک،جانفزا،افشین و ... می باشد
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
3
0
باسلام خدمت دوستان
بعد از قهرمانی حدود75درصد تیم بدلیل مشکل سربازی یکدفعه از تیم جدا شدن (بعضیا میخواستن زهر چشم از فولاد بگیرن تا دیگه قهرمان نشه)،دوستان فوتبالی خوب میدونن وقتی تیمی دچار چنین تغییر بزرگی بشه جمع کردنش کار بسیار سختیه.توی این سه سال نظم تیم وهماهنگی رو به بهبود می باشد.و جایگاه ونحوه فوتبال این موضوع را تایید میکند.
عزیزانی که اینقدر پورموسوی رو نقد میکنن
فصل پیش باتوجه به پولی که فولاد خرج کرد،نتایج قابل قبولی گرفت؛لطفا دستمزد پورموسوی رو با دایی ،جلالی،برانکو،قلعه نویی ،کرانچار،ساغلام وشفر مقایسه کنید.
از طرفی گرانترین بازیکنان فولاد رو با تیمهای نام برده مقایسه کنید بعد انتقاد کنید.
مثل روز روشنه که سیاست باشگاه فولاد چیه:1-تعادل در هزینه کرد2-استفاده از مربیان وبازیکنای بومی.
این دو اصل باعث ماندگاری یک تیم خواهد شد.
بنده با حضور مربیان با سواد خوزستانی موافقم با فرکی ،گلمحمدی یا مربین خارجی مخالف.
البته سواد بتنهایی کافی نیست ؛آقای پورموسوی سالهای متمادی مربی بوده وتجربه مربی گری ایشون از آقایان ویسی،بختیاری زاده،سعداوی و... بیشتر است.
خوزستان اسپورت لطفا چاپ شود
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
2
آقای شریف لطفا به فریاد فولاد برسید یک سرمربی بادانش خارجی جذب کنید. اگر جذب خارجی ممنوعه از مربیان خوب ایرانی مثل حسین فرکی استفاده کنید. مربی بومی هم عبدالله ویسی هست مربی که هم مقام قهرمانی داره هم سهمیه آسیایی . خواهشا زودتر تیمو از این وضعیت نجات بدید لیگ سال جدید سختتر از سال قبله و نیاز به مربی باتجربه داریم
یک فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
2
0
هیچکس مثل اسکوچیچ بدرد فولاد نمیخوره انصافا باهاش بد تا کردن مربی خوب و بادانشی,جوون ترین و بدترین ترکیب چندسال اخیرمونو با اسکوچیچ داشتیم بدلیل مشکلات سربازی که برا اکثر بازیکنامون پیش اومد, بنظرم بهترین گزینس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
مربی ایرانی فقط حسین فرکی
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
با عرض خواهی از شما .نمیخوام زود قضاوت کنم هواداران همه ناراحت هستن ..ولی شما میتونید صداقت در گفتار و عمل تون رابه هوادار ثابت کنید ..با امید
به خدا که زبان وعمل شما چه الان وچه میانه فصل یکی باشد..بعد لطف کنید در لفافه سخن نگید ..خواستم بدونم منظور شما از عوامل بیرونی مخرب چی هست .کسی.هست اینو برام روشن کنه...با تشکر از همه فولادی ها