به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۲۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

رتبه ویسی، کمالوند و پورموسوی در رده‌بندی مربیان

جایگاه ویسی، کمالوند و پورموسوی در رده‌بندی مربیان

خوزستان اسپورت- مربیان فصل گذشته تیم‌های استقلال خوزستان، نفت آبادان و فولاد خوزستان به ترتیب در جایگاه‌های هفتم، هشتم و نهم مربیان ایرانی شاغل در لیگ برتر ایران قرار گرفته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در جدیدترین رتبه‌بندی هفتگی مربیان فوتبال که شب گذشته از سوی سایت رده‌بندی فوتبال جهان منتشر شد، عبدالله ویسی، فراز کمالوند و سیروس پورموسوی به ترتیب در رده‌های هفتم، هشتم و نهم مربیان ایرانی شاغل در لیگ برتر قرار گرفتند.

امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید سپاهان با فاصله زیادی نسبت به سایر مربیان ایرانی در صدر ایستاد و علی دایی و مهدی تارتار در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این رده‌بندی، عبدالله ویسی سرمربی فصل پیش استقلال خوزستان در رده هفتم مربیان ایرانی و رده 859 جهان قرار گرفت تا کماکان برترین مربی خوزستانی حاضر در لیست باشد.

فراز کمالوند سرمربی نفت آبادان نیز رتبه هشتم مربیان ایرانی شاغل در لیگ برتر و رده 875 جهانی را از آن خود کرد.

ضمن اینکه سیروس پورموسوی هم در رتبه نهم مربیان ایرانی و رده 891 رتبه‌بندی جهانی قرار گرفت.

اما در بین مربیان خارجی شاغل در لیگ برتر ایران، برانکو ایوانکوویچ کماکان موفق‌ترین مربی محسوب می‌شود که این هفته در رده سوم مربیان اهل کرواسی ایستاد و با فاصله زیادی نسبت به مربیان ایرانی جایگاه 155 جهانی را به خود اختصاص داد.

پرسپولیس، استقلال تهران و ذوب‌آهن 3 تیم برتر ایرانی در رده‌بندی جهانی هستند و تیم‌های فولاد خوزستان، نفت آبادان و استقلال خوزستان به ترتیب در رده‌های هشتم، نهم و دوازدهم باشگاه‌های ایرانی قرار گرفته‌اند.

رتبه‌بندی مربیان و تیم‌های باشگاهی به‌صورت هفتگی از سوی سایت رده‌بندی فوتبال جهان اعلام می‌شود. جدیدترین لیست اعلام شده مربوط به هفته بیست‌ودوم سال جاری میلادی به تاریخ 28 می 2018 (دوشنبه 7 خردادماه 97) است. تصویر رتبه‌بندی مربیان ایرانی فصل گذشته لیگ برتر را مشاهده می‌کنید.

جایگاه ویسی، کمالوند و پورموسوی در رده‌بندی مربیان

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها