به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۲۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

بازیکنان سرباز راهی لیگ یک می‌شوند

بازیکنان سرباز راهی لیگ یک می‌شوند

خوزستان اسپورت- تراکتورسازی تبریز بالاخره روز گذشته به بخش خصوصی واگذار شد و با این اتفاق تنها تیم نظامی باقی مانده در لیگ برتر هم پس از این غیرنظامی خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از نود، نظامي نبودن تراکتورسازي احتمالا اتفاق خوشايندي براي هواداران تراکتورسازي است، اما اين خبر براي فوتباليست هاي جوان ايران خبر خوبي نيست.

در دو فصل اخير تراکتورسازي تنها تيم نظامي ليگ برتر بوده است. بازيکناني که سرباز می‌شدند داوطلبانه به اين تيم می‌رفتند، هم دوره سربازي شان طي می‌شد و هم در ليگ برتر بازي می‌کردند، آن هم در يک تيم مدعي.

کار به جایی رسید که حتی در میانه فصل تراکتور از رقبای مستقیمش بازیکن جذب می‌کرد و بازیکنانی که با معافیت تحصیلی می‌توانستند در تیم غیرنظامی خود باقی بمانند ناگهان با انصراف از تحصیل به خدمت اعزام شده و به عضویت تراکتور درمی‌آمدند.

در سال‌های قبل به غیر از تراکتورسازی انتخاب های دیگری هم برای بازیکنان بود و بین باشگاه‌های نظامی رقابت در خرید بازیکنان وجود داشت اما با غيرنظامي شدن تراکتورسازي و غيبت ملوان بندرانزلي و فجر سپاسي شيراز در ليگ برتر، ديگر باشگاهي نظامي براي بازيکنان وجود ندارد.

در ماه‌های گذشته طرحی ارائه شد تا به باشگاه هاي ليگ برتري اجازه داده شود بتوانند با اختصاص سهمیه بازيکنان سرباز خود را حفظ کنند اما با مخالفت ستاد کل نیروهای مسلح مواجه شد. اگر اين طرح اجرائي نشود، شايد در فصول بعد شاهد حضور بازيکنان ملی‌پوش در ليگ دسته اول باشيم.

شایان ذکر است که چند بازیکن از تیم‌های خوزستانی نیز برای فصل جدید قصد اعزام به خدمت سربازی را داشتند که با شرایط موجود باید راهی تیم‌های دسته اولی شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
2
برای باشگاه فولاد هیچ فرقی نداره ؛ فولاد به عنوان یک تیم پایه و بازیکن ساز در هر حالت بازنده این ماجراست فرقی نمی کند که بازیکنش بره تراکتور یا دسته یک ؛ بازیکن آماده بصورت مجانی می رفت یا برنمی گشت مثل سروش و یا چاق و چله و غیر آماده برمی گشت مثل عبدالله زاده ؛ بدبختی های فولاد از همین جریانات سربازی شد که هواداران در جریان هستند . تا وقتی قانون سربازی در مورد تیم های پایه تغییر نکند فولاد بازنده و تیم های آماده خور برنده این ماجرا خواهند بود . از این تیم ها آماده خورتر تیم های سرخابی هستند که با شعار پوچ و دروغ ۴۰ میلیون هوادار ! با پول بیت المال هر بازیکن و یا هر مربی که بخواهند را استخدام می کنند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها