به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

سانحه شدید رانندگی برای چهره فعال رسانه

سانحه شدید رانندگی برای چهره فعال رسانه

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت- چهره فعال و اخلاق مدار صداوسیما در شهرستان مسجدسلیمان، همراه با تعدادی از مسئولان این شهرستان دچار سانحه رانندگی شدیدی شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بعد از برگزاری مراسم افتتاح ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان که با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرماندهی کل هوانیروز ارتش، استاندارخوزستان و جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران شهرستان مسجدسلیمان انجام شد، خودروی حامل سه تن از اعضای شورای شهر و مهندس علی بلدی چهره ممتاز عرصه رسانه‌های تصویری دچار سانحه‌ای عجیب و سقوط از ارتفاع شد.

شدت حادثه به حدی بود که فقط الطاف خداوندی در کنار کیفیت بالای خودرو خارجی و دعای خیر مردم قدرشناس مسجدسلیمان به سبب فعالیت بدون مزد و منت مهندس بلدی در عرصه انعکاس اخبار و گزارشهای خبری نصیب او می‌شد عامل کاهش آسیب و نجات آنان شد.

پس از این حادثه، تیم امداد ونجات هلال احمر شهرستان مسجدسلیمان به سرپرستی مهندس ساسان زکی‌پور رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی شهرستان و داور فوتبال در محل حاضر و مبادرت به کمک‌های اولیه و انتقال محروحان نمودند.

شاهدان حاضر در محل حادثه و فرودگاه همچنین حکایت از اخلاق جوانمردانه مهندس بلدی بعد از سانحه داشتند. چرا که به علت ظرفیت محدود هلی‌کوپتر جهت اعزام مصدومان به اهواز، این چهره محبوب رسانه‌ای در عین صدمات شدیدی که به وی وارد شده بود، اصرار به اعزام سه مصدوم دیگر با هلی‌کوپتر نمود و خودش با اتومبیل جهت معالجه به اهواز اعزام شد.

این حرکت ارزنده مهندس علی بلدی مهر تأییدی بر یک عمر فعالیت ورزش پهلوانانه و پاک ایشان چه در مستطیل سبز و چه در عرصه رسانه داشت.

علی بلدی درکنار امر تهیه گزارش برای شبکه‌های خبر، جام جم، سه، ورزش و تلویزیون مرکز خوزستان توانمندی خاص و منحصر به‌فردی در امور کارگردانی، تدوین و تهیه کنندگی برنامه‌های مختلف دارد.

برای همکار عزیزمان، مهندس علی بلدی، همچنین سایر آسیب دیدگان این سانحه (سه تن از اعضای شورای شهر مسجدسلیمان) آرزوی بهبودی عاجل داریم.

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1397/3/2/76307_341.jpeg


سانحه شدید رانندگی برای چهره فعال رسانه


سانحه شدید رانندگی برای چهره فعال رسانه

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
3
ای بابا پس چرا. باز خداروشکر به خیرگذشت. یه لحظه خبر رو خوندم ترسیدم خدایی ناکرده تلفات داده باشیم .بازخداروشکر به خیر گذشت
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
1
خدا را صدهزار مرتبه شکر که ماشینشون پراید نبود! جای شکرگذاری داره.
علیرضا بیت سیاح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
1
انشاء الله خوب بشی اقا علی دوست عزیز