به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

عکس/جایگاه ویسی، کمالوند و پورموسوی

عکس/جایگاه ویسی، کمالوند و پورموسوی

خوزستان اسپورت- مربیان سه تیم خوزستانی در جدیدترین رده‌بندی مربیان ایرانی در رده‌های هشتم، نهم و دهم قرار گرفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در جدیدترین رتبه‌بندی مربیان فوتبال که امروز از سوی سایت رده‌بندی فوتبال جهان منتشر شد، امیر قلعه‌نویی سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با فاصله زیادی نسبت به سایر مربیان ایرانی، در صدر جدول ایستاد.

این در حالی بود که مربیان سه تیم خوزستانی حاضر در فصل گذشته لیگ برتر به ترتیب در رده‌های هشتم، نهم و دهم مربیان ایرانی قرار گرفتند.

عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان با نتایج خوبی که در چند هفته پایانی لیگ هفدهم به‌دست آورد، مجموع امتیازاتش را به عدد 273 رساند و به رده 873 مربیان فوتبال جهان صعود کرد. ویسی همچنین در رده هشتم مربیان ایرانی باقی ماند تا برترین مربی خوزستانی حاضر در این فهرست باشد.

فراز کمالوند سرمربی صنعت‌نفت آبادان با 252 امتیاز پس از عبدالله ویسی در ردیف نهم مربیان ایرانی ایستاد و ردیف 888 در رتبه‌بندی جهانی مربیان فوتبال را به خود اختصاص داد.

سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان نیز با توجه به نتایج فولاد در نیم‌فصل دوم به رده دهم مربیان ایرانی شاغل در لیگ برتر نزول پیدا کرد و در رده 905 رتبه‌بندی جهانی مربیان فوتبال قرار گرفت.

در میان مربیان خارجی شاغل در لیگ ایران هم برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم پرسپولیس با فاصله‌ای چشمگیر بالاتر از مربیان ایرانی رده 148 رتبه‌بندی جهانی مربیان را به خود اختصاص داد و سومین مربی برتر کشور کرواسی شد.

اما در رده‌بندی تیم‌های باشگاهی ایران، پرسپولیس صدر جدول را از آن خود کرد و تیم‌های فولاد خوزستان، نفت آبادان و استقلال خوزستان به ترتیب در رده‌های هشتم، نهم و دوازدهم باشگاه‌های برتر کشورمان ایستادند.

شایان ذکر است که رتبه‌بندی مربیان و تیم‌های باشگاهی به‌صورت هفتگی از سوی سایت رده‌بندی فوتبال جهان اعلام می‌شود. جدیدترین لیست اعلام شده مربوط به هفته بیست‌ویکم سال جاری میلادی به تاریخ 21 می 2018 (دوشنبه 31 اردیبهشت 97) است و تصویر رتبه‌بندی مربیان ایرانی فصل گذشته لیگ برتر را در ادمه مشاهده می‌کنید.

عکس/جایگاه ویسی، کمالوند و پورموسوی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
2
شانس آوردیم لیگ تموم شد اگه شیش هفته دیگه طول میکشید سقوط میکردیم. تنها راه نجات فولاد اخراج اژدری و پورموسویه.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
2
بخدا شانس اوردیم یه چندتا برد اورد فولاد وگرنه آقای پورمساوی تیمو میفرستاد لیگ یک اژدری بدترشه بخدا از اینا خسته شدیم یکی نیست اینارو از فولاد بندازه بیرون؟
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
خوزستان اسپرت لطفا مربی فصل آینده صنعت نفت را معرفی کنید البته اگر خبری شده
مدیر پایگاه
با سلام
هنوز خبری از انتخاب سرمربی نشده است.

مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
با سلام خدمت همه مسولین سایت خبری ورزش خوزستان فقط گلایه از شما عزیزان دارم اون هم اینه که هیچ پیگیری از مسولین کارخانه فولاد برا انتقال نارضایتی هوادارن از مسولین تیم فوتبال باشگاه نداشته اید تا هوادارن امید خود را از تقویت تیم در فصل جاری از دست ندهند