به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

بازیکنان سرباز در لیگ برتر جایی ندارند؟

بازیکنان سرباز در لیگ برتر جایی ندارند؟


خوزستان اسپورت- در صورت واگذاری سهام باشگاه تراکتورسازی این تیم دیگر نمی‌تواند سرباز جذب کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایلنا، باشگاه تراکتورسازی تبریز قصد دارد با واگذاری امتیاز خود به بخش خصوصی فصل آینده با شکل و شمایلی جدید در لیگ برتر حاضر شده و دیگر تیم نظامی محسوب نمی‌شود.

تراکتورسازی که در سال‌های اخیر تحت تملک سپاه عاشورای آذربایجان شرقی بود، به واسطه اینکه یک تیم نظامی محسوب می‌شد از امتیاز استفاده از بازیکن سرباز برخوردار بود که هم پوئنی برای این تیم محسوب می‌شد و هم امکان خوبی برای بازیکنانی که قصد داشتند خدمت سربازی خود را پشت‌سر بگذارند فراهم می‌کرد که دیگر چنین موضوعی امکان‌ پذیر نیست.

بدین ترتیب و با وجود اینکه سایر تیم‌های نظامی فوتبال ما از جمله فجر سپاسی و ملوان در لیگ برتر حضور ندارند، از این پس بازیکنان سرباز جایی در لیگ برتر نخواهند داشت و اگر بخواهند به عنوان یک بازیکن خدمت سربازی را سپری کنند باید به لیگ‌های دسته پایین‌تر بروند.

این موضوع شامل سربازهای کنونی تراکتورسازی نخواهد شد و بازیکنانی که در حال گذراندن خدمت خود هستند می‌توانند در این باشگاه ادامه فعالیت دهند.

لازم به توضیح است که سید فاخر تهامی از نفت آبادان و عارف آقاسی از فولاد خوزستان که برای تیم تراکتورسازی توپ می‌زدند، دوره 2 ساله سربازی را به اتمام رسانده و برای فصل آینده لیگ برتر در اختیار تیم‌های صنعت‌نفت و فولاد خواهند بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
اگر بازیکنان سرباز در باشگاههای خود سربازی را میگذراندند فوتبال رشد چشمگیری داشت.... اما سردار باران چشمه که عضو هیئت مدیره تراکتور هستند و..... مگر میگذارند.... حتی بدون مصوب مجلس بیسواد هم میشد مامور به خدمت درباشگاههای خود باشند.... اما دریغ از ذره ای تدبیر ونتیجه همین که می بینید
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
سربازی بلای جون باشگاه های بازیکن ساز شده چون هم ماتع اسپانسر بازیکن میشه و هم بعد از خدمت شاهد افت کیفیت بازیکن هستیم و معلوم نیست این بازیکن از کجا سر در میاره دوما هر تیمی خصوصی شده روند سقوطی پیش گزفته
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
واسه شعار هایی که تو استادیوم میدادن سپاه میخواد کلا جمعش کنه تیمو.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها