به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۲۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

شیخ‌ویسی: مسئولان دنبال سقوط استقلال بودند

شیخ‌ویسی: مسئولان برای سقوط تیم تلاش کردند

بهناز میر مطهریان
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که برخی از مسئولان به دنبال سقوط تیم استقلال خوزستان به لیگ یک بودند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، وحید شیخ ویسی یکی از با تجربه‌های استقلال خوزستان بود که این فصل به شدت بابت شیوه پرداخت‌های باشگاه معترض بود. او معتقد است که مسئولان، کوچک‌ترین حمایتی از باشگاه استقلال خوزستان نکرده‌اند و حالا برای حفظ بازیکنان تنها اولویت‌شان باید پرداخت مطالبات باشد.

صحبت‌های وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با ایران ورزشی پیرامون فصل سختی که سپری شد را در ادامه مرور کنید.

فصل سختی را با استقلال خوزستان پشت سر گذاشتید.
 این فصل برای ما بالا و پایین زیاد داشت. اول فصل را انصافاً خوب شروع کردیم اما در ادامه کار افت کردیم. برهمین اساس نیم فصل دوم را هم خوب شروع نکردیم اما آخر فصل شرایط مان واقعاً خوب شد.

وقتی خطر سقوط جدی شد، انگار تازه بازیکنان به خودشان آمدند.
 استقلال خوزستان در 4، 5 بازی آخر، از 15 امتیاز، 11 امتیاز گرفت. اگر این روند ما در همه بازی‌ها حاکم بود، می‌توانستیم حتی جزو تیم‌های بالانشین هم باشیم.

تفاوت تیم‌های پایین جدول با تیم‌های بالانشین دقیقاً در تداوم نتیجه‌گیری است.
 بله، با اینکه اهداف‌مان در ابتدای فصل متفاوت بود اما رفته رفته، شرایط‌مان طوری پیش رفت که آخر فصل به بقا در لیگ هم راضی بودیم.

چه اتفاقاتی استقلال خوزستان را به اینجا کشاند؟
 مهم‌ترین دلیلش بی‌ثباتی باشگاه بود. این بلاتکلیفی تا نیم فصل گریبانگیرمان بود. بعد که شرایط هم رو به راه شد، مدیریت جدید درگیر بدهی‌های فصل گذشته بود که حسابی انباشته شده بود.

استقلال خوزستان از تیم‌هایی بود که گل‌های خورده بالایی داشت.
 شما جایگاه تیم را ببینید. به هرحال این تعداد گل خورده برای یک تیم پایین جدولی طبیعی است و همه بازیکنان تیم در آن دخیل هستند. ما این فصل مصدوم‌های زیادی داشتیم و همین موضوع باعث می‌شد هافبک وسط‌های تیم در پست دفاع وسط بازی کنند. ضمن اینکه فقط در بازی رفت و برگشت با ذوب آهن 8 گل خوردیم و اگر آن را فاکتور بگیریم شاید رتبه‌مان حتی پنجم یا ششم می‌شد.

عملکرد خودت را در این فصل چطور ارزیابی می‌کنی؟
 اگر بخواهم بگویم خوب بودم که آمار گل‌های خورده تیم را به من می‌گویید اما اگر تعداد سیوهای من را هم در آمار بیاورید، خواهید دید که من در این فصل بالای 60 تا 65 سیو داشتم که به نظرم این تعداد سیو با شرایطی که استقلال خوزستان داشت، عملکرد خوبی به حساب می‌آید.

با همه این مشکلات اما جالب بود که استقلال خوزستان توانست در جام حذفی تا نیمه نهایی بالا بیاید.
 تا نیمه نهایی بالا آمدیم و من معتقدم توانایی راهیابی به فینال را هم داشتیم. ما می‌توانستیم خونه به خونه را هم ببریم. البته خونه به خونه در روز مسابقه واقعاً فوتبالی مقابل ما پیروز شد اما من معتقدم اگر در روز خوب‌مان بودیم می‌توانستیم برنده شویم.

شاید اگر مسئولان حمایت بیشتری می‌کردند، می‌توانستید فینالیست هم شوید.
 واقعاً باید از مسئولان تشکر کنیم که همگی دست به دست هم دادند تا به فینال نرسیم و در رقابت‌های لیگ هم سقوط کنیم. البته در مورد نرسیدن ما به فینال رقابت‌های جام حذفی موفق شدند که خیلی هم برای‌مان مهم نبود اما ما با بقای‌مان در لیگ پاسخ محکمی به همه آنها دادیم. بالاخره ما هم خدایی داریم.

یعنی معتقدی مسئولان نمی‌خواستند استقلال خوزستان در لیگ بماند؟
 هیچ حمایتی از ما نشد. حتی گاهی قبل از بازی به رختکن می‌آمدند و به بازیکنان می‌گفتند که همین فردا پول در حساب‌تان هست اما دیگر می‌رفتند و خبری از آنها نمی‌شد. حتی برای بازی بعدی هم دیگر خبری از آنها نمی‌شد. این رویه و این بلاتکلیفی خیلی بیشتر به ما ضربه می‌زد تا اینکه بخواهند یکباره خیال‌مان را راحت کنند و بگویند پول نداریم.

ظاهراً می‌گویند قرار است باشگاه دوباره به بانک ملی واگذار شود.
 اگر به بانک ملی برگردد، اوضاع بدتر می‌شود چون دو سال پیش هم بانک ملی مالک استقلال خوزستان بود و باشگاه به هیچ عنوان اوضاع خوبی نداشت.

درباره سرمربی وضعیت چه می‌شود؟
 من اصلاً از هیچ یک از این مسائل خبر ندارم. در هفته‌ای که گذشت به اینترنت دسترسی نداشتم و اصلاً نمی‌دانستم که باشگاه با آقای مرفاوی به توافق رسیده و کمی بعد دوباره این توافق به هم خورده. این موضوع را اخیراً شنیده‌ام و اطلاعی از جزییاتش و اینکه چه خواهد شد، ندارم.

در مصاحبه‌ای گفته بودی که می‌خواهی از باشگاه استقلال خوزستان بابت مطالباتت شکایت کنی.
 مگر کار دیگری هم می‌توانم بکنم؟ البته شاید اگر مذاکره کنیم بتوانیم این موضوع را مسالمت‌آمیز حل کنیم اما واقعیت این است که چه گروه ملی، چه بانک ملی و یا هرجای دیگری به‌عنوان مالک باشگاه فعالیت کند، باید پرداخت بدهی‌ها را در اولویت بگذارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فریدون قنبری
|
Germany
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
1
بخدا همه حرفهای شیخ ویسی حقیقت است....آنها لیاقت شیخ ویسی ها را ندارند....شیح ویسی الگوی جوانان است...ماهواداران به شیخ ویسی مدیونیم....
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
1
حرف نداری پسر خوب
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
1
درود بر شرف و غيرت مردان استقلال خوزستان كه با جيب خالي آبروي فوتبال خوزستان پس گرفتنو دل مردم مظلوم استان و شاد كردن .دمتون گرم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها