به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

نوشی‌‌صوفیانی: دوست دارم در نفت یا تراکتور باشم

نوشی‌‌صوفیانی: دوست دارم در نفت یا تراکتور باشم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در فصل گذشته تأکید کرد که برای فصل آینده علاقه‌مند است تا در یکی از تیم‌های صنعت نفت یا تراکتورسازی فوتبال بازی کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، داود نوشی‌صوفیانی در مورد فصلی که در صنعت نفت آبادان پشت سر گذاشت، گفت: من در مجموع 20 بازی برای تیمم انجام دادم و خوشبختانه عملکرد خوبی داشتم، کادر فنی و هواداران هم از من رضایت داشتند و خوشحالم که تیم هم جایگاه خوبی را به دست آورد. ما حتی می‌توانستیم جایگاه بهتری را در جدول به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه آیا قرار است فراز کمالوند از صنعت نفت جدا شود، تصریح کرد: اطلاعی از تصمیم کمالوند ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی در تیم رخ خواهد داد. لیگ برتر تازه تمام شده است و الان تکلیف خیلی از تیم‌ها و مربیان هم مشخص نیست.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که اولویتش برای فصل آینده ماندن در آبادان است یا اینکه تصمیم دیگری خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: من سال خوبی در آبادان داشتم. از طرفی تبریز زادگاه من است و دوست دارم برای تراکتورسازی هم بازی کنم. برای فصل بعد دوست دارم در صنعت نفت یا تراکتورسازی بازی کنم، حالا باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
3
داود جان یعنی هر جا فراز باشه دیگه امیدواریم بمانید
مجید
|
United States of America
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
1
داوود باید تو تیم بمونه بازیکن خوبیه و بدون حاشیه عالیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
تراکتور داره به فنا میره . اطلاعیه واگذاریش به بخش خصوصی در روزنامه اقتصاد چاپ شده و با توجه به تجربه تیمهای خصوصی محکوم بنابودی هستن بخصوص که تراکتور از امتیاز بازیکنان تاپ سرباز که هر فصل بش میدادن هم محروم میشه چون دیگه یک تیم وابسته نظامی نخواهد بود . پس بهترین تیم و مطمعن ترین تیم فعلا همین صنعت نفته که یک اسپانسر قوی بنام منطقه آزاد اروند داره حالا کمکهای ناچیز وزارت نفت هم بماند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها