به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

عکس/نزول فولاد خوزستان در نیم‌فصل دوم

عکس/نزول فولاد خوزستان در نیم‌فصل دوم

خوزستان اسپورت- ذوب‌آهن و سپیدرود رشت بیشترین صعود و فولاد خوزستان بیشترین سقوط را در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال شاهد بودند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های لیگ برتری در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول عملکرد متفاوتی داشتند و همین امر باعث تغییرات محسوسی در جدول دوربرگشت لیگ هفدهم شد.

ذوب‌آهن و سپیدرود رشت با هشت پله صعود و فولاد خوزستان با هشت پله سقوط دارای بیشترین میزان صعود و سقوط در نیم‌فصل دوم بودند.

تیم‌های ذوب‌آهن، سایپا و استقلال تهران هم تنها تیم‌هایی بودند که در دور برگشت بیشتر از پرسپولیس قهرمان امتیار جمع کردند و به پشتوانه‌ی همین امتیازات جاده‌ی رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا را هموار کردند.

در بین سه نماینده خوزستان، تیم نفت آبادان بهترین عملکرد را در نیم‌فصل دوم داشت. صنعتی‌ها که 2 امتیاز کمتر از دور رفت به دست آوردند، در رده ششم جدول نیم‌فصل دوم ایستادند و با 20 گل زده جزو گلزن‌ترین تیم‌های دور برگشت بودند.

استقلال خوزستان هم با کسب 3 امتیاز بیشتر از نیم‌فصل نخست و قرار گرفتن در همسایگی فولاد خوزستان در جدول دور برگشت، تنها نماینده استان بودند که در کارزار سخت نیم‌فصل دوم بیشتر از نیم‌فصل اول امتیاز دشت کرد. شاگردان ویسی با پشتوانه‌ی همین امتیازات سهمیه استان را حفظ کردند.

اما فولاد خوزستان که در نیم‌فصل اول با 27 امتیاز در رده سوم قرار داشت، در نیم‌فصل دوم با کاهش 10 امتیازی مواجه شد و رده یازدهم جدول دور برگشت را به خود اختصاص داد. فولادی‌ها در بین نمایندگان استان کمترین گل زده و گل خورده را در نیم‌فصل دوم داشتند.

هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با قهرمانی پرسپولیس و سقوط تیم‌های نفت تهران و سیاه‌جامگان مشهد به پایان رسید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
مهرورز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
2
من واقعا نگران فصل بعد هستم. هر 4 تیم خوزستان باید خیلی حواسشون جمع باشه که باز هم تلفات نداشته باشیم. متأسفانه فولاد هم خیلی ضعیف کار کرده و صنعت نفت آبادان هم اگر برزیلی هاش و سایر بازیکنان خوبش نمونن درگیر ریسک میشه.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
2
خدا رو شکر نیم فصل سوم نداشت وگرنه میرفتیم لیگ یک :):):)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
2
پورموسوی داره راه منصوریان را می رود منصوریان هم پارسال شانسی نتیجه گرفت ولی امسال افتضاح به بار آورد پورموسوی هم فصل آینده همین شکل خواهد بود
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
2
مشکل اساسی فولاد را اینگونه باید مطرح کرد.... شکاف وسیع وعمیق بین مدیریت وکادر رهبری فولاد ازیکسو وهواداران متعصب والبته فکور فولاد درسوی دیگر.... مدیریت و کادر فنی پشت درهای بسته برای خود استراتژی بر مبنای رتبه هشتم تا دهم راتعریف میکنند.... اما هواداران فولاد هرگز و هرگز کمتر از قهرمانی را نوعی کم کاری، خیانت، ناکارآمدی و... تلقی میکنند... این وسط شفاف سازی وجود ندارد تا همه دریک جبهه همسو شوند.
بهمین دلیل کادر فنی ومدیریت ازمقام هفتم سرخوش وهواداران برخلاف حضرات صدایشان درورزشگاه درمیآید... مثالی میزنیم.... ویسی با شفاف سازی با هواداران همسو شد بهمین دلیل ماندن استقلال خوزستان درلیگ تشکر ویژه هواداران را باعث شد.... حتی برخی گفتند ماندن استقلال خوزستان کمتر ازقهرمانی نیست..... ولی فولاد به دلیل عدم شفافیت بنوعی باهواداران بازی ناصادقانه ای را تدارک دیدند.... همواره اژدری ازپورموسوی و بلعکس تشکر میکردند و همواره خشم هواداران را دوچندان میکردند.... تاجایی که پورموسوی یکبار تهدید به استعفا قبل از بازی پیکان که آنهم داستان خود را شامل شد ودیگر بار پورموسوی به تنگ آمده تهدیدی کرد که انگار در قرون وسطی ست که گفت نامه میزنم تا بازیهایمان بدون تماشاچی برگزار شود.... جل الخالق فوتبال مگر نه اینکه از آن مردم است.....؟ ودرعصرجدید همه خادم همدیگریم....؟
مجموعه فولاد بداند ابتدا شکرگذار که لیگ تمام شد.... اما درفصل آتی اگر ازچنین بازیهایی دربیاورند. سخت آسیب خواهند خورد. زیرا ازهمان دقایق اولیه فصل با خیل عظیم اعتراض وبی عاقبت موجه خواهند شد....
امیدوارم شفاف همه در یکسو و یک واحد با هم بخندیم.... به امید استراتژی برای قهرمانی فولاد درسال 97.98
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
2
کادر فنی فولاد اسم این سقوط آزاد رو گذاشته افت مقطعی! افت یعنی 3-4 بازی نتیجه نگیری نه اینکه نیم فصل کامل نتایج افتضاح باشه
سعادت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
2
با سلام، تنها راه فولاد یک خانه تکانی در تمام قسمت های باشگاه میباشد. اژدری، پورموسوی و دستیاران، حامد لک، شیرزادی، وکیا، حبیبی نژاد، عبدالله زاده، جانفزا، افشین، زلیکانی باید صد در صد از مجموع باشگاه اخراج شوند
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
1
فولاد با این مدیرعامل و سرمربی باز هم در باتلاق فرو میره و اگر تغییرات اساسی ایجاد نکنه فصل آینده گزینه سقوط به لیگ یک می شه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها