به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

نفت مسجدسلیمان در اندیشه تعبیر رویای قهرمانی

نفت مسجدسلیمان در اندیشه تعبیر رویای قهرمانی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته پایانی لیگ دسته یک کشور برای لمس جام قهرمانی رودرروی مس رفسنجان قرار می‌گیرد.

به گزارشخوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نفتی‌ها که هفته‌ها است، صدر جدول لیگ یک را در اختیار دارند، از ساعت ۱۷ فردا (یکشنبه) در یکی از حساس ترین بازی‌های هفته پایانی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان مس رفسنجان هستند.

این دیدار با توجه نزدیکی تیم های تعقیب کننده نفت مسجدسلیمان از اهمیت بسیاری برخوردار است و شاگردان فکری که از ابتدای لیگ، رویای قهرمانی و صعود به لیگ برتر را در سر پرورانده‌اند، به هیچ عنوان نمی‌خواهند پا پس بکشند و اجازه دهند دست تیم دیگری به جام قهرمانی برسد.

نفتی‌ها با توجه به امتیازات دو تیم تعقیب کننده یعنی خونه به خونه و نساجی تنها به یک امتیاز برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر نیاز دارند.

نفت در صورتی به لیگ برتر صعود نمی‌کند که در بازی فردا متحمل شکست شود و دو تیم خونه به خونه و نساجی برابر حریفان خود با تفاضل گل به برتری برسد.

همچنین اگر فردا دست شاگردان فکری به جام برسد و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند، نفتی ها دومین حضور خود در لیگ برتر را تجربه خواهند کرد.

مردم مسجدسلیمان نیز از هفته‌ها قبل خود را برای برگزاری جشن قهرمانی آماده کرده‌اند و اکنون در این شهرستان که به شهر اولین‌ها معروف است، شور و هیجان خاصی وجود دارد و همه منتظرند که فردا جام قهرمانی به آن‌ها برسد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
1
نفت درنیمه اول کار را تمام خواهد کرد ..... آقای فکری تیم مس رفسنجان 15دقیقه اول بواسطه حضور اینهمه تماشاچی پرشور دستپاچه است میشود کاررا درهمان دقایق اول به گل رسید.... اصلا فکر کن بازی 45 دقیقه است وتو به برد نیاز داری.... اینشالله بابرد شیرین جام ارآن نفت مسجدسلیمان است.... به نتایج حریفان توجه نباید کرد... گره دست خودمان است.... سال97 خوزستان 4 سهمیه لیگ برتری دارد....
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
انشاالله به امید ایزد منان
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
آقای فکری اصلا به فکر مساوی نباش و باید به فکر برد پر گل باشی تا بتونی برد منطقی بدست بیاری وباید همان نیمه اول با بازی منطقی(نه احساسی )برد قاطع بدست آورید انشاالله
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها