به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۲۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

موافقت باشگاه استقلال با عزیمت به آبادان

موافقت باشگاه استقلال با عزیمت به آبادان

خوزستان اسپورت- مسئولان باشگاه استقلال خوزستان با برپایی اردوی پیش بازی این تیم قبل از دیدار با صنعت‌نفت آبادان موافقت کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسئولان باشگاه استقلال خوزستان با صرف نظر از تصمیمی که روز چهارشنبه اتخاذ شده بود، موافقت کردند که اعضای تیم استقلال خوزستان بعدازظهر پنجشنبه به آبادان عزیمت کنند و ضمن حضور در اردوی تیمی برای بازی مقابل صنعت‌نفت آماده شوند.

ظهر چهارشنبه اعلام شده بود که مسئولان باشگاه استقلال خوزستان با توجه به قطعی شدن ابقای این تیم در لیگ برتر تصمیم گرفته‌اند اردوی شب بازی با نفت آبادان را لغو کنند و به اعضای تیم استقلال خوزستان گفته‌اند روز جمعه برای انجام بازی مقابل صنعت‌نفت عازم آبادان شوند.

این تصمیم واکنش عبدالله ویسی را به همراه داشت و سرمربی آبی‌پوشان جنوبی اعلام کرد در صورتی که قرار باشد بازیکنان استقلال خوزستان پنجشنبه شب در اردوی تیمی نباشند، در مسابقه روزجمعه تیمش در آبادان همراهی نخواهد کرد.

بدین ترتیب، با برطرف شدن مشکل ایجاد شده، کاروان تیم استقلال خوزستان بعدازظهر پنجشنبه راهی آبادان می‌شود. جلسه هماهنگی برگزاری مسابقه نفت آبادان و استقلال خوزستان نیز پنجشنبه شب با حضور نماینده سازمان لیگ و نمایندگان دو تیم در آبادان برگزار خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
1
کار درست همینه. انشالله بازی تماشایی از 2 تیم خوب خوزستانی ببینیم
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
خانم ها ، آقایان ، فوتبال دوستان خوزستانی مدیران استقلال خوزستان قصد نابودی تیم را دارند. این را میتوان ازتصمیم چند روز پیش مبنی بر عدم برگزاری اردو میتوان فهمید . وقتیییییی پول یه شب هتل رو نمیخان بدن ، مشخصه که قصد تیمداری ندارند و ما هواداران بدبخت ، فصل بعد چه زجری رو باید بکشیم . مطمن باشید این ها حاضر نیستن باریکنی رو بگیرن یا با ویسی تمدید کنند . ولله اس خوزستان از اس اهواز پریسال بدتر خواهد شد ...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها