به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۲۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته پایانی لیگ 3

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته پایانی لیگ 3

خوزستان اسپورت- هفته پایانی مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور انجام شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پرونده مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران بعدازظهر امروز بسته شد و تیم‌های صعودکننده به لیگ دسته دوم یا مرحله پلی‌اف مشخص شدند.

استقلال رامشیر که از هفته قبل جواز صعود مستقیم به لیگ دسته دوم را کسب کرده بود، با توجه به عدم حضور تیم گامرون هرمزگان صاحب پیروزی 3 بر صفر شد، اما شکست جنوب باغملک برابر جهاد نصر سیرجان مانع از صعود تیم‌های ملی‌حفاری اهواز و سپاهان ایذه به مرحله پلی‌اف شد.

ملی‌حفاری اهواز با توجه به عدم حضور تیم شهید باقری گویم شیراز با نتیجه 3 بر صفر برنده اعلام شد و سپاهان ایذه با 2 گل مسلم صالحی‌فر مقابل پرسپولیس برازجان به برتری دست یافت، اما شکست خانگی 3 بر 2 جنوب باغملک مقابل جهاد نصر سیرجان باعث صعود تیم سیرجانی به پلی‌اف و حذف تیم‌های حفاری اهواز و سپاهان ایذه شد.

تیم جندی شاپور دزفول هم در آخرین بازی‌اش مقابل پرسپولیس گناوه به تساوی یک – یک رضایت داد تا همانند جنوب باغملک به مرحله مقدماتی لیگ 3 در فصل آینده سقوط کنند.

مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم با شرکت 30 تیم در 3 گروه برگزار شد. تیم‌های استقلال رامشیر، چوکا تالش و اتحاد کامیاران سه سهمیه صعود مستقیم به لیگ دسته دوم را دریافت کردند. تیم‌های جهاد نصر سیرجان، شهدای رزکان کرج، انتظار بجنورد و شهید مولایی قائمشهر هم جواز حضور در پلی‌اف را کسب کردند.

خورستان 5 نماینده در محله نهایی لیگ دسته سوم داشت که استقلال رامشیر مقتدرانه به لیگ 2 صعود کرد. تیم‌های ملی‌حفاری اهواز و سپاهان ایذه هم علیرغم شایستگی از صعود به پلی‌اف باز ماندند، اما سهمیه حضور در مرحله نهایی فصل آینده رقابت‌های لیگ دسته سوم را حفظ کردند. تیم‌های جنوب باغملک و جندی شاپور دزفول نیز به مسابقات مرحله مقدماتی لیگ دسته سوم در فصل آینده سقوط کردند.

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته پایانی لیگ 3

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها