به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

دلفی: خوزستان به برزیل معروف است

دلفی: خوزستان به برزیل معروف است

بهناز میرمطهریان
خوزستان اسپورت- مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید مسوولان استان خوزستان باید به مشکلات باشگاه‌های این استان رسیدگی کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، یونس دلفی مهاجم جوان استقلال خوزستان که زننده‌ی 2 گل از 3 گل این تیم برابر سپاهان اصفهان بود، درخصوص درخشش در این مسابقه، ماندگاری استقلال خوزستان در لیگ برتر، احتمال افزایش سهمیه خوزستان به چهار تیم و موضوع ترانسفر به تیم‌های خارجی توضیحاتی داد که در ادامه مرور می‌کنید.

هیچ‌کس تصورش را نمی‌کرد مقابل سپاهان چنین فوتبالی را به نمایش بگذارید.
ما در سه بازی اخیر واقعاً مثل قهرمان بازی کردیم. یعنی بازیکنان تیم با تمام وجود بازی می‌کردند. بازی با سپاهان هم بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان توانستند همه تلاش خود را به کار بگیرند تا ما با پیروزی از زمین مسابقه بیرون بیاییم.

اواخر بازی حملات استقلال خوزستان به یکباره افزایش یافت.
20 دقیقه اول بازی به هیچ عنوان شرایط تیم خوب نبود. باد می‌آمد و هوای جالبی در اهواز نبود. بعد از 20 دقیقه تازه موتورمان گرم شد و شروع کردیم به بازی کردن. به خودمان آمدیم و دیدیم که داریم بازی را می‌بازیم. خدا را شکر توانستیم بازی را خوب انجام دهیم و با پیروزی بیرون بیاییم.

حالا خیال‌تان بابت بقا در لیگ برتر راحت شده.
با نتایجی که در این هفته رقم خورد، نفت افتاد و تیم ما در لیگ ماند. با این پیروزی جواب کسانی را دادیم که پشت سر ما صحبت می‌کردند و می‌گفتند که وجود 4 تیم در یک استان خوب نیست و خوزستان نباید 4 تیم فوتبال در لیگ برتر داشته باشد. سوال من این است که چرا خوزستان نباید 4 تیم داشته باشد؟

شاید به خاطر مشکلاتی که برای تیم‌های حاضر در این استان پیش آمده، بعضی‌ها معتقدند خوزستان نباید 4 تیم داشته باشد.
این مساله به مسوولان مربوط می‌شود و آنها باید در این رابطه پاسخ دهند و چاره‌ای پیدا کنند که تیم‌های خوزستانی این مشکلات را نداشته باشند. الان ما در خوزستان 4 تیم شدیم. پس مسوولان باید کمک کنند که تیم‌های خوزستانی با مشکلات کمتری مواجه شوند. خیلی‌ها هستند که از خدایشان است خوزستان یک تیم دیگر در لیگ برتر نداشته باشد. می‌خواهند یکی از سهمیه‌های خوزستان در لیگ برتر کم شود تا تیم شهر دیگری بالا بیاید. می‌گویند چرا شهرهای دیگر در لیگ برتر تیم نداشته باشند؟ ما واقعاً توقع داریم مسوولان این مشکلات را حل کنند. کاری نداریم که ما می‌مانیم یا نمی‌مانیم چون ما خوزستانی هستیم و می‌دانیم اینجا چه مشکلاتی هست اما افراد دیگری که از شهرهای دیگر به اینجا می‌آیند باید حداقل با خاطره خوبی از اینجا بروند.

با مشکلات متعددی که استقلال خوزستان داشت اما انگیزه و همت بالای بازیکنان قابل توجه بود.
ما اول فصل هم با مشکلات زیادی وارد مسابقات شده بودیم. مدام بحث مشکلات ما مطرح بود اما این اواخر کلاً همه چیز را بی‌خیال شده بودیم. به همین خاطر می‌خواستیم برای آبروی خودمان بازی کنیم. برای آبروی خوزستان، آبروی استقلال خوزستان، برای مردم و هواداران. دیگر نه به فکر مشکلات‌مان بودیم و نه به فکر پول.

با دو گل و یک پاس گل در این بازی، نقش بسزایی در بقای تیم داشتی.
دو گلی که به سپاهان زدم را خیلی دوست دارم. راستش قبل از این بازی به خودم قول داده بودم کاری کنم تا تیم در لیگ بماند. خیلی خوشحالم که توانستم در کنار هم‌تیمی‌هایم وظیفه‌ام را به خوبی انجام دهم.

برنامه‌ات برای فصل آینده چیست؟ فصل بعد یونس دلفی در فوتبال اروپا بازی می‌کند؟
با توجه به پیشنهاداتی که داشتم در حال مشورت با بزرگان و مدیربرنامه‌هایم هستم تا بتوانم تصمیم درستی برای آینده‌ام بگیرم که مثل خیلی‌ها با یک اشتباه فوتبالم تمام نشود و یک روزه از چشم نیفتم. منتظرم تا در پایان فصل بتوانم تصمیم درستی برای آینده‌ام بگیرم.

اواسط فصل بود که برای مذاکره به باشگاه آیندهوون هلند رفته بودی. چه شد که آن زمان اجازه پیوستنت به آن تیم داده نشد؟
در این رابطه اصلاً دوست ندارم صحبتی کنم چون معتقدم الان وقت مناسبی برای صحبت کردن در این رابطه نیست اما حرف‌های زیادی در این رابطه دارم که هر وقت زمانش برسد، درباره‌اش صحبت می‌کنم.

خوزستان جوان‌های با‌انگیزه‌ای مثل یونس دلفی کم ندارد اما چه عاملی باعث می‌شود همه آنها مثل شما به مرحله درخشش نرسند؟
موفقیت قبل از هر چیز بستگی به خود فرد دارد که چطور زندگی می‌کند و چطور مسیر موفقیت را طی می‌کند. درست است که مسوولان هم باید این موارد را پیگیری کنند چون ما استعدادهای زیادی در خوزستان داریم و اصلاً خوزستان به برزیل معروف است اما این بستگی به خود بازیکن دارد که چطور شرایطش را حفظ کند.

یعنی معتقدی که کمبود امکانات تأثیری در هدر رفتن استعدادهای آن منطقه ندارد؟
در این رابطه ما نمی‌توانیم صحبتی کنیم. مسوولان خودشان همه این مسائل را متوجه می‌شوند اما گاهی خودشان را به بی‌خیالی می‌زنند اما اولویت اول ما خود بازیکن است. نمی‌شود که یک نفر برای موفقیت سختی نکشد و در نهایت موفق باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
3
دلفی و نامداری واقعا بازیکنای اینده داری هستن باید حساب شده به اینده نگاه کنن.اگه اروپا نرفتن حتما تو خوزستان استفاده بشن.اقا تهران یا اصفهان نرید اونجا هیچ خبری نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
1
0
آقای دلفی عالمو آدم میدونن که آبادان فقط برزیلته . بقیه شهرهای خوزستان یا آبی هستن یا قرمز . هروقت تونستن مثل آبادان همه فقط یکرنگ را حمایت کنن اونوقت میشه گفت حرفت درسته . همین فولاد و اس خوزستان در بازی با تیمهای قرمز و آبی تهران در شهر خودشون غریبه میشن . سفیر برزیل داره میره آبادان تا تیم همنام کشور خودشو با هوادارای برزیلی نشانشو از نزدیک ببینه . پس برزیلیها هم فهمیدن که آبادان برزیل ایرانه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها