به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

عکس/ملاقات کمالوند و ساغلام در تبریز

عکس/ملاقات کمالوند و ساغلام در تبریز

خوزستان اسپورت- سرمربیان تیم‌های تراکتورسازی تبریز و صنعت‌نفت آبادان در حاشیه کنفرانس خبری امروز با هم صحبت کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، اطغرول ساغلام سرمربی تراکتورسازی و فراز کمالوند سرمربی نفت آبادان در حاشیه کنفرانس خبری امروز همدیگر را دیده و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که حدود 20 دقیقه به طول انجامید ساغلام از کمالوند درباره دوران حضورش در تراکتورسازی پرسش‌هایی را مطرح کرد. برای او جالب بود که چطور در زمان سرمربیگری کمالوند همواره ورزشگاه یادگار امام مملو از تماشاگر می‌شد. جالب اینکه سرمربی صنعت نفت تعدادی از فیلم‌های تراکتورسازی در دوران خود و پر شدن ورزشگاه را به ساغلام نشان داد تا این مربی به وجد بیاید و لبخند به لبانش بنشیند.

فراز کمالوند همچنین اطلاعاتی از تراکتورسازی در دوران سرمربیگری خود به ساغلام داد و در پایان برای سرمربی ترکیه‌ای آرزوی موفقیت کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان این نشست با اعضای کادرفنی تراکتورسازی و کاظم محمودی سرپرست این تیم عکسی به یادگار گرفت.

فراز کمالوند همچنین در خصوص شایعات مربوط به مذاکره با سردار آجورلو مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی به خبرنگاران گفت که قبل از یحیی گل‌محمدی قرار بود سرمربی تراکتورسازی شوم اما در هفته‌های اخیر هیچ مذاکره‌ای با مدیرعامل سابق تراکتورسازی نداشته‌ام.

عکس/ملاقات کمالوند و ساغلام در تبریز

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها