به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

ابراهیم‌زاده: مسئولان تیم به فکر بازیکنان نیستند

ابراهیم‌زاده: مسئولان تیم به فکر بازیکنان نیستند

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت گفت: متاسفم تراکتورسازی به این حال و روز افتاده و شرایط این تیم دردناک است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، مسعود ابراهیم‌زاده در مورد شرایط کنونی تیم فوتبال صنعت‌نفت‌آبادان در جدول رده‌بندی لیگ‌ برتر، اظهار داشت: وضعیت ما در جدول رده‌بندی به ثبات رسیده‌ و برد و باخت‌هایمان تغییر چشمگیری در وضعیت ما بوجود نمی‌آورد. با این حال در صورت پیروزی در 2 دیدار آینده این امید وجود دارد که تا رده هفتم و یا شاید ششم صعود کنیم. از این رو برای ارتقاء جایگاه صنعت نفت آبادان تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: بازی با سپاهان اصلا راحت نبود و آنها انگیزه زیادی داشتند با این حال همه سعی خود را کرده و از آن‌ها امتیاز گرفتیم. در 2 بازی آینده هم با همین ذهنیت بازی خواهیم کرد چون می‌دانیم نتایج این بازی‌ها روی تیم‌های قعر جدول تاثیر گذار است.

مدافع تیم فوتبال صنعت‌نفت‌آبادان در مورد شرایط فعلی تیم فوتبال تراکتورسازی هم تصریح کرد: متاسفم تراکتورسازی به این حال و روز افتاده است. بدون شک این شرایط برای تیم پرطرفداری مثل تراکتورسازی دردناک است. هواداران آنها هرگز فکر نمی‌کردند تیم‌شان روزی برای بقا در لیگ برتر بجنگد.

ابراهیم‌زاده در مورد مشکلات مالی تیم صنعت نفت، هم خاطر نشان کرد: پول‌ها که همچنان پرداخت نمی‌شود و مسولان تیم هم اقدامی برای جلب نظر بازیکنان نمی‌کنند. وقتی پول نمی‌دهند طبیعی است که بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است هم انگیزه‌ای برای تمدید ندارند. امیدوارم مسئولان این شهر فکری به حال تیم صنعت نفت که تنها دلخوشی مردم آبادان هست، بکنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
1
ابراهیم زاده عزیز همه حرفات درسته ولی ماندن همگی و کادر فنی باعث میشه زودتر به حقتون برسید و رفتنون دردی را دوا نمیکنه الان بسیاری از تیمها مسکل مالی دارن و رفتنتون به تیم دیگه تضمینی برای بهتر شدن وضعیت مالیتون نخواهد بود . بمانید چون این تیم لااقل بنوعی دولتیه و احتمال رسیدن به پولتون بیشتره ضمن اینکه صنعت نفت از حمایت مالی منطقه آزاد ارونده و پیش بینی میشه که همچون امسال بازهم حمایت خواهید شد پس اشتباه نکنید و همگی بمانید ماهواداراهم با حمایت و فشار به باشگاه کمک میکنیم حقتونو زودتر بدهند . ضمن اینکه باشگاه دیگه نمیتونه شرایط بدتری برای برزیل ایران که الان هواداراش دیگه به کمتر از این موقعیت راضی نمیشن ایجاد کنه و باید وضعیت را سروسامون بهند .
هورالعظیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
1
تمام حرفای دوستمون درسته هر کی گول دلالا رو بخوره از صنعت بره پا ب بختش زده ضمن اینکه خیلی از بازیکنای دیگه از الان دارن لحظه شماری میکنن بیان آبادان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها