به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

در حاشیه دیدار فولاد - السد (1)

کریم عزیزنژاد
تیم های فوتبال فولاد خوزستان و السد قطر از ساعت 16 امروز در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، درهای استادیوم الغدیر از ساعت 12 به روی فوتبالدوستان باز شده و خوزستانی ها در حال رفتن به سمت این ورزشگاه هستند.

بخش اول حاشیه های قبل از بازی فولاد و السد را مرور کنید.

* در فاصله دو ساعت مانده به آغاز بازی فولاد و السد، جایگاه خبرنگاران کاملاً خالی بوده و هنوز هیچ خبرنگاری به استادیوم نیامده است.

* 30 نفر به عنوان فروشنده بلیط و 60 نفر به عنوان ناظر بلیط فروشی در حال سرویس دهی به تماشاگران هستند.

* استقبال در ساعات اولیه اندک بوده ولی تعداد جمعیت رو به افزایش است و احتمالاً از حوالی ساعت 15 به اوج ازدحام برسیم.

* اکثر تماشاگرانی که قبل از 12 ظهر به استادیوم الغدیر رسیدند از شهرهای اطراف به اهواز آمده اند. هوادارانی از شهرهای شادگان، ماهشهر، رامشیر، شوش، سوسنگرد، حمیدیه، اندیمشک، ایذه و رامهرمز با دست نوشته هایی در حمایت از فولاد به ورزشگاه آمده اند.

* تیم داوری و نماینده ای اف سی ساعت 14 وارد محوطه چمن بازی شده و از آن بازدید کردند. مهمانان خارجی همچنین عکس هایی به یادگار با مسئولان هیئت فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد ثبت کردند.

* اتوبوس تیم السد قطر زودتر از فولاد به استادیوم رسید.

* بازیکنان تیم السد قطر ساعت 14:15 دقیقه وارد محوطه چمن بازی شدند و دقایقی قدم زدند و سپس راهی رختکن شدند تا پس از تعویض لباس برای گرم کردن بدن هایشان به زمین بازگردند.

* هواداران فولاد خوزستان پرچم بسیار بزرگی که نام تیم فولاد روی ان نوشته شده تهیه کرده و پشت یکی از دروازه ها پهن کرده اند.

* بازار فروش پیراهن،پرچم، بوق و شال و کلاه فولاد مقابل ورودی های ورزشگاه داغ است. این در حالیست که گفته می شد قرار است کانون هواداران فولاد هم بین هواداران این تیم وسایلی رایگان توزیع کند.

* تماشاگرانی که زودتر به استادیوم الغدیر آمده اند از طریق بوفه های موجود اقدام به تهیه غذا کرده و با نشستن در چمن های موجود در محوطه استادیوم مشغول صرف ناهار شدند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
جمال بخشنده نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
0
0
دستتون درد نکنه که هیج اسمی از بچه ها سربندر نباوردید فقط من و دوستام با یه مینی بوس از سربندر اومدیم من شخصا قید رفتن سر کلاس رو به حاطر بازی فولاد زدم
مدیر پایگاه با سلام
حتماً اشتباه از جانب ما بوده که اسم بچه های خوب سربندر از قلم افتاده. این تقصیر رو ببخشید.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها