به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۲۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

هشدار فیفا به باشگاه استقلال خوزستان

هشدار فیفا به باشگاه استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- کمیته تعیین وضعیت فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در نامه‌ای به مسئول سابق اموربین‌الملل باشگاه استقلال خوزستان خواستار رسیدگی این باشگاه به شکایت مهاجم برزیلی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال استقلال خوزستان در اواخر تیرماه 95 با یک مهاجم برزیلی به‌نام هریسون کایون قراردادی یک‌ساله امضا کرد که با انتقادات زیادی همراه شد. کارنامه ناموفق این مهاجم در تیم‌های قبلی و عدم وجود جای خالی در فهرست استقلال خوزستان برای صدور کارت بازی هریسون کایون از دلایل اصلی انتقادات بود و در نهایت همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازیکن مذکور به‌دلیل پر بودن لیست بازیکنان بزرگسال استقلال خوزستان خیلی زود ایران را ترک کرد و به تیم دسته سومی یوونتود برزیل پیوست.

هریسون کایون که تنها چند روز در ایران حضور داشت و در تمرینات استقلال خوزستان شرکت می‌کرد، بلافاصله از طریق مدیربرنامه‌‌های ایرانی و خارجی‌اش شکایتی علیه باشگاه استقلال خوزستان تنظیم کرده و خواستار دریافت پول قراردادش شد.

پرونده شکایت این بازیکن پس از طی مراحل اداری به مراحل جدی رسیده است و کمیته تعیین وضعیت فیفا با ارسال یک ایمیل به محمد پورکیانی مسئول سابق امور بین‌الملل باشگاه استقلال خوزستان خواستار رسیدگی این باشگاه به شکایت هریسون کایون شده است.

پورکیانی با انتشار نامه ارسالی کمیته تعیین وضعیت فیفا در خصوص این موضوع اطلاع رسانی کرده تا مسئولان فعلی باشگاه استقلال خوزستان ضمن رسیدگی به شکایت بازیکن مذکور از عواقب احتمالی این شکایت جلوگیری کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محمد
|
United States of America
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
3
اي بابا فقط اينو كم داشتيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
2
مسولین خوشحال باشید..بیاید جوابگو باشید از بس مشکلات .اس..کم بود اینم اضافه شد..تو این دو سال یادشون نبود حالا که تیم تو بحرانه.هنوز پولی به همین بازیکنا داده نشده.یادشون اومد شکایت کنن..والا همه چی مشکوکه..یه دفعه تیم رو منحل کنید بره دیگه چرا هر روز یه مسعله درست میکنید .چرا بقیه رو بدنام میکنید..خدا خودش کمک کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها