به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

باشگاه نفت مسجدسلیمان در اندیشه حفظ فکری

باشگاه نفت مسجدسلیمان در اندیشه حفظ فکری

خوزستان اسپورت- در صورت صعود تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر، مسئولین این تیم محمود فکری را برای هدایت تیم‌شان در لیگ برتر حفظ می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری مهر، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روز گذشته موفق شد از هفته سی و یکم لیگ دسته اول اکسین البرز را در کرج مغلوب کرده و جمع امتیازاتش را به عدد 63 برساند. حالا نفتی‌ها خود را در یک قدمی لیگ برتر می‌دانند و ممکن است هفته آینده جشن صعود را بعد از بازی با نساجی برپا کنند.

محمود فکری سرمربی سابق نساجی که در ابتدای فصل هدایت نفتی‌ها را در مسجدسلیمان پذیرفت، توانست از همان هفته‌های ابتدایی چهره یک مدعی را برای این تیم ساخته و از اوایل فصل صدر جدول را در اختیار بگیرد. اتفاقی که تاکنون تداوم داشته و می‌تواند منجر به صعود این تیم به لیگ برتر شود.

مسئولین نفت مسجدسلیمان در نظر دارند بعد از صعود این تیم به لیگ برتر فکری را بعنوان سرمربی در این تیم حفظ کرده و بازیکنانی را به خدمت بگیرند تا با تقویت تیم‌شان حضوری شایسته در لیگ برتر داشته باشند.

این تیم مسجدسلیمانی پیش از این هم یک بار به لیگ برتر صعود کرد اما خیلی زود سقوط کرد و به لیگ دسته اول بازگشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
4
هم فکری باید حفط بشه هم میلاد.این دوتا ازنون شب هم براماواجبترن مخصوصا میلاد
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
2
حرکت بسیار خوبیه اما بدلایلی یک آیتم درقرارداد ایشان گنجانده شود درصورتیکه نیم فصل نفت مسجدسلیمان گزینه سقوط بود حق تعویض بدون هیچ ادعایی محفوظ باشد ....مضافا یادآور میشوم باتوجه به بازیهای ملتهای آسیا که نیمه اول دیماه 97 تا11بهمن خواهد بود احتمالا نیم فصل اول چندبازی بیشتر وسپس استراحت نیم فصل همزمان با آن بازیها خواهد بود....منظورم اینه که نیم فصل اول ممکنه 18 بازی انجام شود که سابقه این موارد راداشته ایم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
واقعا همه بچها عالی کار میکنند هم فوتبالیستها هم کادر فنی و مربیگری و مسئولین دست همتون درد نکنه واقعا" دست مریزاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها