به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۲۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

نیک‌نفس: با این پرداختی یک سال مجانی بازی کردم

نیک‌نفس: با این پرداختی یک سال مجانی بازی کردم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: 50 درصد از فصل قبل طلب دارم و امسال هم 50 درصد دریافتی داشتم. با این شرایط در 2 سال اخیر یک سال مجانی بازی کردم.

به گزارش خوزستان اسپورت، زبیر نیک‌نفس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد شرایط صنعت نفت، گفت: از دو بازی در سال 97 توانستیم 4 امتیاز بگیرم و خدا را شکر وضعیت خوب است.

وی در مورد اینکه توانستند روند پیروزی‌های پیکان را قطع کنند، اظهار داشت: بازی خوبی بود و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. گل زودهنگامی زدیم که به سودمان شد. در نیمه دوم پیکان فشار زیادی آورد و ما هم روی ضد حملات فرصت داشتیم. در این بازی حقمان برد بود.

هافبک صنعت نفت در مورد عملکرد تیمش در لیگ هفدهم، عنوان کرد:‌ به هدفی که از اول فصل داشتیم رسیدیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه هم خوب کار کنیم و با نتایج قابل قبول به هدفمان دست پیدا کنیم.

نیک‌نفس در مورد دیدار هفته‌ آینده تیمش مقابل سپاهان، گفت: بازی بسیار حساسی است. بازی با سپاهان همیشه سخت است. شرایط سپاهان در جدول حساس است. آنها با تمام وجود برای کسب پیروزی می‌آیند. ما هم تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه بگیریم. امسال چند بار سپاهان را بردیم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد مشکلات مالی و اینکه داود نوشی‌صوفیانی اعلام کرده بود یک جعبه شیرینی هم قبل از عید دریافت نکردند، گفـت: اینکه چیزی قبل از عید ندادند یک طرف موضوع مهمتر این است که من و بازیکنانی که از سال قبل در تیم حضور داریم 50 درصد طلب داریم وامسال هم در کل 50 درصد دریافتی داشتیم. بدین ترتیب انگار ما یک سال پولی نگرفته‌ایم و مجانی بازی کردیم. با این وضعیت تورم و گرانی که هر روز قیت‌ها افزایش پیدا می‌کند، ارزش طلب ما کم می‌شود. ما پولمان را دو سه سال دیرتر می‌گیریم و آن رقمی است که بی ارزش شده است. باید برای این مسئله فکر کرد.

نیک‌نفس در ادامه یادوآر شد: فکر می‌کنم پول ما بالاخره پرداخت می‌شود. چرا که نفت تیم خصوصی نیست که مشکل پیدا شود. اینکه چه زمانی طلب را می‌دهند مهم است. تیم ما امسال چند هفته زودتر  به هدفی که در ذهن برای لیگ هفدهم داشته رسیده است. درست این بود که قبل از عید پرداختی به تیم داشته باشند و عیدی بدهند. اگر این اتفاق می‌افتاد خیلی بهتر بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
1
1
ماشالله ماشالله هزار ماشالله ب زبیر ،،امسال اگ نبودی صدرصد میرفتیم دسته یک،، خوب وایسادی،،پولشو بدین،، اگ امسال رفت سال دیگ میریم دسته یک،، بابا برو پی کارت تیما دیگ هیچ نگرفتن ....
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
1
0
انگار بازیکنای بومی ابادان پولکی تر از بقیه بازیکنای غیربومی هستن همش از پول حرف میزنند نفت تیم کوچیکی نیست پس هوادارا چی گیرشون میاد تازه پول بلیط هم میدند خجالت بکشید از مردم ابادان اگر بازیکنای برزیلی وعراقی نبودند معلوم نبود سرتیم نفت چی میامد فصل اینده همه بازیکنای کمالوند باخودش به تراکتورمیرند خود شما بازیکن 90دقیقه ای نیستی برو هرجا پیشنهاد داری
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
1
1
اقای روشنی عزیز سلام این اقای نیک نفس بازیکن بومی نیست اهل سنندج کردستانه بازیکن تاپی هم نیست هروقت میاد داخل زمین ضعیف بازی میکنه ولی خودشیفته ست و فکر میکنه مثلا مگنو باتیستاست.
هورالعظیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
1
0
همه حرفشون پوله بابا خجالت بکشین چی کار کردی فقط ی پنالتی خیلی حساسو بی خیالی خراب کردی
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
1
آقای نیک نفس عزیز.... اینکه همه باید به حقشون برسن شکی نیست ولی به شرایط اجتماعی درهمه زمینه ها نگاه کنید بعدتوقع را بیان کنید.... حداقل در رشته خودتان فوتبال بیش از هشتصد هزار جوان در رده های مختلف زندگی فوتبالی دارند شما هم خوش شانس بودی که درگروه 400 نفره لیگ برتر قرار گرفتی بصورت میانگین هم ماهیانه بیست میلیون میگیری بگونه ای که ازترس مالیات صحبت از درصد میکنی نه مبلغ.... خدایی باید خیلی خیلی شکر گذار باشی که این شرایط نصیب شما شده .... بهتراست همه فکر خودرا جهت رشد وپیشرفت فوتبالی بگذارید بدون شک غیرازاین عمل کنی همین جایگاه را هم ازدست خواهی داد..... به تجربه دیگر دوستان فوتبالی نگاه کنید.... به امید پیشرفت شما وانگیزه انرژی درآینده نزدیک.....
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
1
اینکه نیک نفس چی جور بازیکنی هست نباید موجب قضاوت ما باشد . باشگاه او را آورده و قراردادی با او دارد که باید به آن متعهد باشد . اما مشکل مالی تیم چی جوری حل بشه ، بهتره در این زمینه هر کس راهکاری بنظرش برسه ارایه بده چون الان مشکل همه تیم است . ایا مردم آبادان برای رفتن به اماکن تفریحی ، مثل پارک ، سینما ، بازار هایی که ورودی دارند ، مشکل دارند که یک مبلغ یک تومانی جهت کمک به تیم اضافه شود . فکرش را بکنید که در طول سال چقدر میشود و چقدر کمک به تیم می شود. از این نوع برنامه ها در کنار کمک هایی که دیگر امور بازرگانی شهر مثل اروند و پالایشگاه که بصورت مدون در بیایند انشالله مشکل مالی حل می شود . این فقط پیشنهاد است اگر میخواهیم تیم محبوب مان همیشه باشد و روزی قهرمانی او را ببینیم . از مسعولین تقاضا داریم قبل از شروع فصل آینده مشکل مالی را حل کنند .
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
سلام میلادعزیز منظورم ازاکادمی صنعت نفت هست که گفتم بومی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها