به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۲۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

سپاهان – صنعت‌نفت در استان بی‌طرف انجام می‌شود

سپاهان – صنعت‌نفت در استان بی‌طرف انجام می‌شود

خوزستان اسپورت- دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت‌نفت آبادان از هفته بیست و هشتم لیگ برتر در استان بی‌طرف برگزار خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پی اتفاقات بازی تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت تهران که بیستم بهمن ماه 96 در اصفهان به انجام رسید، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی به برگزاری یک مسابقه خانگی تیم سپاهان در خارج از استان اصفهان داد. باشگاه سپاهان به این رأی اعتراض رسمی کرد، اما در نهایت رأی صادره مورد تأیید قرار گرفت.

فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد که تجدید نظرخواهی باشگاه سپاهان اصفهان نسبت به دادنامه شماره 885 مورخ 2 اسفندماه 96 (یک بازی در زمین بی‌طرف در زمینی غیر از استان میزبان و میهمان به دلیل تخلفات دیدار مورخ 20 بهمن‌ماه 96 مقابل تیم نفت تهران) رد و آرای صادره از سوی کمیته انضباطی تأیید شد.

سپاهان اصفهان در دو بازی بعدی میهمان تیم‌های پیکان و تراکتورسازی است و در اولین مسابقه خانگی سال 97 باید به مصاف نفت آبادان برود. بازی سپاهان و صنعت‌نفت از هفته بیست و هشتم لیگ برتر طبق برنامه روز جمعه 24 فروردین 97 برگزار خواهد شد و استان محل برگزاری این مسابقه باید از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ تعیین شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، این در حالیست که تیم نفت آبادان هم با حکم کمیته انضباطی مجبور به انجام یک بازی خانگی در خارج از استان خوزستان است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
تیم های استقلال و پرسپولیس که پیش چشم رییس فیفا سنگ پرانی داشتند و آبروی مملکت را بردند ، حداقل یک بازی خارج از خانه و جریمقه نقدی باید محکوم شوند .
هورالعظیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
فدراسیون باید از این رای های بی منطق جلو گیری کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها