به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

طالقانی: مسئولان استقلال دنبال سقوط تیم هستند

طالقانی: مسئولان استقلال دنبال سقوط تیم هستند

خوزستان اسپورت- رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان گفت: به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه استقلال خوزستان می‌خواهند این تیم به لیگ پایین‌تر سقوط کند تا هزینه‌ای برای آنها نداشته باشد.

عبدالکاظم طالقانی در مصاحبه با برنامه رادیویی تهران ورزشی درباره وضعیت هیئت فوتبال استان خوزستان در سال 96 اظهار داشت: ما در دو بخش مسابقات در استان خوزستان فعالیت می‌کنیم. در لیگ‌های کشوری تعداد 80 تیم داریم که دو هزار و 284 بازیکن در این تیم‌ها فعالیت می‌کنند. در لیگ استانی هم 245 تیم داریم.

وی درباره وضعیت تیم استقلال خوزستان و اینکه تیم ویسی حال و روز خوبی در لیگ برتر ندارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه ما درآمدزایی نداریم باشگاه‌های ما با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند. بخش خصوصی وقتی به تیم‌داری ورود می‌کند نمی‌توانیم وضعیت خوبی برای آن از طریق درآمدزایی فراهم کنیم و به همین دلیل بازیکنان پولی دریافت نمی‌کنند و همین باعث می‌شود فعالیت آنها کم شود.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان در ادامه با بیان اینکه نمی‌توانیم به باشگاه‌ها کمک کنیم، گفت: دولت هم الحمدالله نمی‌تواند هیچ کمکی به باشگاه‌ها داشته باشد! کمکی هم که در گذشته انجام شده بسیار ناچیز بوده است. باید درآمد را از رادیو و تلویزیون و حق پخش تلویزیونی بگیریم تا باشگاه‌ها روی پای خودشان بایستند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه فدراسیون در بخش درآمدزایی موفق عمل نکرده و بسیاری از مبالغ قراردادها پرداخت نشده است، خاطر نشان کرد: در تمام دنیا می‌بینیم که 90 درصد درآمد باشگاه‌ها از طریق حق پخش تلویزیونی است و فقط 10 درصد از طریق تبلیغات درآمدزایی می‌کنیم. وقتی به این شکل در کشور ما با حق پخش تلویزیونی برخورد می‌شود کسانی که می‌خواهند به فوتبال ورود کنند کنار می‌کشند. در مورد استقلال خوزستان هم چیزی که دیده می‌شود این است که مسئولان این تیم می‌خواهند تیم‌شان به دسته پایین‌تر سقوط کند تا مخارج کمتری داشته باشد.

طالقانی در واکنش به این موضوع که آیا نباید به این تصمیم مدیران باشگاه استقلال خوزستان ورود کنند و با آن برخورد شود، بیان کرد: من دو سه نامه به این باشگاه نوشته‌ام که اگر نمی‌توانند تیم‌داری کنند آن را تحویل هیئت فوتبال استان بدهند. یک ماه پیش هم دوباره نامه‌ای زدم، اما تا به حال جوابی به نامه ما داده نشده است.

وی درباره دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل سیرالئون و اینکه آیا از این تیم شناختی دارد یا خیر، اظهار داشت: من شناختی از این تیم ندارم، اما اعتقاد دارم برگزارکنندگان این مسابقه در راستای تقویت تیم ملی، این تیم را به ایران آورده‌اند. ما مربی کارکشته‌ای مانند کارلوس کی‌روش داریم. حتماً او به دنبال تقویت تیم و شناخت بازیکنانش است. به نظرم این برنامه‌ریزی برای تیم ملی مثبت بوده است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که آیا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از دیدارهای دوستانه تیم ملی اطلاعی دارد یا خیر گفت: بله، ما در جریان مسائل قرار داریم.

طالقانی در واکنش به این موضوع که مهاجم سابق تیم ملی سیرالئون ادعا کرده است این تیمی که در ایران حضور دارد، اصلاً تیم ملی سیرالئون نیست، تصریح کرد: از صحبت‌هایی که این بازیکن انجام داده من اطلاعی ندارم، اما به ما گفته‌اند این تیم ملی سیرالئون است.

وی درباره اینکه آیا نظارتی بر دیدارهای تدارکاتی تیم ملی دارند یا خیر اظهار داشت: این‌طور نیست که ما در کار مسئولان سرک بکشیم که چه کاری انجام می‌دهند. رئیس و دبیرکل فدارسیون تعدادی دست‌اندرکار دارند که ما به آنها اطمینان داریم و اینکه کار خود را درست انجام می‌دهند. آنها در جریان این امور هستند و ما هم تا حدودی از آنها اطلاع داریم. ما در جریان مسابقات هستیم، اما اینکه تیم‌ها قوی هستند یا ضعیف به دبیرکل فدراسیون فوتبال و مسئول برگزاری مسابقات مربوط می‌شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه روز گذشته فیفا اعلام کرده بود ایران نمی‌تواند با تیم ملی سیرالئون دیدار دوستانه برگزار کند، بیان کرد: ما قرار بود درباره استان خوزستان صحبت کنیم. شما از قبل به من نگفته بودید باید در مورد فدراسیون فوتبال و تیم ملی حرف بزنم.

طالقانی در واکنش به شایعاتی مبنی بر مدرک تحصیلی محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز تصریح کرد: ساکت مدرک لیسانس دارد و این موضوع که او دیپلم دارد صحت ندارد. من مدرک او را دیده‌ام.

وی در ادامه در خصوص بلیت‌فروشی جام جهانی و اینکه افرادی که اقدام به تهیه بلیت کرده‌اند هنوز چیزی دریافت نکرده‌اند، گفت: من اطلاعی از بلیت‌فروشی ندارم. باید این موضوع را از محمدرضا ساکت و هدایت ممبینی سؤال کنید، چون مسئول این کار آنها هستند. بلیت‌فروشی کار تخصصی و اقتصادی است که مسئولیت آن هم به این دو نفر واگذار شده است. اگر در مورد استان خوزستان سؤال داشته باشید من جواب می‌دهم، هیچ سؤالی در مورد تیم ملی از من نپرسید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
1
من از هواداران صنعت نفتم ولی تیمهای استانمو دوست دارم . احساسم براینه که مسعولان اس خوزستان قطعا خودشون تمایلی ندارن که تیم به لیگ یک سقوط کند چون ارزش مادی اون پایین میاد و این برای بخش خصوصی ضرر غیرقابل هضمی خواهد بود باید واقعیت را گفت از آنجا که احتمال اومدن نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر زیاده مسئولین فدراسیون تاج نمیخواهند که خوزستان چهارتیم در لیگ برتر داشته باشه لذا بروشهای مختلف دارن دریوزه گری میکنن و فشار میارن و سنگ اندازی میکنن که اس خوزستان سقوط کنه ولی کور خوندن .
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
2
مدیرای استقلال صنعتی خیلی وقته دست به هرکاری میزنن که تیم تضعیف بشه.
چندهفته پیش مالک باشگاه تو پیج شخصسش نوشته بود اگه کسی متقاضی باشه تیمو رایگان واگذار میکنیم ولی نمیدونم چرا زده زیر حرفش و تیمو به هیات فوتبال تحویل نمیده.
کارگرای گروه ملی رو به خاک سیاه نشوندن استقلال صنعتیو هم بدبخت کردن اقای استاندار هم فقط تماشا میکنه و دست روی دست گذاشته.
خوزستانیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
1
مسولانی که با رای منو بقیه این مردم تو راس ریاستین استاندار مثلا دلسوز کجایین دقیقا کجایییییییییییییییییییییییییییییین
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
ننگ بر مدیران نالایق خوزستان ک با تهرانیا زد و بند دارن . آخر سال خبری خوبی بود همه دست به دست هم دادن تا استقلال خوزستان بره دست 1 خدا لعنت کنه به مدیران نالایق فوتبال خوزستان
آقای سلطانی مدیرعامل استقلال مشکلت با ویسی چیه کدوم مربی بدون پول میاد کار کنه با روزمه مشخص . ننگ بر مدیر عمل
آقای موسوی مگه نگفتی ک هر کس پیدا بشه تیم رو بهش تحویل می دم چرا تحویل هیات فوتبال نمی دیش . چرا با هزاران دل خوزستانی بازی می کنی
سیاست موسوی از انتخاب سلطانی مشکل با ویسی بود تا تیمو نابود کنه
تا ابد تو ذهن خوزستانیا با خاطرات بد خواهی ماند جناب موسوی
معلوم نیست استاندار کجاست الان .چرا هیچ کس ورود نمی کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها