به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

آمار ویژه تیم مازندرانی برابر تیم‌های خوزستانی

آمار ویژه تیم مازندرانی برابر تیم‌های خوزستانی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال خونه به خونه بابل 12 بازی بدون باخت را مقابل نمایندگان فوتبال خوزستان پشت سر گذاشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم دسته اولی خونه به خونه بابل که با شکست دادن استقلال خوزستان به فینال مسابقات جام حذفی راه یافت، آمار ویژه‌ای را در سه سال اخیر مقابل تیم‌های خوزستانی به ثبت رسانده است.

قرمزپوشان بابلی در 12 بازی متوالی برابر نمایندگان فوتبال خوزستان در لیگ دسته اول و جام حذفی صاحب 9 پیروزی و 3 تساوی شده‌اند و طی سه سال اخیر طعم شکست برابر تیم‌های دیار کارون را نچشیده‌اند.

این تیم شمالی 6 بار به مصاف نفت مسجدسلیمان رفته و صاحب 5 پیروزی و یک تساوی شده است. استقلال اهواز یک شکست و یک تساوی را در فصل گذشته لیگ دسته اول برابر خونه به خونه بابل متحمل شده و زردپوشان صنعت‌نفت آبادان هم یک باخت و یک مساوی مقابل این تیم داشته‌اند.

شهرداری ماهشهر در بازی دور رفت فصل جاری در ماهشهر مغلوب خونه به خونه بابل شد و استقلال خوزستان آخرین تیم جنوبی بود که پس از تساوی در وقت معمول بازی نیمه نهایی جام حذفی در نهایت بازی را در وقت اضافی با نتیجه 3 بر یک به نماینده فوتبال مازندران واگذار کرد.

ثبت 9 پیروزی و 3 تساوی در 12 مسابقه متوالی طی سه فصل اخیر آمار ویژه تیم خونه به خونه بابل مقابل تیم‌های نفت مسجدسلیمان، استقلال اهواز، نفت آبادان، شهرداری ماهشهر و استقلال خوزستان بوده است.

تیم شهرداری ماهشهر در هفته سی و دوم فصل جاری لیگ یک در مسابقه برگشت میهمان خونه به خونه بابل خواهد بود و باید دید که آیا موفق به شکستن طلسم این تیم شمالی خواهد شد یا خیر.

آمار ویژه تیم مازندرانی برابر تیم‌های خوزستانی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ی خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
باید اضاف کنم که در لیگ استانی قدس در دهه شصت هم مازندران در اهواز خوزستان رو شکست داد با نتیجه دو بر یک شده گربه سیاه بزار بیاد لیگ برتر یکی از تیمهای خوزستانی باید ی گوشمالی حسابی بهشون بده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها